המסך המפוצל

מנת היום 11/12/14

תא גורדין 2, ג'ורג' אובמה ? אח של... ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 11-12-2014
0 תגובות

21:10 ג'ורג' אובמה – אח של... | Siblings – Obama, ערוץ 8 (הוט)

הכירו את ג'ורג' אובמה, אחיו למחצה של נשיא ארה"ב, ברק אובמה שהתגלה באוגוסט 2009 בבית קטן בפרבר עני של ניירובי, שם הוא מתגורר עם משפחתה המורחבת של אמו. ג'ורג' אובמה ואחיו למחצה, הנשיא האמריקני, ברק אובמה - בקושי מכירים אחד את השני, אבל הם נפגשו בעבר, בטיולו של הנשיא האמריקני לקניה, עם בחירתו לנשיאות. הטיול נועד בין השאר לפגישה עם בני משפחתו שלא פגש מעולם. בספרו האוטוביוגרפי, "חלומות מאבי", תיאר ברק אובמה את פגישתו עם ג'ורג' כ"פרשה כאובה".

 

 

.

 

22:00 החיות של בית המלוכה | Royals & Animals, ערוץ Yes דוקו

לראשונה, מתעד הסרט שלפנינו את היחסים יוצאי הדופן בין בני בית וינזדור והחיות שלהם. הגילויים באדיבות אנשי הצוות שבישלו וטיפלו בהם: מהמשַרֵת שהיה מוציא לטיול את כלבי הקורגי של המלכה, ועד לשף שחתך גזרים לסוסיה – הם מספרים סיפור על חיות מלכותיות מפונקות, ועל צביעות. אהבתם של בני וינדזור לחַיות לא מגיעות עד הצבאים, הפסיונים והשכווים שהם צדים במספרים עצומים. הנסיך פיליפ סבור ש"חיות נועדו כדי שיירו בהן". גם ויליאם והארי הצעירים אינם שונים בהרבה – לאחרונה נתפסו צדים חזיר בר בספרד, ימים בודדים לפני שנטלו חלק בוועידה הבינלאומית שיזם אביהם להצלת זנים נכחדים באפריקה. למרות הסתירות, נדמה שבני המלוכה אוהבים את החיות שלהם יותר מאשר את רוב בני האדם. ומסיבה טובה: זנבו המכשכש של כלב מנצח את חיוכו המאולץ של החצרן, ואף אחד מהסוסים שלהם לא מדבר עם הצהובונים... בימוי: ג'ון קרטין. 43 דקות, קנדה, 2014.

 

 

22:45 תא גורדין 2, ערוץ Yes אקשן

עונה חדשה לדרמת הריגול בכיכובם של רן דנקר, מוני מושונוב, אביב אלוש, מארק איוניר. בעקבות חיסול מסתורי בצמרת המוסד, המדינה מציעה לאייל גורדין (רן דנקר) עסקה שתשחרר אותו מהכלא, בתמורה לראשה של נטליה גורדין (נטע ריסקין), אחותו, הנחשדת כסוכנת עצמאית בשירות האיראנים. היא נעלמה והיא פצצה מתקתקת. אייל חובר לשב"כ ויוצא בהדרכת שני המרגלים הוותיקים, פטר השב"כניק ( מוני מושונוב)  ולונדין הסובייטי (מארק איווניר) למצוד אחריה על קרקע לא בטוחה של זהויות כפולות. לאזור הסכנה נשאב גם השב"כניק אופיר רידר (אביב אלוש), כאשר נטליה חוזרת אל חייו בסערה. יוצרי הסדרה: רון לשם, עמית כהן יזהר הר לב, דני סירקין וגיורא יהלום. תסריטאים: יזהר הר-לב, רון לשם ועמית כהן. במאי: דני סירקין.

 

צילום: פיני סילוק

 

***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.