המסך המפוצל

משחק הסדרות - סיכום סיבובים 2-3

סיבובים 2 ו-3 הסתיימו. איך זה השפיע על הטבלה?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 25-09-2011
11 תגובות

פרק פתיחת העונה השלישית של "Glee" השיג רייטינג של 4% בקרב גילאי 18-49. שלושה משתתפים במשחק ניחשו את המספר הזה במדויק - דפנה, אריה סטארק (מהמקום החמישי) ודורון ז (מהמקום השלישי). בטבלה שלנו - מהפך: דורון ז כבש את המקום הראשון עם 109 נק', אריה סטארק את השני עם 107 נק', עוז עלה אל המקום השלישי עם 105 נק', כשהמקומות הבאים מרוחקים נקודה אחת בלבד זה מזה.


פרק פתיחת העונה המי-יודע-כמה של "NCIS" משך רייטינג של 4.3, נתון אותו ניחשו במדויק לא פחות משנים-עשר משתתפים בתחרות שלנו, כולל המקום הראשון החדש שלנו (דורון ז). פרק פתיחת העונה של הקומדיה זוכת האמי "משפחה מודרנית" משך לא פחות מ-6.1% רייטינג, נתון אותו הצליח לנחש במדויק רק האיש הכחול, דבר שהספיק לו כדי לעלות למקום השני על חשבונה של אריה סטארק שירדה למקום השלישי. דורון ז נותר במקום הראשון.


החידוש ל"המלאכיות של צ'ארלי" עשה 2.1 ונתן ניקוד מלא לארבעה משתתפים: Lemon, עוטק, amittv ואריה סטארק (מהמקום השלישי), שהצליחה לכבוש את המקום הראשון בזכות הניחוש המדויק עם 185 נק' בסך הכל. דורון ז ירד אל המקום השני עם 182 נק', ואת המקום השלישי חולקים שני משתתפים עם 176 נק' כ"א - pcke והאיש הכחול.


פרק פתיחת העונה החדשה של "האנטומיה של גריי" זכה לרייטינג של 4.1 ובאופן מפתיע איש לא הצליח לנחש במדויק את המספר הזה. עשרה משתתפים ניחשו 4 או 4.2 וזכו ל-29 נק' כל אחד, כולל דורון ז, אבל זה לא הספיק לו כדי לקחת חזרה את המקום הראשון מאריה סטארק, שניחשה 4.4 והיא מובילה ביתרון של נקודה אחת על פני המקום השני.


"המשרד" נטולת סטיב קארל זכתה לרייטינג נאה של 3.9, מעניקה למשתתפת בודדת את מלוא 30 הנקודות - clueless. "המפץ" עשתה נקודת רייטינג שלמה יותר (4.9) ו-slayeret bojarsky היתה המנחשת היחידה שדייקה בניחוש הזה.


המצב בטבלה הוא כזה: במקום השישי - עוטק, עם 252 נק'. שני משתתפים נמצאים במקום הרביעי, כשלכל אחד מהם יש 253 נק' - עוז והאיש הכחול. במקום השלישי pcke עם 255 נק'. דורון ז במקום השני עם 261 נק' ובמקום הראשון עם 267 ניצבת אריה סטארק. בקופה שלנו נמצאים עדיין 160 נק' אחרונות, כך שהכל עוד פתוח לחלוטין.


עדיין ניתן לנחש את הסדרות של היום ומחר ולזכות באותן 160 נק'. מי ינצח במשחק שלנו?


הנה הטבלה המלאה נכון לרגע זה.