המסך המפוצל

הישרדות

הגעגועים ל"באפי" קשים מנשוא? כך תארגנו לכם "מסיבאפי" שבועית משל עצמכם, ממצרכים שיש בכל בית.

מאת: Which Witch

פורסם: 21-10-2002
21 תגובות
אין לכם ביפ? אין מחשב מהיר? ראיתם כבר את כל הקלטות שלכם אלפי פעמים? זה הזמן לרענן את שיגרת הבאפי שלכם, וליצור לעצמכם קבוצת תמיכה שתציל אתכם מימי היובש הנוראים.

"מסיבאפי" הוא ערב קבוע שבו אתם אוספים כמה אנשים ויושבים איתם מול הטלוויזיה לצפות ב"באפי" או "אנג'ל". לא להתבלבל, לא מדובר בקבוצה של אנשים המתאספת לצפות ב"פרקים נבחרים", וכולם כבר ראו הכל ויודעים את כל הדיאלוגים בעל פה. ב"מסיבאפי" אמיתית אתם יושבים עם אנשים שעדיין לא ראו את הפרקים שאתם כבר חרשתם, הכל חדש ומרגש בשבילם, והם רואים את העונות לפי סדר כרונולוגי, ורצוי כפי ששודרו במקור: פרק באפי - פרק אנג'ל (בשביל הקרוסאוברים, אתם מבינים).





:

1. קלטות של באפי ו/או אנג'ל (עדיף כאלה שהוקלטו מערוצים ישראליים, עם תרגום, ובלי צנזורה. כמובן, אפשר גם DVD)
2. סלון (הכולל: טלוויזיה, וידאו, ספות, שולחן לפרוס עליו כיבוד)
3. כיבוד (ממתקים, פיצוחים, פיצה, או כל דבר אחר שאורחי ה"מסיבאפי" אוהבים לנשנש)
4. צופים (חברים קרובים / מכרים רחוקים / קרובי משפחה מדוכאים)


:

אם יש לכם חברים קרובים שיעשו הכל בשבילכם, או הכל פשוט כדי להשתיק אתכם סופסוף, שכנעו אותם להתחיל לראות את הסדרה מההתחלה, לפי הסדר, כדי להבין. האופציה הזו היא הקשה ביותר לביצוע, כי רוב הסיכויים הם שעד היום עשיתם כל מה שיכולתם כדי לשכנע אותם שאתם לא מטורפים לגמרי, ויש סיבה לכל האובססיה הזאת, ושאם הם רק יתנו לזה צ`אנס הם יבינו. אז כן, זה יהיה קשה, ועד היום הם עמדו בתחנונים שלכם, אבל עכשיו אתם ללא באפי ואתם נואשים, אז תהיו יותר מפחידים. אל תחששו להביע מסרים אובדניים יעני-סמויים, כדי לשכנע את חבריכם שהם חייבים להיות שם בשבילכם ברגעיכם הקשים.

האופציה השניה היא מכרים רחוקים, ולמרבה ההפתעה, דווקא היא זו בעלת הפוטנציאל הגדול ביותר. מכרים רחוקים הם אנשים חולפים בחייכם. אתם יודעים, אנשים נחמדים שפגשתם פעם בעבודה / בלימודים / בתור במכולת, הזכרתם באפי והם אמרו :"ווי, באפי, איך אהבתי את הסדרה הזו פעם, כשהיא הייתה בערוץ 2 ולי היה זמן לצפות בטלוויזיה... תגידי, מה שלום ג'ני קלנדר?".

אלה האנשים להתחבר איתם! אלה הם האנשים שיש לתפוס חזק בדש הבגד ולא לעזוב עד שתצא מזה קביעה לערב "באפי" בשבוע הבא. אלה האנשים שיבואו בקביעות, כל יום שני, לצפות בסדרה מההתחלה ועד העונה השישית, ויראו ב"אנג'ל" בונוס גדול. הם הדבר הכי טוב שיש, וגם, אתם יודעים - עשיתם חברים חדשים ואמא תשמח.

אם כל זה לא עובד ואין ברירה, אפשר לתפוס קרוב משפחה מדוכא, זה שיושב ממילא ללא מעש מול הטלוויזיה, ובלי שהוא ישים לב לשים מולו פרק אחרי פרק, עד שהוא יתחיל לשאול :"אז מי זאת? והם יוצאים? רגע, הוא לא ערפד?".





"מסיבאפי" היא הפתרון המושלם לתקופת היובש הנוראית, והיא גם פתרון רב-תכליתי, עם ארבעה יתרונות במחיר של אחד:

א) לא צריך להפסיק לראות "באפי" Cold Turkey, והמועד הקבוע של המסיבאפי עוזר לעבור את הימים המתים. יש למה לצפות, אתם יודעים שעוד כמה ימים זה יבוא, והיאוש נעשה קצת יותר נוח...

ב) כשצופים ב"באפי" עם אנשים שלא ראו את הסדרה מעולם, מרגישים שרואים הכל דרך העיניים שלהם. יש כיף גדול בלראות אנשים אחרים מגיבים בדיוק כמו שאתם הגבתם לפני חמש שנים, כשראיתם בפעם הראשונה איך באפי מתה (בפעם הראשונה), וכדומה. אם לא תספרו להם ספויילרים גם אם הם יתחננו, ההנאה אפילו גדולה יותר, גם לכם (כי בעל הידע הוא בעל הכוח!) וגם להם (לטווח הרחוק, כי הם יוכלו להיות מופתעים באמת מאירועים שקורים).

ג) גורמים לחברים, קרובים וידידים שצחקו עליכם בעבר, להתמכר ללא דרך חזרה. מאותו הרגע, הם רואים בכם אלוהים (כי אתם ספק-ה"באפי" שלהם), ומפסיקים ללגלג עליכם או לחשוב שאתם נורא Lame. רק אל תשכחו לנצח בכבוד, ולצמצם את השמחה-לאיד שלכם למינימום. זיכרו, היציאה מארון הקבורה היא חוויה קשה לאנשים מסויימים - היו תומכים!

ד) זוכים בערב מהנה מאין כמוהו על בסיס קבוע, בין חברים (או חברים-בפוטנציה), המשלב "באפי", אוכל ואנשים מגניבים. הכל טוב.

בהצלחה!


הכתבה מוקדשת באהבה לאיילת, ורד, לילך, וכל אנשי חיסין