המסך המפוצל

מנת היום 27/11/14

טירונים, בתולות ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 27-11-2014
1 תגובות

19:00 טירונים | You're all surrounded , ערוץ ויוה פלוס

"טירונים" היא סדרת אקשן, רומנטית מצליחה, המביאה את סיפורם של ג'י יונג, פאן סוק  וסו סון. ספוילר -  ג'י יונג הצעיר עד לרצח אמו, שנרצחת לאחר שהעידה במשטרה נגד פושע מסוכן. הבלש ששכנע אותה להעיד הוא פאן סוק וג'י יונג נשבע לנקום בו ביום מן הימים. 11 שנים חולפות וג'י יונג מסיים את בית הספר לשוטרים. הוא מתגייס למשטרה בשם דה גו ומצטרף לצוות של פאן סוק, שאינו מזהה אותו. דה גו נחוש להוציא את נקמתו לפועל, אך למורת רוחו, ליחידה שלו מתגייסת סו סון, שלמדה בבית ספרו בילדותו . לשמחתו אף היא אינה מזהה אותו. דה גו מתחיל את שירותו במשטרה לצד סו סון וחבריו הטירונים תחת פיקודו של פאן סוק הקשוח. פאן סוק חושב שהטירונים אינם ראויים להיות בלשים, אך הוא מחליט לתת להם הזדמנות ומציב בפניהם אתגרים קשים מנשוא. דה גו מוכיח את יכולותיו וזוכה להערכתו של פאן סוק, אך גם מעורר את חשדו. בפאן סוק מקננת התחושה שדה גו מסתיר סוד אפל והוא נחוש לגלות אותו. שחקנים: יי סונג גי ("יופי של ירושה", "האגדה של קאנג צ'י"), צ'ה סונג וון ("אהבה גדולה") גו אה רה,  ואן ג'ה היון ("אהבה מכוכב אחר"). 2 פרקים ברצף. 20 פרקים, דרום קוריאה, 2014.

 

 

22:00 לא רואים עליך | Invisible, ערוץ קולנוע ישראלי

דרמה נשית עם נגיעות דוקומנטריות וביוגרפיות של הבמאית מיכל אביעד. קשר מיוחד נוצר בין שתי נשים שהיו בעבר קורבנותיו של אותו אנס סדרתי. שחקנים: רונית אלקבץ ויבגניה דודינה. ישראל, 2011. זה אינו סרט תיעודי, אך גם לא סרט עלילתי. עם זאת, עשוי בדיוק רב והצילום מדהים. ציון: ♥♥♥♥♥


e


22:15 בתולות, ערוץ Hot3

סדרת מתח חדשה שכתב שחר מגן (יוצר "חשופים" ו"ילדי ראש הממשלה") וביים אדם סנדרסון ("זוהי סדום"), המשלבת את המיתוס של בתולות הים, עם סיפור היעלמות מסתורי בן זמננו. שלי רג'ואן (מגי אזרזר), היא שוטרת אילתית קשוחה ביחידת "זרים", ששגרת חייה מופרת יום אחד, עם מציאתה של גופת אישה עירומה, בתוך בריכה ריקה בהרים. ממצאי החקירה קושרים אותה לחייהם של שלי, בני משפחתה וחבריה: עוזי, אביה (ששון גבאי), היפי שעדיין מתגעגע לימים העליזים של טאבה, חפץ, חברו הטוב (אלון אבוטבול), שמנהל חוות גמלים כושלת, חיים בעלה (צחי הלוי), שמשתוקק לעזוב את העיר ולחזור לחיפה, ועוד חברי ילדות (אפרת דור וגור בנטוביץ), שביום עובדים בריף ובלילה מנסים לשכוח מהכול. סיפור החקירה הופך לתעלומה מסתורית שנפרשת על פני 17 שנה, אותה מנסה לפענח גם הצוות המשטרתי של התחנה המקומית: רועי (רועי ניק), שוטר שהגיע מהמרכז כדי לחוות את המדבר, קרנית (רותם אבוהב), חוקרת שובת לב, ונרי, מפקד התחנה (מוריס כהן), שהיה מעדיף שקופסת השרצים הזאת לא הייתה נפתחת מחדש. הסדרה מתרחשת כולה באילת, אך זו לא עיר הנופש המוכרת לנו, אלא עיר אחרת - חצר אחורית של מדינה, חברה מבודדת עם חוקים משלה.

 

 

23:00 פיפ שואו | Peep Show, ערוץ 8 (הוט)

מופעי מציצנות וחשפנות חיים היו פופולאריים מאוד בקרב הגברים בשנות ה-70' וה-80', אבל בימינו מדובר בזן נכחד. הסרט הבוחן את לידתו של הפיפ שואו, את הדחף להציץ ואת התפתחות תעשיית הסקס בהקשר של מועדוני הפיפ שואו של שנות ה-80. הוא מציג מופעי מציצנות ברחבי העולם, מביט לאחור אל ההיסטוריה שלהם ופוגש את הפעילים האחרונים ששרדו. באמצעות ראיונות עם נשים שעובדות בתחום, עיתונאיות וחוקרות, מנסה הסרט להסביר את עלייתו ונפילתו של הפיפ שואו. גרמניה/ ארה"ב, 2013.

 


***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.