המסך המפוצל

הממיר 8/2/03

טקס האוסקר ישודר בלווין, ערוץ 3 רכש סדרות חדשות, וכמה דברים על סקס והעיר, משמרת שלישית ואנג`ל

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 08-02-2003
45 תגובות
10. בצל אסון המעבורת הטראגי בשבת האחרונה, מגיע צל"ש לערוץ 2, שבהחלטה ברוכה העביר לערוץ הספורט את שידור משחק הכדורגל המתוכנן בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה. להזכירכם, בפעם הקודמת שקרה דבר כזה, קיבלנו מסך מפוצל שבחציו שידור מפיגוע ובחציו שידור משחק הכדורגל.

9. מכה קשה לכבלים: טקס האוסקר, שהיה משודר מזה שנים בערוץ 4 של הכבלים, נרכש ע"י הלווין וישודר ביס 1. האם זה יעביר לקוחות מהכבלים ללווין? ימים יגידו.

8. ביקורו של ביג ב"סקס והעיר הגדולה" השבוע הפיח משב רוח רענן בסדרה שנראה שכבר מיצתה את עצמה. טוב שהעונה הבאה מתוכננת להיות האחרונה.

7. קטע משעשע למדי היה בפרק של השבוע ב"משמרת שלישית" עם התוכנה הרפואית הפלאית שהורדה מהאינטרנט ונעלמה לה לבלי שוב. הסצינה עם ניסיון ההצלה של התוכנה הזאת היתה המשעשעת ביותר בסדרה.

6. ניצנים ראשונים להתאוששות ערוץ 3 לאחר המכה שספג בגיזרת וורנר: השבוע פורסם כי הערוץ רכש לשידור את בומטאון המוערכת ואת American Dreams - שתיהן סדרות חדשות שמשודרות ב-NBC, וכן את ג'רמיה, סדרת מד"ב חדשה, שמשודרת ב"שואו-טיים". כמו שזה נראה עכשיו כנראה שבכל זאת יהיה מה לראות בערוץ 3. החסרון: בערוץ 3 מתכננים להעלות את הסדרות רק בקיץ.



5. אף אחד לא טרח לספר לאף אחד שבהולמרק יצאו סוף סוף מהלופ של שלוש העונות הראשונות של "חוק וסדר" והתחילו השבוע לשדר את העונה הרביעית. אז הנה, רשמו לפניכם: ימי שני עד חמישי בשעה 16:00 ובשידור חוזר בשעה 20:30 בהולמרק.

4. מהדורות החדשות ששודרו השבוע תפסו חלק נכבד מאד מלוחות השידורים של שלושת הערוצים המרכזיים, גם בגלל אסון המעבורת וגם בגלל המלחמה הקרבה בעירק. האם נזכה לקבל טלוויזיה "רגילה" בזמן הקרוב, עם מהדורות חדשות בנות חצי שעה בלבד?

3. העונה הרביעית של "אנג'ל" שרצה עכשיו בארה"ב מסתמנת כעונה הטובה ביותר של סדרה שפשוט משתפרת מעונה לעונה. המלצה חמה לערוץ 10 שרכש את הסדרה, אך טרם פירסם את תאריך השידור שלה: שבצו את הסדרה כך שהעונה הראשונה תסתיים כמה שיותר מהר, כדי שאפשר יהיה להגיע לעונות הבאמת שוות של הסדרה. אגב, הציון הנמוך שבו ממוקם האייטם הזה הוא שילוב של כמות האנשים שחושבים שמדובר בסדרה גרועה עם העובדה שאנחנו עדיין לא יודעים מתי היא תשודר.

2. "זהות בדויה" (אליאס), "סקרבס", "המלך היל", העונות האחרונות של "תיקים באפלה", "להתחיל מחדש" ו"יש לה את זה" - אלו שמות הסדרות ששייכות לטלעד, אך לא מוצאות מקום בלוח השידורים. עד מתי?

1. ולמרות הרכש החדש של ערוץ 3, עדיין לא נמצא בית לסדרות הותיקות של וורנר. מי יחזיר לנו את החברים שלנו?