המסך המפוצל

משחק הסדרות - סיבוב רביעי ואחרון

הטופס האחרון של המשחק המותח שלנו - הסדרות של יום ראשון, וגם: בונוס קשה במיוחד

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 22-09-2011
6 תגובות

עדיין נותר זמן להצביע בטופס השלישי שמכיל את הסדרות של היום, ואנחנו כבר ממהרים להגיע אל הטופס האחרון, שמכיל את הסדרות החדשות של יום ראשון ועוד בונוס "קטן". על הטפסים להגיע עד יום ראשון הקרוב,25/9/11, בשעה 23:00.


ואלה הסדרות:


1. Pan Am, עונה 1, פרק 1. שווי: 30 נק'.
לפני שלושה ימים בדיוק נפתחה ברשת NBC סדרה חדשה שמתרחשת בשנת 1963, והנה, פחות משבוע לאחר מכן עולה ברשת ABC סדרה חדשה שמתרחשת באותה השנה בדיוק - 1963. "מועדון הפלייבוי" כנראה כבר לא תצליח להיות ה"מד מן" הבאה, אבל אולי הסדרה על חייהם של עובדי חברת התעופה יצליחו יותר? הרשת השיגה בעונה שעברה רייטינג ממוצע של 2.4 בקרב גילאי 18-49. איך תצליח "פאן אם"?


2. עקרות בית נואשות, עונה 8 פרק 1. שווי: 35 נק'.
ביום ראשון הקרוב תיפתח העונה האחרונה בהחלט של עקרות הבית הנואשות, אחת הסדרות המצליחות ביותר של רשת ABC, וללא ספק אחת מספינות הדגל שלהן. איך תשפיע העובדה שמדובר בעונה האחרונה של הסדרה על קהל הצופים? העונה שעברה קיבלה ממוצע נאה של 3.9 אחוזי רייטינג (בקרב הגילאים של המשחק, כמובן) ופרקי פתיחת עונה הרי ממילא מקבלים בדרך כלל רייטינג גבוה יותר. מה יקרה הפעם?


3. משפחת סימפסון, עונה 23, פרק 1. שווי: 25 נק'.
23 עונות. לא נראה לי שצריך להגיד יותר מזה. בעונה שעברה קיבלה הסדרה רייטינג ממוצע של 3.3. מה יקרה לפרק פתיחת העונה החדשה?


4. איש משפחה, עונה 10, פרק 1. שווי: 30 נק'.
עוד סדרת אנימציה ותיקה פותחת עונה, עשירית במספר. בעונה שעברה קיבלה "איש משפחה" רייטינג ממוצע של 3.9%. מה יקרה לפרק פתיחת העונה הנוכחית?


5. בונוס: שני גברים וחצי, עונה 9, פרק 2. שווי: 40 נק'.
השבוע עלתה העונה החדשה עם אשטון קוצ'ר ושברה את כל שיאי הסדרה עם נתון של 10.7% מוטרפים. האם ההייפ ההיסטרי הזה יימשך? או שהפרק השני יהיה התרסקות? לדעתי - מדובר באחד הניחושים הכי מסובכים בכל המשחק הזה. אף תוצאה לא תפתיע אותי כאן, כולל עלייה (שכלל לא סביר שתקרה, אבל מי יודע?).


להזכירכם, כל הניחושים צריכים להיות עד לרמת דיוק של ספרה אחת בלבד אחרי הנקודה העשרונית. בהצלחה לכולם!


Pan Am:
עקרות בית נואשות:
משפחת סימפסון:
איש משפחה:
שני גברים וחצי:


כינוי 
אימייל
שלח לי העתק של הטופס אל האימייל שהזנתי