המסך המפוצל

מנת היום 24/12/14

מחזיקות מעמד 2, המנטליסט 2 ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 23-12-2014
0 תגובות

22:00 המנטליסט 2 | The Mentalist 2 , ערוץ Hot זון

עונה שנייה לסדרה. הסדרה "המנטליסט" טיפסה למקום ה-3 ברשימת הסדרות המצליחות בארה"ב, כשהיא עוקפת  את "האנטומיה של גריי" ו"עקרות בית נואשות". במאי האחרון, אחרי ששודרו שש עונות ו-138 פרקים של סדרת הפשע, חידשה רשת "CBS" את "המנטליסט" לעונה שביעית ואחרונה, שצפויה לעלות בשנה הקרובה. במקביל, משודרת הסדרה ברשת הכבלים "TNT".

 


22:50 מחזיקות מעמד Getting On 2 | 2, ערוץ Yes Oh

עונה חדשה לדרמה הקומית מבית HBO. "מחזיקות מעמד" היא קומדיה שחורה ואבסורדית, שמותחת ביקורת על מצב שירותי הבריאות ומאירה זרקור על האנשים שעובדים בעבודה הכי לא זוהרת שיש.

 


22:55 גם אנחנו רוצות ילדים | We Want Kids Too, ערוץ 8 (הוט)

הקולנוענית מירלה ואן מרקוס נשואה לקלאודיה, בת זוגתה, יחד, הן מנסות למצוא את הדרך הטובה ביותר להביא ילד לעולם. הניסיונות מעוררים במירלה חרדות וחששות והיא יוצאת לחקור את המכשולים העומדים בדרכן של זוג נשים שרוצות להביא ילד משותף לעולם. מירלה מחפשת תשובות: האם זה הוגן ובריא לגדל ילד ללא מודל אב גברי? האם זה בעייתי שלא יהיה לה קשר ביולוגי עם הילד? מסעה מוביל אותה לפגישות עם זוג אימהות לסביות, מומחים לפסיכולוגיה התפתחותית ואפילו קואצ'ר שמייעץ לאנשים שרוצים להביא ילדים לעולם. מירלה מנסה להבין איך תיראה המשפחה שלהן, ומה תפקידו של תורם הזרע בחייהם, ותוהה אם הן יצליחו להיכנס להריון בכלל. הסרט הוא מסע אישי, רגשי שבו שתי נשים חושפות את החששות, הספקות, התקוות והאכזבות בדרך אל ההורות המורכבת עבור זוג נשים, והניסיונות להיכנס להריון. הולנד, 2013.

 


23:59 קויפו | Kyofu aka The Sylvian Experiments, ערוץ MGM

סרטו של הירושי טקהשי, במאי סרטי "הצלצול" אודות רופאה המפתחת אובססיה לסרט ישן שמצאה המתעד ניסויים המנסים להוכיח כי קיים מצב בין החיים למוות. עם: יוקו צ'וסוקבה. יפן, 2010.

 

 



 

בשל סגירתו הצפויה והמצערת של אתר "המסך המפוצל", החל מה-1 בינואר, 2015, הכותב ימשיך לכתוב את המדור (במתכונת דומה, אך לא זהה), באתרו הפרטי - MovieShy. אתם מוזמנים.