המסך המפוצל

תוצאות הסקר הקודם

מי היה צריך לנצל את יום כיפור ולבקש סליחה?

מאת: Which Witch

פורסם: 19-10-2002
27 תגובות
סקר חגי תשרי בדק מי מהדמויות זקוקה לטהר את נפשה בבקשת סליחה, לרגל יום כיפור.

תוצאות הסקר לא מפתיעות, לאור סקר-עבר הבודק את מניעיו של זאנדר בזמן ההתרחשויות הדרמתיות של Becoming2. בסקר ההוא, רוב המצביעים חשבו שמניעיו של זאנדר נובעים מאנוכיות ורצון לנקמה באנג`ל. גם בסקר האחרון ממשיכים המצביעים להפגין גישה לא-סלחנית זאנדר. מהמצביעים חושבים שעליו להתנצל בפני באפי על שלא אמר לה שווילו מנסה שוב לקלל את אנג`ל בנשמה.



לא הרחק מאחור נמצאת באפי עצמה, עם מצביעים שחושבים שלא יזיק לה לבקש סליחה מספייק על הדרך בה נהגה בו לאורך עונה (אתם יודעים, בעיטות בדלת המערה, איומים ומכות, מבטים ניבזיים והערות לעגניות שהטיחה בו מצד אחד, והפקדת המשפחה שלה בידיו מצד שני), במיוחד לאחר שהתוודה על אהבתו והחל לעזור לה ולדון.

באפי נמצאת גם במקום השלישי, ועליה להתנצל בפניה זאנדר על שניצלה אותו ואת הקראש שלו עליה כדי לגרום לאנג`ל לקנא, ו/או לגרום לעצמה להרגיש טוב, בפרק When She Was Bad.
את המקום השלישי חולקת באפי עם קייט, שהמשיכה להאשים את אנג`ל בכל בעיותיה ובעיות האנושות, גם חודשים לאחר שגילתה שהוא ערפד, ועם נשמה, וכזה שעוזר לחסרי הישע ומציל חיים (כולל שלה).
גם הריקוד הסקסי של באפי וגם קייט החד-נושאית קיבלו מהקולות כל אחת.

לא הרחק מאחור נמצא דויל, השד והמבטא(!?), שהקריב את עצמו למען האנושות והעביר לקורדיליה בנשיקה את השליחות הקוסמית שלו, ביחד עם כאבי ראש מזעזעים שהורסים את חיי היום-יום שלה ומאיימים על בריאותה. מהמצביעים חושבים שעליו להתנצל על כך, למרות שקורדיליה כבר לא חושבת כמוהם.

241 מצביעים השתתפו בסקר.