המסך המפוצל

מנת היום 27/3/14

עד עצם היום הזה 3: עונת האביב, סופר בלונדינית ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 26-03-2014
1 תגובות

19:30 F/X, ערוץ CBS דרמה

סדרת מתח ופעולה. רולי טיילר הוא אחד מאנשי הפעלולים הטובים ביותר בתעשיית הסרטים ומתמחה בעיקר ביצירת אשליות. בעזרת יכולותיו וגאדג'טים מטורפים הוא מנסה לתפוס את הפושע החמקמק ביותר בעולם.

 

 

21:15 עד עצם היום הזה 3: עונת האביב, ערוץ Yes דרמה

כל מי שיצא להציל את הנרי חזר ליער המכושף, אך איום חדש עומד בפניהם. רג'ינה מחקה את זיכרונותיה של אמה ובסיום הפרק, קפטן הוק מגיע אליה ואל הנרי ומזהיר שהוריה בסכנה ביער המכושף ושעליה להציל אותם, אך אמה כלל אינה מבינה במה מדובר. האם אמה תצא להצילם, ומה עלה בגורלו של עוץ לי גוץ לי? האם הוא באמת מת כפי שנראה בסוף עונת החורף?

 

 

22:00 סופר בלונדינית | Employee of the Month, ערוץ MGM

קומדיה של גרג קולידג' עם הסטנד-אפיסט דיין קוק והזמרת ג'סיקה סימפסון, המספרת על סופר מרקט שבו מתרחשת מלחמה בין העובדים על ליבה של עובדת חדשה ועל התואר "העובד המצטיין". ארה"ב, 2006. משחק בינוני, מעט בדיחות והחוש הסאטירי אבד בתור לקופה. ציון: ♥♥♥♥♥


 

***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.