המסך המפוצל

הממיר 9

ערוץ 10, יוסי וג`אגר, פרומואים, הפרקליטים, המלכודת, יס פלוס ומה הקשר בין הקצה לבאפי?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 30-11-2002
23 תגובות
10. ערוץ 10 הרים את הכפפה שזרקנו כאן בצורה עקבית מדי שבוע ורכש את "24". רואים את האור בקצה המנהרה.



9. הפרק ששודר השבוע בסדרה "הפרקליטים" היה פרק מדהים וגאוני, שהגם שלא הכיל משהו שמעולם לא ראינו בעולם הקולנוע והטלוויזיה, עדיין יכול בקלות להוות בסיס לעלילה מותחת במיוחד של כמה וכמה פרקים נוספים בסדרה.

8. ביום ראשון האחרון (אבל לא רק) שידר אייל פרידמן בתוכניתו "הקצה" בגלגל"צ שיר מתוך פרק המיוזיקל של "באפי, קוטלת הערפדים" שטרם שודר בארץ. לאחר מכן, כמו גם בפעם הקודמת שהושמע שיר מתוך הפרק הזה, שיבח הקריין את הסדרה וחתם עם "הפרק המושלם ביותר, בסדרה המושלמת ביותר, בטלוויזיה". אנחנו מסכימים.

7. ביום שלישי האחרון שודר בערוץ 2 ערב למען ילדי וריאטי בישראל. ההופעה החיה של קוקו וסטיב היתה נפלאה, כשהם ביצעו את שלושת להיטיהם הגדולים ביותר: "קיפוד", "מסננת" ו"פקח". ענק. גם הפרסומות בכיכובם משעשעות.

6. קצת על פרומואים: ב"יס פלוס" החליטו לא ללכת על הצפוי עם הפרומואים לסדרת הדרמה "הבורגנים" ובמקום לטחון לנו את השכל שוב עם "לא קלה היא", הלכו על פרומו בניחוח בריטי. גם הקליפ בן שתי הדקות של Star World ובו קטעים מכל תוכניות הערוץ, עשוי, כרגיל, בצורה חביבה במיוחד. אבל הדבר המבריק מכולם, לטעמי, הוא שיר התדמית החדש של ערוץ 2 שאורכו דקה ושקטעים קצרים מתוכו מהווים את המעבר החדש לפרסומות.



5. השבוע פתח ערוץ 3 של הכבלים את העונה החדשה של רצועת הדרמות המקוריות "ראשון בדרמה" עם הסרט המצליח והמדובר "יוסי וג'אגר". הסרט עורר תגובות לא אחידות: לצד כאלה שהתאכזבו קצת היו גם אחרים שמאד אהבו את הרגישות בה נעשה הסרט, את הדרמה הקטנה והנוגעת ללב הזאת, את הרגעים הקטנים שעבורם טוב שיש הפקות מקור.

4. משפחת אוסבורן התייצבה השבוע אצל ג'יי לנו בהרכב כמעט-מלא (הבן נשאר בבית - "במיטה עם בלונדינית", דיווח אוזי). כרגיל, הפגינה המשפחה את טעמה הרע, עם דיווחים על הפלוצים של אוזי, "תחביבה" של שרון לחשוף את שדיה מול חבריה של בתה, קלי וכדומה. אבל מתחת לכל זה, מתגלה משפחה מלוכדת וחמה, מלאה באהבה, עם ילדים שיצאו נורמלים (פחות או יותר), עם דעות משלהם והמון כבוד לאבא-אמא. (assafTV)

3. מישהו רוצה להסביר לי מה ההיגיון להתחיל את הפרק של "להתחיל מחדש" שבע דקות לפני מהדורת חדשות חצות, מהדורה שגורמת להפסקה של כ-12 דקות בשידור הסדרה? כל כך קשה להתחיל את שידור הפרק לאחר מהדורת החדשות?

2. ערוץ 1 מתחיל היום בשידור השעשועון החדש והיומי שלו, "המלכודת", שמשובץ לשעה 19:30. כדי לפנות את המשבצת הוקדמה התוכנית שלפניו, הסדרה התיעודית "כוכב הלכת הכחול" ל-18:30 - השעה של משפחת סימפסון. ואיפה המשפחה הצהובה? שאלה טובה. האם ברשות השידור לא שמו לב שיש עוד פרק אחד לסיום העונה? האם פשוט לא אכפת להם? כן, אנחנו יודעים, שאלה רטורית. אבל מעצבן. כרגיל.
(assafTV)

1. הערוץ "יס פלוס" בלווין משיק בשבוע הבא עונה חדשה. מלבד הסדרה התיעודית החדשה של ציפי ברנד, כל יתר העונה מורכבת מחומרים ממוחזרים שנצפו לא אחת ואף יותר בערוץ. דבר כזה לא ציפינו מיס פלוס. מביך, מקומם ומעליב. יס מינוס. (assafTV)