המסך המפוצל

סטאר חורף

מאת: יובל נוי

פורסם: 25-09-2002
8 תגובות
הערוץ האסיאתי Star World, הפך כבר מזמן נכס עבור מנויי הכבלים. החל מ"באפי" ו"אנג'ל" בפרקים חדשים ועד ספיישלים והופעות מיובאות מחו"ל, ערוץ סטאר הוא הערוץ המוערך ביותר הן עבור המנויים הדיגיטליים והן עבור המנויים האנלוגיים. כנהוג בעולם הטלוויזיוני, גם שם פותחים עונת שידורים חדשה, עונת החורף, עם תוכניות חדשות ועונות חדשות לסדרות ישנות.

הנה כמה מהבולטים:

Grounded for Life: קומדיית מצבים משפחתית שמשודרת זו העונה השלישית ברשת FOX האמריקנית. מזכירה קצת את "כולם אוהבים את ריימונד" רק שכאן, סיין וקלאודיה סינרטי נלחמים על שפיות בגידול שלושת ילדיהם, מלווים באחיו ואביו של סיין.



Titus: קומדיה מבית FOX. על כריסטופר טייטוס שמגדל את אביו הגרוש יחד עם אחיו וחבריו.



Two Guys and a Girl: עונה רביעית לסיטקום ישן נושן (1998) שהפקתו הסתיימה זה מכבר וששודרה ברשת ABC, על שני חברים פלוס בחורה בבוסטון שגרים, חיים ועובדים יחדיו בפיצריה שכונתית. כל ארבע העונות של הסדרה כבר שודרו בארץ, השתיים הראשונות ב"קשת", השתיים האחרונות ב"ביפ".



דרו קארי: עונה רביעית לסדרה המצליחה והמוכרת.



חוק וסדר - יחידת קורבנות מיוחדים: עונה שניה לסדרת הבת המצליחה "חוק וסדר" (עונה זו מגיעה אגב, גם אל העונה החדשה של הערוץ הראשון). תיקים, פשעים, קורבנות, חוקרים, נחקרים ומה שבניהם.

רוזוול: עונה שניה לדרמת הנעורים סטייל "תיקים באפלה". כזכור, לאחר שתי עונות ב-WB הסדרה ירדה אך UPN החליטה להמשיכה. גם שם הרייטינג לא היה בשמיים והסדרה בוטלה שוב לאחר עונה אחת, שלישית במספר.

Dark Angel: סדרת המד"ב מבית היוצר של ג'יימס קאמרון ("טיטאניק") וצ'ארלס איגלי ("פרקליטי אל.איי"). נערה מהונדסת גנטית, מקס, בעלת כוחות מיוחדים בורחת ממעבדת הניסויים בה נוצרה ונרתמת לעזרתו של לוגאן, עיתונאי ולוחם עשוי ללא-חת למען הצדק באמריקה שלפני הכאוס.



גודל הציפיות כגודל האכזבות. על אף נסיונות והזדמנויות אינסופיים ירדה הסדרה מלוח השידורים של פוקס לאחר שתי עונות לא מוצלחות במיוחד. את מקומה תפסה סדרת המד"ב החדשה של פוקס Firefly של ג'וס וודון ("באפי").

לסיכום, לערוץ המיובא אין הרבה חדש להציע, כך שהמלויינים לא מפסידים רבות, אך יחד עם זאת יש לו בידור לא רע לימי החורף הסגריריים (הלוואי עלינו).