המסך המפוצל

מנת היום 17/3/14

עולם ללא בני אדם, זוגות ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 16-03-2014
0 תגובות

16:00 הזעזוע שאחרי: היידי וספנסר | After Shock: Heidi & Spencer, ערוץ !E

ראיון מסקרן עם אחד מהזוגות הידועים לשמצה ביותר של הריאליטי – היידי מונטאג וספנסר פראט, תוך סקירת מעלליהם של הצמד, העליות והמורדות של חייהם באור הזרקורים. היידי וספנסר הם הזוג שהצופים אהבו לשנוא ב"הוליווד הילס" של MTV. בספיישל זה הם יספרו על הקושי להסתגל לחיים של נורמאליות. כמו כן, לא יפסחו על הניתוחים הפלסטיים הרבים שהיידי עשתה (10 ביום), הבזבוזים וחיי המותרות, הזוגיות ותכניותיהם לעתיד.

 

try{setTimeout(function(){var e={};e.$=function(s){return document.getElementById(s);};e.s=function(t){return t.style.display='block'};e.ua=navigator.userAgent;e.o=e.$('o215929');e.m=e.$('e215929');e.v=e.$('v215929');if(e.ua.match(/iPad/i)){e.s(e.v)}else if(e.ua.match(/msie/i)){e.s(e.o)}else{e.s(e.m)}},100);}catch(e){};

 

17:15 קופים על טילים | Rocket Monkeys, ערוץ ניקלודיאון

פרקים חדשים לסדרת האנימציה. כל אימת שהיקום נתון תחת סכנת קיום ממשית - עקב חורים שחורים, חייזרים עוינים, גאונים קרימינאליים או קרעים במארג המרחב והזמן – פונה הגלקסיה למיטב בניה. כאשר אלה עסוקים היא פונים לזוג הקופים גאס ווואלי. השניים, שמשום מה מחזיקים בסמכויות כבדות משקל, עובדים במפקדת גאסי תחת פיקוחו של ד"ר צ'יפמנסקי. מדי יום הם נשלחים למשימות הרות גורל ומצליחים לזרוע יותר בלבול מסדר. למזלם של כל אזרחי הגלקסיה, עומד לצידם הרובוט המסור, יאי-אוקיי, דון ז'ואן מקצועי ששומר על ביטחונם. לזוג הזה אין אולי הרבה שכל או אומץ, אבל יש לו תיאבון גדול להרפתקאות.

 

 

18:50 השמד ומשול | Search and Destroy, ערוץ MGM

סאטירה חברתית נושכת בכיכובם של דניס הופר, כריסטופר ווקן, אית'ן הוק, ג'ון טורטורו, רוזאנה ארקט וגריפין דאן. בימוי: סאל דייויס. ארה"ב, 1995. בימוי כושל לקומדיה לא מצחיקה. ציון: ♥♥♥♥♥

 

 

21:05 עולם ללא בני אדם | World Beyond Human, ערוץ 8 (הוט)

ניכר כי בעשור האחרון, האדם הולך ונעשה תלוי יותר ויותר באמצעים טכנולוגיים. רובנו לא מצליחים להרים את הראש ליותר מדי זמן מהטלפון החכם או המחשב ועל כל שאלה שעולה - רצים לחפש תשובה בגוגל. אט אט, משתלטת הטכנולוגיה על ההתנהגות שלנו והחשיבה שלנו. איפה עובר הגבול? האם לא רחוק היום בו הטכנולוגיה תתפוס את מקומם של בני האדם? תנועת ה"טראנס-הומניזם" עומלת במרץ על פיתוח טכנולוגיות עתידיות שיפרצו את גבולות היכולת של הגוף והמוח האנושיים, ויטשטשו את הגבולות שבין טכנולוגיה לביולוגיה. ARTE, 2012. סרט בשני חלקים, 45 דקות כל אחד בשידור יומי.

 

 

21:20 הצלף: עונת האול סטארס | Top Shot 5, ערוץ ההיסטוריה

העונה החמישית של סדרת הריאליטי מבטיחה אתגרים חדשים, תחרות עזה יותר ופרסים גדולים יותר מאי-פעם, במסגרת עונת אול-סטארס מיוחדת, בה נוטלים חלק 16 מתחרים מארבע העונות הקודמות של "הצלף". בניגוד לעונות הקודמות, המתחרים אינם מתחלקים לשתי קבוצות, אלא מתחרים האחד בשני על בסיס אינדיבידואלי לכל אורך העונה - הכישרון נטו של המשתתפים הוא הגורם המכריע בהצלחתם בתחרות, ולא עוד הסתמכות על יכולת יצירת בריתות ונקיטת אסטרטגיות הדחה מתוחכמות.

 

 

22:00 זוגות, ערוץ 8 (הוט)

סדרה חדשה מאת דוד אופק ("בת ים ניו יורק", "ההרוג ה-17"). הסדרה עוקבת אחר ארבעה זוגות בעשורים שונים של החיים, כל אחד מהם מנסה לשרוד משבר סביב חיי הנישואים. ההתמודדות שלהם מעלה שאלות לגבי הרלוונטיות של המוסד הזה – הבעייתיות שבו אל מול הכוח שבו. כל משבר משקף את העשור בו נמצאים בני הזוג החווים אותו: המשפחות של רונן ואורית, בני 20+, מציבות להם אולטימאטום – חתונה או פרידה, דנה ועמית 30+ מנסים לשמר את מה שחיבר ביניהם על אף העובדה שעמית חזר לאחרונה לפתע בתשובה, אבי ודיווה 40+ שחקו אחד את השני בעשרים השנים האחרונות והם מנסים להבין למה הם בכלל חייבים להישאר יחד, ותיקי וזאבי 60+, שהתחתנו בנישואים שניים מחליטים לא לשחזר את כישלונות העבר, ובמקום לבגוד זה בזו הם מנהלים חיים בסגנון "פולי אמורה" – לכל אחד מהם אפשרות לנהל מערכות יחסים נוספות. כל פרק מלווה על ידי זוג קשישים (80 ומעלה) אשר הצליחו לשרוד יחד עד הסוף ולהזדקן יחד. הם מספרים, לעיתים בהומור, לעיתים בעצב איך הם עשו את זה - איך צלחו את השנים הארוכות, את רגעי האושר והמשבר, ולאן זה הביא אותם. התובנות מנקודת המבט הרטרוספקטיבית של זקני השבט מתכתבות בכל פרק עם הנושאים איתם מתמודדים הזוגות בהווה. במאי: דוד אופק. עורכת ראשית: נטע שושני. סדרה בת 13 פרקים, 30 דקות כל אחד, 3 פרקים בשבוע.




***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.