המסך המפוצל

הממיר 8

על ביצ`ר שביקר במשמרת שלישית, על טקס מסך הזהב, על שאנון דוהרטי וקצת על הלווין, על כדורגל ועל טלעד

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 23-11-2002
8 תגובות
10. אחד הפרקים הטובים ביותר בעונה הנוכחית של "משמרת שלישית" שודר השבוע. מלבד הופעת האורח המלבבת של ביצ'ר מ"אוז" (לי טרגסן) ארוך-שיער ומגניב לאללה, היתה גם עלילה מפתיעה יחסית, אקשן מותח, דרמה רפואית מוצלחת וכמעט שהצלחנו לאבד את בוסקו. מצוין. ואגב, זוהי הפעם הראשונה מאז אסון התאומים שזכינו לקבל את הפתיחה הרגילה של הסדרה, בפרק ששודר בארה"ב בינואר 2002.



9. הפתיחה של טקס "מסך הזהב" ששודר חי ביום שני, היתה חביבה ונוסטלגית, עם צביקה הדר שקופץ אל הקטעים הקלאסיים בתוכניות העבר של הטלוויזיה. גם הביצוע החדש לחלק משירי הפתיחה של התוכניות הנושנות ההן היה מלבב. בכלל, היה כיף לראות את צביקה הדר בטקס. משוחרר, משעשע-לפרקים וידידותי לצופה.

8. הפתעה נעימה ציפתה למי שזיפזפ ביום שני בלילה לערוץ Star World בכבלים. הפרק של הסימפסונז, ששודר גם למחרת בשעה 12:00 בצהריים, שודר שם, בלי הודעה מוקדמת, בחצות הליל. התופעה חזרה על עצמה גם ביום שלישי בלילה ויתכן שגם ביתר ימי השבוע. הלוואי שזה יהפוך למנהג קבוע.

7. שאנון דוהרטי (פרו מ"מכושפות") התארחה השבוע בתוכניתו של גראהם נורטון בלווין וסיפרה על התקופה בת חצי השנה שבה גרה בביתו של ארון ספלינג. האירוע עליו סיפרה דוהרטי כלל בילוי בג'קוזי עם טורי ספלינג ובקבוק שמפניה. כשאבא, ארון, הגיע הביתה, הוא גילה את הבת התמימה שלו שיכורה לחלוטין (שלא לדבר על זה שהיא "הרטיבה" בג'קוזי). האם זו הסיבה שפרו סולקה מ"מכושפות"?

6. בוני גינצבורג, מגיש שידורי הספורט בערוץ 1, שידר מול מאיר אינשטיין, קולגה לשעבר, ביום רביעי האחרון. בוני, ששידר כדורסל, פספס את משחק הכדורגל של נבחרת ישראל ששידר אינשטיין. אתם חושבים שכשאף אחד לא ראה, בוני ראה ערוץ 10 באולפן של ערוץ 1?

5. יס סירבה להוסיף את הערוץ הלוויני-ערבי של רשות השידור ללא תמורה. היא הפסידה בעתירתה ומחוייבת לשדרו ללא תשלום כמו יתר הערוצים הממלכתיים/ארציים (1,2,10,23,33). יס התנגדה גם לשיבוצו של "ישראל-פלוס" בערוץ 9. מי שיזפזפ בלוח השידורים האלקטרוני של יס יגלה שבמקום פירוט משדרי "ישראל-פלוס" מופיעה הכתובית "ערוץ MGM עבר זמנית לאפיק 7" ובערוץ הלוויני של רשות השידור תמצאו "הערוץ הלוויני ישראלי בערבית". ב"תבל דיגיטל" מפורסם לוח השידורים ללא כל בעיות. סוג של נקמה של יס בערוצים הנ"ל? (assafTV)

4. ועוד על לוחות שידורים ביס: מזה למעלה משנתיים, מאז הקמתה של יס, שאין פירוט משדרי הערוצים הזרים למעט ערוצים בודדים. שוב, בכבלים הדיגיטליים אותם ערוצים בדיוק זוכים ללוח מפורט. מה קורה שם ביס? (assafTV)

3. צופי יס שהעבירו ביום ראשון האחרון בערב לערוץ TCM מצאו שקופית האומרת שעקב תקלה במקור השידור של הערוץ הופסקו השידורים והחברה פועלת לחידושם בהקדם האפשרי. "אתכם הסליחה" נאמר. בתבל דיגיטל זכו הצופים למסך שחור. תקלה? לא תקלה? בגלל תבל? בגלל TCM? צופי תבל לא יכלו לדעת דבר. אני מבין שיש בעיות תקציב בתבל אבל כמה כבר עולה שקופית? (assafTV)

2. יום רביעי, ערוץ 2. פרק בסדרה "להתחיל מחדש", שהתחיל בשעה 23:35 נקטע בחצות לטובת מהדורת החדשות. לזה אנחנו רגילים, כבר הפסקנו להתלונן. אבל כשבשעה 00:33, פחות משלוש דקות לסוף הפרק, נקטע הפרק לטובת פרומואים (!) שנמשכו כשתי דקות - זה כבר מוגזם. אין ספק, רואים שזה טלעד.



1. חברות הכבלים הצליחו במו"מ עם "פוקס" ומעתה הסרטים שהם רוכשים מהם יעלו להם כמחצית ממה שהיו עולים לפי ההסכם הקודם. ההסכם לרכישת הסרטים בין הכבלים ל"פוקס המאה ה-20" בתוקף עד ה-31.12.2009 והסרטים ישודרו בערוצי הסרטים של הכבלים (ערוץ הסרטים, ערוצי סינמה) שאינם משודרים בלוויין. האם עכשיו יימצא מישהו שיקנה גם את הסדרות של "פוקס"? "24" למשל? מישהו?