המסך המפוצל

מנת היום 3/9/14

קתרין הפבורן - קייט הגדולה, כל האמת עם מריה מנונוס.

מאת: שי שגב

פורסם: 02-09-2014
2 תגובות

21:05 קתרין הפבורן - קייט הגדולה | Woman of the Year – The Great Kate!, ערוץ 8 (הוט)

קתרין הפבורן, היא ללא ספק אחת האגדות ההוליוודיות הגדולות ביותר. היא נבחרה לשחקנית הקולנוע הטובה ביותר של כל הזמנים והוכתרה ככוכבת הגדולה ביותר בהיסטוריה של הקולנוע האמריקני ב-1999. קריירת הסרטים שלה נמשכה על פני 60 שנה ולמרות שנפטרה בשנת 2003, היא עדיין מחזיקה בשיא של ארבעה פרסי אוסקר. קתרין הפבורן ידועה לא רק בקריירה הקולנועית המפוארת שלה, אלא גם בעצם היותה אישה עצמאית וחזקה. היא הקפידה לגלם דמויות של נשים חזקות, לא מתפשרות שיודעות לתת תשובה נאותה לגברים השוביניסטים. גרמניה, 2013.

 

 

22:15 כל האמת עם מריה מנונוס | Untold with Maria Menounos, ערוץ E!

תכנית חדשות ותחקירים חדשה העוסקת בתרבות הפופ, הריאליטי והסלבס, בהנחיית המגישה מריה מנונוס, שמתחקה אחר האמת שמאחורי כותרות החדשות. בכל פרק, מנונוס תצלול לעומקן של שלוש תופעות עכשוויות. התכניות יכללו בין היתר ראיונות עם ידוענים, בכירי התעשייה ההוליוודית, מומחים לתחומים שונים ועוד. בנוסף, התכנית תחשוף את הכוכבים הגדולים והקליפים הכי חמים בעולם האינטרנט, ותכלול ראיונות עם האנשים הכי מסקרנים ומרתקים כרגע בתעשייה.

 


***

 

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.