המסך המפוצל

מנת היום 13/2/14

מינדי 2, קוגרטאון 5 ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 09-02-2014
1 תגובות

21:30 מינדי 2 | The Mindy Project 2, ערוץ Hot3

המועמד לאוסקר ג'יימס פרנקו מתארח בשני הפרקים הראשונים של העונה השנייה של הקומדיה מבית "Fox", אשר עוקבת אחר חייה המקצועיים והאישיים של מיילדת ממנהטן. הסדרה הקומית נוצרה על-ידי מינדי קיילינג, שמתפקדת ככותבת, כמפיקה וככוכבת הראשית של הסדרה. מלבד פרנקו, מציגה העונה רשימה מכובדת של שחקני אורח, ביניהם בן פלדמן ("מד מן"), טימותי אוליפנט ("צדק פרטי"), ג'נה אלפמן ("דארמה וגרג"), קלואי סביני ("בנים אינם בוכים"), ביל היידר ("סאטרדיי נייט לייב"), אנה גאן ("שובר שורות"), אלי קמפר ("המשרד") קריס האמפריס וקנדרה ווילקינסון. ספוילר - אדם פאלי ("רשימה לביצוע", "הכול לטובה") מצטרף בעונה השנייה לצוות השחקנים, בדמותו של ד"ר פיטר פרנטיס, גניקולוג מיילד שנראה כי לא התבגר מאז ימי הקולג', ומצטרף למרפאת הנשים של מינדי (קיילינג). בפתיחת העונה, מינדי ובן-זוגה קייסי (אנדרה הולם, "עובדים מצטיינים") מתאקלמים בחייהם החדשים בהאיטי, לשם העתיקו את מקומם לטובת משימה התנדבותית, אך התקופה האידילית שלהם נקטעת כשלפתע מינדי חולה ונאלצת לטוס חזרה לניו-יורק.

 

 

21:55 קוגר טאון 5 | Cougar Town 5 , ערוץ Hot3 + שעה 22:00 בערוץ Yes דרמה

עונה חדשה לקומדיה של רשת TBS בכיכובה של קורטני קוקס. ספוילר - בפתיחת העונה החדשה, החבורה מתקשה לקבל את מערכת היחסים החדשה בין טראוויס ללורי, אבל ג'ולס מתעקשת להתנהג כרגיל, למרות המבוכה הרבה. בובי מצליח בעקבות הרחבתה של "פני" גם מחוץ לארה"ב וגרייסון דורש ממנו לפרוע את חובו העצום בבר, אבל בסופו של דבר מוותר לו, ובובי ממשיך בדרכו הרגילה, בלי להתבגר אפילו קצת. בהמשך, בובי מתכונן לסופת שלגים רצינית, אך מאחר שהסיכויים לשלג עומדים על 10% בלבד, טראוויס חושש שאביו צפוי להתאכזב. לאחר שאיפשרה לתוקף הביטוח שלה לפקוע, ג'ולס מעורבת בתאונת דרכים קלה, עם גבר נאה בשם סאם (מת'יו פרי בתפקיד אורח). כשהיא שמה לב שטבעת הנישואין שלה לא על אצבעה, היא לא עומדת בפיתוי לקבל את הצעתו של סאם לצאת איתו לדייט, כדי לחסוך את עלות התיקון ללא הביטוח.

 

 

22:00 לא מצויד | Unhung Hero, ערוץ Yes דוקו

כשהחברה של פטריק מוּט דחתה את הצעת הנישואין שלו במהלך אליפות כדורסל – הצעה שהוקרנה על המסך הגדול באולם – הפכה עד מהרה הסצנה הזו לויראלית באינטרנט ושודרה אף בטלוויזיה. מספר ימים אחרי הפדיחה הענקית, החברה שלו אמרה לו, הפעם באופן פרטי, מדוע היא לא יכולה לחיות איתו לנצח נצחים: הזין הקטן שלו. לאחר המכה הניצחת הזו, יוצא פטריק למסע אמיץ ומשעשע כדי להתמודד עם העניין הקטן שלו: הוא יוצא לפגוש אקסיות שלו, רופאים, אנתרופולוגים ואפילו כוכבי פורנו. הוא עובר שפע הרפתקאות כדי למצוא תשובה לשאלה העתיקה והנצחית – האם הגודל קובע? בימוי: בריאן ספיץ. 84 דקות, ארה"ב, 2013. מבט מעניין על האזור שבו הגברים הכי רגישים: פיזית ומנטאלית, תוך מענה על רצון הצופים לבידור משעשע. ציון: ♥♥♥♥♥


 

22:55 גיליון ספטמבר | September Issue, ערוץ 8 (הוט)

זוכה פרס הצילום התיעודי – סאנדנס 2009. כפי שיודעת כל חובבת מתחילה בעולם האופנה - ספטמבר הוא ראש השנה, החודש בו הכול מתחיל ומתחדש, טרנדים נקבעים, מגמות נעלמות וקהל הקוראים מקבל את כל המידע האופנתי לו הוא זקוק לחודשים הקרובים. מי שאוחזת בשרביט הניצוח ומכתיבה מה יהיה "הדבר הבא" היא לא אחרת מאשר אנה וינטור, עורכת העיתון "ווג" האייקונית, שהעניקה ליוצרי הסרט גישה כמעט מוחלטת לקרביים של המקדש שלה. גיליון ספטמבר 2008 של מגזין האופנה "ווג" שקל כמעט 3 ק"ג והפך לאחד המגזינים הגדולים שאי פעם התפרסמו. מחקר מסקרן על המאבק בין מסחר, כסף ויצירתיות. מבט אל מאחורי הקלעים, לא רק לחובבי אופנה.  ציון: ♥♥♥♥♥


 

***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.