המסך המפוצל

מנת היום 7/10/14

נקמה כחולה, סיפורו של דייוויד סטיינברג ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 06-10-2014
0 תגובות

16:10 פסיפיק בלו | Pacific Blue, ערוץ CBS דרמה

סדרת משטרה המציגה צוות קציני משטרה הלוחמים בפשע בחופי סנטה מוניקה שטופי השמש, כאשר הם רכובים על אופניים. העונה נפתחת עם הצגת הקו של היחידה לכריס קלי, קצין משטרה שאפתן. תוך כדי הסיור היחידה מוצאת עצמה רודפת אחר גנב מכוניות ערמומי. עם פאולה טריקי (The O.C.), מרקוס פררז (בני האנרכיה). ארה"ב, 1996-2000. איי.אם.די.בי.: 5.5 מתוך 10.


 

17:15 כלב חשאי 3 | T.U.F.F. Puppy 3 , ערוץ ניקלודיאון

עונה חדשה לסדרת האנימציה שגיבורה הראשי הוא כלב רפה שכל אך נחוש, בשם דאדלי פאפי, סוכן חשאי עבור ארגון הביון (T.U.F.F (Turbo Undercover Fighting Force.

 

 

22:00 נקמה כחולה | Blue Ruin, ערוץ Yes3

הסרט הוקרן בבכורה בפסטיבל קאן וזכה שם בפרס הביקורת. חייו של דווייט נהרסו לפני שנים כאשר פושע הרג את משפחתו. מתוך כאב וצער הוא עזב את עבודתו ועבר לחיות בשולי החברה, מנסה להימנע ממגע עם אנשים. כאשר מודיעים לו שרוצח משפחתו עומד להשתחרר מהכלא, דווייט לא מהסס לרגע, משיג נשק ורכב ויוצא למסע נקמה. מעשיו יתניעו מעגל אכזרי של כאב ורצח, אשר יעמידו בסכנה את חייו ואת חייהם של רבים אחרים, חלקם אשמים, חלקם חפים מפשע. שחקנים: מייקון בלייר, דווין ראטריי ("נברסקה"), איימי הארגרייבס ("בושה"). במאי: ג'רמי סולנייה, ארה"ב, 2013. סרט חכם, מטריד, קודר ומותח עד סופו. לא מיועד לרגישים לזוועות. ציון: ♥♥♥♥♥


 

22:00 שיר של קשת וענן | Rainbow Song , ערוץ MGM

דרמה זוכת פרסים של נאוטו קומזאווה, המספרת על סיפור אהבה המתפתח בין שני סטודנטים לקולנוע. עם: הייאטו איצ'יהארה. יפן, 2006.

 

 

23:00 סיפורו של דייוויד סטיינברג | Quality Balls: The David Steinberg Story, ערוץ 8 (הוט)

זוכה פרס התחקיר הוויזואלי – פרסי המסך הקנדיים 2013. דייוויד סטיינברג הוא סטנדאפיסט, שחקן ובמאי העומד מאחורי סדרות ענק כמו "תרגיע", "סיינפלד" ו"העשב של השכן", הופיע אינספור פעמים בתכנית "הלילה עם ג'וני קרסון" (שני רק לבוב הופ), והיה ליהודי הראשון שהעז לצחוק על הדת בקטעי הסטנד אפ שלו. הסרט מגולל את הקריירה הארוכה ויוצאת הדופן שלו, שהשפיעה על דורות שלמים של קומיקאים. הסרט מביא מגוון קטעים נדירים מהופעות הסטנד אפ של סטיינברג וסיפורים משעשעים על העבודה מאחורי הקלעים. ג'רי סיינפלד, לארי דיוויד, נורם מקדונלד, ג'ף גארלין ואחרים מאירים את מקומו של סטיינברג בפנתיאון הקומדיה והפיכתו לאייקון. קנדה, 2013.

 

 


***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.