המסך המפוצל

מנת היום 3/7/14

בתוך הבועה 2, זירת הפשע לאס וגאס 14 ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 02-07-2014
0 תגובות

21:15 יחידת הצלה | Saf3, ערוץ Yes אקשן

סדרת אקשן חדשה בכיכובו של גיבור סרטי האקשן, דולף לונדגרן ("הבלתי נשכחים", "רוקי", "חייל אוניברסלי"), העוקבת אחרי יחידת ההצלה העילית של מחלקת הכיבוי וההצלה של מאליבוSAF3 , הכוללת את הלוחמים הטובים ביותר בתחומי הים, האוויר וכיבוי האש. כל פרק מתרכז במשימות ההצלה הגדולות, אך גם באחווה הצוותית ובחברות. הלוחמים נענים לקריאות ההצלה המאתגרות והמסוכנות ביותר כדי להציל חיי אדם, גם כשמדובר בסיכון חייהם עצמם. כצוות הם משרתים את הציבור בגבורה אך דואגים לשמור גם אחד על השני. ציון IMDB: 3.0.


21:15 משפחת המלוכה | The Royals, ערוץ 8 (הוט)

הסדרה לוקחת אותנו אל מאחורי השער של ארמון בקינגהאם וחושפת בפנינו את החיים הזוהרים ומעוררי המחלוקת של המשפחה הכי מפורסמת בעולם. מבט קרוב ואישי על העליות והמורדות שידעה משפחת המלוכה הבריטית בעשורים האחרונים. מניצחונות לטרגדיות, דרך לידות, חתונות, שערוריות ומקרי מוות, וכל זאת תחת עינה של התקשורת העולמית העוקבת אחר כל צעד שלהם. מהכתרתה של המלכה אליזבת' ועד להולדתו של ג'ורג' הנסיך מקיימברידג', כל פרק יכסה נושאים כגון החינוך הקפדני של הנסיך פיליפ, מותה של הנסיכה דיאנה בפריז, הכלב האהוב של המלכה אליזבת ושנות הנעורים הסוערות של הנסיך הארי. בריטניה, 2013. סדרה בת 6 פרקים, 60 דקות כל אחד. מדי יום חול.


 

21:45 בעזרת השף, ערוץ 1

השף גורדון רמזי חוזר בעונה השלישית של הגרסה האמריקנית של תכנית הדוקו-בידור המצליחה המבוססת על הסדרה הבריטית המקורית Ramsay's Kitchen Nightmares.

 

 

22:00 חתולים על סירת פדלים, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

קומדיית האימה הקאלטית של יובל מנדלסון ונדב הולנדר. זוג תיכוניסטים, יוצאים לחגוג את אהבתם על סירת פדלים בפארק הירקון. במהלך השיט נופל החתול שלהם לאגם וחומרים רדיואקטיביים גורמים לחתול לשכפל את עצמו. שחקנים: דנה פרידר, מיכאל מושונוב. ישראל, 2012. הומור טראשי, אבל אם מקבלים את זה, הסרט בהחלט מקסים. ציון: ♥♥♥♥♥

 

 

22:00 בתוך הבועה 2 | Under The Dome 2 , ערוץ Yes אקשן

סדרת המתח והמסתורין שלCBS  וחברת "אמבלין" של סטיבן ספילברג, המבוססת על הרומן פרי עטו של סטיבן קינג, חוזרת בעונה שנייה. בסיום העונה הראשונה גילו תושבי העיירה להפתעתם, שהבועה הגיעה מעולם אחר, ומטרתה בעצם להגן עליהם. ספוילר - בעונה החדשה, יצטרפו דמויות חדשות, ביניהן דודו של ג'וניור שיגרום צרות לברבי, ומורה צעירה, מסתורית ומלאת עוצמה שתיצור קשר חזק עם ביג ג'ים. שתי דמויות מוכרות ומשמעותיות לא ישרדו את הפרק הראשון בעונה.

 

 

22:00 הגרינגו | El Gringo, ערוץ MGM

פעולה. גבר החוצה את מקסיקו עם שק של שני מיליון דולר ועבר עקוב מדם, מוצא עצמו תחת מתקפה פתאומית בעיירה שכוחת אל. שחקנים: סקוט אדקינס וכריסטיאן סלייטר. בימוי: אדוארדו רודריגז. ארה"ב, 2012. הסרט לא הוצג בבתי הקולנוע ועבר הישר ל-DVD.


 

22:30 זירת הפשע לאס וגאס 14 | CSI 14, ערוץ 1

סדרת המתח של CBS, המתארת את עבודת חוקרי הזיהוי הפלילי בעיר לאס וגאס, חוזרת בעונתה ה-14.

 

 

22:40 חופשות A-List Vacations | VIP, ערוץ E!

ספיישל חדשות העושה סדר בעניין יעדי החופשה המבוקשים מסביב לגלובוס, ומספר מי בדיוק נוסע, לאן ומתי. האם ג'ורג' קלוני ייקח גם את ארוסתו לאיטליה? (סטייסי קיבלר נהנתה שם מאוד בשנה שעברה), האם ג'יי זי וביונסה יטוסו שוב לאירופה והאם ליאונרדו דיקפריו וברדלי קופר יטוסו יחד למקסיקו גם בחופשה הבאה?  התכנית בה לומדים היכן בדיוק נפשו משפחת קרדשיאן, ומה מקבלים על שכר דירה הגיוני שכזה.

 

 

23:30 רופוס, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

סרט צעיר ופרוע. מסע אורבני בעקבות כלבה האבוד של כוכבת טלוויזיה, מוביל שלושה טיפוסים הזויים אל השוליים הסהרוריים של תל אביב. שחקנים: תומר אופנר, הדר רבינוביץ'. במאי: משה רוזנטל. ישראל, 2009.

 

 


***

 

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.