המסך המפוצל

מנת היום 16/6/14

יחסים דיגיטליים, הכול אודות אן: המושלת הראשונה של טקסס ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 15-06-2014
0 תגובות

17:50 פאראמדיקים 2 | Paramedics 2, ערוץ CBS ריאליטי

סדרה תיעודית על עבודתם המופלאה של החובשים והפאראמדיקים ברחבי ארה"ב, ועל דרכי התמודדותם עם סיטואציות קשות. מדי שני עד שישי.


 

18:00 נוסעים עם מגלשיים | Travellers with Skis, ערוץ אקסטרים

שלושה מדריכי סקי לוקחים על עצמם לגלות לוקיישנים חדשים לגלישה במקומות הכי מפתיעים, בהם שלג הוא הדבר האחרון שציפתם לראות, כך הם מגיעים למרוקו, דובאי, האיים הקנאריים ועוד.

 

 

18:30 בנות אמסייל |  Amsale Girls, ערוץ החיים הטובים

סדרה הסוקרת את שגרת החייים הזוהרת בבוטיק הכלות אמסלה, מקום בו שמלת כלולות עלולה לשאת תג מחיר של 75,000 דולר. מדי יום ניצבות הנשים העובדות בו בפני לחץ בלתי פוסק מצד הכלות התובעניות במנהטן. מחוץ למסגרת העבודה, חולקות הנשים הללו חיי חברה משותפים ותומכות זו בזו בעתות משבר ואושר. ארה"ב, 2012, 6 פרקים.

 

 

22:00 הכל אודות אן: המושלת הראשונה של טקסס | All About Ann: Governor Richards of the Lone Star State, ערוץ Yes דוקו

נמרצת, חמומת-מוח, קשוחה, חסרת-מורא... ומצחיקה בטירוף – אלה רק חלק מהמילים המתאימות לתיאור אן ריצ'רדס, אחת הדמויות הכריזמטיות ביותר בפוליטיקה האמריקנית בשלושים השנים האחרונות, והאישה הראשונה שכיהנה כמושלת מדינת טקסס (בשנים 1991-1995). הסרט מתעד את חייה יוצאי הדופן – החל בהתבגרותה בטקסס הכפרית הענייה, דרך חייה כעקרת-בית ואם בפרברים, ועד לנסיקתה ממורה בבית-ספר לפוליטיקאית. ביל קלינטון, יו"ר בית הנבחרים לשעבר ננסי פלוסי, אנשי החדשות טום ברוקאו ודן ראת'ר ואחרים, עוזרים לשפוך אור על דמותה הססגונית של הדמוקרטית הפרוגרסיבית שהלכה לעולמה ב-2006 בגיל 73 בלבד. בימוי: קית' פאטרסון, פיליפ שופֶּר. 82 דקות, ארה"ב, 2014.

 

 

22:00 יחסים דיגיטליים, ערוץ 8 (הוט)

האם אנחנו באמת יכולים להיפגש בעולם הווירטואלי? מה המחיר של התלות שלנו במכשירים? והאם המפגשים הדיגיטליים הופכים אותנו למנוכרים אחד לשני או מאפשרים לנו חופש מסוג חדש? דרך שורה של סיפורים אנושיים מנסה הסדרה, להציג לראשונה על המסך את פניו של דור האייפון והפייסבוק ואת אופי היחסים החדש שנוצר בין אנשים בעידן הדיגיטלי. בכל פרק 4 סרטים קצרים שבוימו על ידי יוצרים צעירים תלמידי תואר ראשון ושני בחוג לקולנוע וטלוויזיה באוניברסיטת תל אביב, בשאיפה לעשייה דוקומנטרית איכותית, כנה ואישית. עורך הסדרה: אמיר טאוזינגר. סדרה בת 3 פרקים, 60 דקות כל אחד בשידור יומי.



 

***

 

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.