המסך המפוצל

מנת היום 20/10/14

ג'וליארד, מיקי שמו עושה בית ספר

מאת: שי שגב

פורסם: 20-10-2014
0 תגובות

17:00 מיקי שמו עושה בית ספר, ערוץ האוכל

אחרי 8 עונות של תכנית האפייה "מיקי שמו אופה מהלב"  מיקי חובש כובע (אפייה כמובן) קצת אחר. בתכנית החדשה "מיקי שמו עושה בית ספר", הוא לובש את חלוק המורה/מנטור ומארח באולפן החדש שפים- קונדיטורים בעלי ניסיון ומוניטין, לצד פרחי קונדיטוריה שעושים את צעדיהם המקצועיים הראשונים. בין האורחים שף קונדיטורים ממסעדות גורמה כמו: הילה פרי מ"כתית", סאני דהרי מ"טוטו", טל הניג מ"מול ים", חמודי ממסעדת "מגדלנה". בלוגרים אהובים כמו נטלי לוין "עוגיונט", ממתקאים ושוקולטיירים כמו לירן גרודה ואיקה ועוד. בנוסף מיקי יארח וינחה תלמיד קונדיטוריה דרך כל שלבי הכנת מתכון תוך כדי מתן טיפים ודגשים מניסיונו העשיר. ישראל, 2014, 12 פרקים. 

 

 

21:00 ג'וליארד | A Season At The Juilliard School, ערוץ 8 (הוט)

מבט למסדרונות ג'וליארד, בית הספר היוקרתי לאמנויות שבניו-יורק, שברשימת בוגרי מגמות הדרמה המחול והמוסיקה שלו ניתן למצוא את: קווין ספייסי, פיליפ גלאס, נינה סימון ומיילס דייויס. הסדרה מלווה את 800 התלמידים שזכו להתקבל לקונסרבטוריון הנחשק (רק 8% מהנרשמים מתקבלים ללימודים במוסד) במהלך שנת לימודים אחת החל מיומה הראשון ועד לאחרון ומביאה את סיפוריהם של התלמידים החדשים, האתגרים המוצבים בפניהם בידי המורים, ההכנות לקראת המופע הראשון, העבודה האינדיבידואלית והמשותפת, המבחנים המפרכים, הלחצים, התחרותיות, הדרמה והכישרון. ARTE, 2014. סדרה בת 6 פרקים, 30 דקות כל אחד, בשידור יומי של 2 פרקים ברצף.



***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.