המסך המפוצל

מנת היום 9/6/14

דם יזע ומנועים 5, האיש עם האשכים הגדולים ביותר בעולם

מאת: שי שגב

פורסם: 08-06-2014
2 תגובות

21:40 דם יזע ומנועים 5 | 5 Blood, Sweat and Gears , ערוץ אקסטרים

עונה חדשה ומסעירה של דם יזע ומנועים: טורניר הגמר האחרון של אופנועי מיני בייק בלאס וגאס, ראיון בלעדי עם טראויס פסטרנה, ובהמשך פרקים עם צילומים בלעדיים של חבורת נייטרו סירקס במונסטר אנרג'י פריסטייל במונקו, הכוללים נסיון לשבירת שיא גינס.

 

 

23:05 האיש עם האשכים הגדולים ביותר בעולם | The Man with the World’s Biggest Testicles, ערוץ 8 (הוט)

סיפורו יוצא הדופן של וסלי וורן ג'וניור, תושב לאס וגאס בן 49 שחייו השתנו לחלוטין בלילה אחד - הוא לא מסוגל ללכת, לנהוג, או לקיים יחסי מין לאחר ששק האשכים שלו התנפח למשקל חסר תקדים. לווסלי היו עבודה וחיים נורמטיביים לחלוטין. עד שלילה אחד בשנת 2008, הוא קיבל מכה באשכים בזמן שהתהפך במיטה, וחש לפתע בכאב חד. הרקמות הרגישות סביב אשכיו החלו להתנפח ולא הפסיקו לגדול מאז. עד מהרה הוא לא הצליח ללבוש מכנסיים או לנהוג, שלא לדבר על לקיים יחסי מין. הסרט עוקב אחר ווסלי במהלך שנה מכרעת, וחושף את המאבקים היומיומיים המשפילים שלו ומפרט את הניתוח פורץ הדרך שיכול להציל את חייו. האם יצליח ווסלי להשיב לעצמו את גופו ואת כבודו? בריטניה, 2013. סרט קשה וכואב מאוד לצפייה.



***

 

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.