המסך המפוצל

הממיר 2

הטוב והרע השבוע בטלוויזיה: להתלהב מ"בנות בראון" ומ"קשת", קצת על "משפט לילי", "מכושפות" ו"פליסיטי", ולהתעצבן על ערוץ 3 ועל הלווין

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 12-10-2002
13 תגובות
10. הפקת המקור החדשה של קשת, בנות בראון, שודרה בחסות "יוטבתה" ו"תלמה", דבר שגרם לכך שפרק הפתיחה בן 40 הדקות שודר ללא הפסקת פרסומות אחת. להתאהב. גם ב"בנות בראון", אבל בעיקר ברדיקליות החיובית של "קשת".

9. הפרומואים החדשים של ערוץ 10 לשידורי מכבי ת"א בכדורסל מוכיחים שאפשר גם אחרת. מצחיק, מהנה, אחר. "בנות, קודם הפונפון למעלה, אחרי זה הסיבוב! לא להיפך!". ללקק את האצבעות. רק חבל שמכבי הפסידו.

8. על "משפט לילי" שמשודרת ביס פלוס כבר המלצנו לכם. אבל הפרקים ששודרו השבוע פשוט שברו שיאים חדשים של מצוינות. זה התחיל ביום שלישי בקטע שלם שבו לא קרה דבר מבחינה עלילתית וקיבלנו כמה קטעי נגינה של השופט ג'ו ריפקינד (אלן ארקין המופלא) והוכיח שוב שמדובר בסדרה מעולה עם קצב משלה, והמשיך בפרקים ששודרו בימים שלאחר מכן, עם סוגיות משפטיות מעניינות, שטופלו בצורה מרתקת. ולחשוב שהסדרה הסתיימה בדיוק שישה פרקים לאחר מכן. חבל.



7. אחרי שהתאכזבתי מפרק הפתיחה של "מכושפות", הגיע חלקו השני של הפרק וסיפק רגעים של מתח, רגעים של צחוק, ואפילו כמה רגעים של עלילה משובחת. עושה רושם שדמותה של פייג' משתלבת היטב עם העולם של פיבי, פייפר, ליאו וקול, ואף מצליחה להוסיף אליו את מה שנגרע ממנו עם הליכתה לבלי שוב של פרו.

6. אחרי שני פרקים כבר אפשר לומר: "גנבים" לא כל כך נוראית כמו שעשו ממנה. הדיאלוגים אולי לא הכי מתוחכמים שאפשר, המשחק לא ממש מהוקצע, אבל האקשן שם בדיוק במינון הנכון. ארבעים דקות של פאן.

5. מצד אחד, פרק סיום הסדרה של "פליסיטי" היה מאכזב. מה זאת אומרת "הכל היה הזייה בגלל חום גבוה"? איך זה שאלנה לא מתה? למה היינו צריכים לקבל את תקציר הסדרה בפרק אחד? אבל יש שיגידו שככה צריך לסכם כזו סדרה. המון נוסטלגיה עם רגעים מרגשים מהעבר, רומנטיקה משתפכת וסוף טוב, בדיוק כמו שהצופים רוצים.

4. במשך שבוע וחצי דחפו בערוץ 10 פרומואים לסרט "מרדף חצות". גם מי שלא רואה ערוץ 10, הצליח לשנן בזפזופ חטוף את העובדה שהסרט ישודר ביום חמישי בשעה 22:35, אחרי מהדורת החדשות של 22:30, שאחרי משחק הכדורסל של מכבי. אז למה הקדימו את שידור הסרט לשעה 22:30? לאן נעלמה מהדורת החדשות? חובבנים (1).

3. ערוץ 3 מידרדר והולך. ההחלטה לשדר את העונה האחרונה של "מפגשים מהסוג האישי" ביום שישי, היא מטופשת ותגרום לכך שרבים מצופי הערוץ שהיו רואים את הסדרה אם היא היתה משודרת באמצע השבוע, יפספסו אותה. במיוחד לנוכח העובדה שסדרה כמו "אלן" ששרדה בדיוק חצי עונה, זוכה ליחס טוב בהרבה.



2. הפתעה לא נעימה ציפתה לצופי מכושפות במתב כשבפתיחת הפרק החדש, ממש אחרי אירועי הפרקים הקודמים, מישהו החליט להכניס בטעות פרומו שארך כשלושים שניות. מה קרה? מישהו לחץ בטעות על הכפתור האדום? חובבנים (2).

1. יורוספורט ניוז, עוד ערוץ בלעדי בלוויין עובר להיות משודר גם בכבלים. בעקבות עליית המחירים, הדבקת הפער של הכבלים וההיצע המחפיר של סרטי אוקטובר בלוויין, נשקלת שוב האופציה לחזור מהלווין לכבלים. מתי כבר יקנו בלווין את סטאר וורלד או את ביפ? מתי טלעד ישבצו את "אליאס"? מתי מישהו יקנה את "24"? אנחנו ממשיכים לחכות.