המסך המפוצל

מנת היום 16/1/14

בוני וקלייד, בית השקרים 3 ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 15-01-2014
0 תגובות

14:00 ספיישל ט"ו בשבט, ערוץ האוכל

יום שידורים מיוחד המוקדש לבישול ולאפיית מאכלים עם פירות. בין התכניות שתשודרנה: "אנאבל מבשלת הכי טרי שיש", - פרק שכולו פירות ים; "פשוט לאפות", עם הקונדיטורית מירי ארזי שתכין מאפים בשילוב פירות; "ארוחה תוצרת בית" עם השף האורגני יו פירנליי וויטנסטול, שידגים בישול עם פירות טריים; "שיגעון האפייה" עם השף אריק לנלארד, שיכין מעדנים מתוקים עם פירות; "מאפים ומתוקים" עם השף קונדיטור דודו אוטמזגין שיכין קינוחי פירות והדרים.

 


22:00 בוני וקלייד | Bonnie & Clyde , ערוץ Yes Oh

מיני סדרה חדשה שהפכה לאירוע טלוויזיוני (המיני סדרה השלישית הכי נצפית בעשור האחרון) והופקה עבור שלוש רשתות ביחד: ערוץ ההיסטוריה, רשת Lifetime, ורשת A&E. שחקן הקולנוע אמיל הירש ("עד קצה העולם", "מילק") מגלם את קלייד, ולצידו השחקנית הבריטית הולידיי ג'ריינג'ר ("תקוות גדולות") כבוני. לצידם מככבים זוכה האוסקר ויליאם הארט ("גדולים מכדי להיכשל"), זוכת האוסקר, גלובוס הזהב והאמי, הולי האנטר ("הפסנתר") ושרה היילנד ("משפחה מודרנית").

 


22:15 בית השקרים 3 | House of Lies 3, ערוץ Hot3

העונה החדשה של הקומדיה המצליחה, המועמדת לפרס "גלובוס הזהב" 2014, בכיכובם של קריסטן בל ושון צ'ידל. המוזיקאי זוכה ה"גראמי" T.I. ("אמריקן גנגסטר", "חשבון משותף") מצטרף לתפקיד מרכזי בעונה החדשה, ולצדו מגיעים לתפקידי אורח מדוברים המועמד ל"אמי" פרד ארמיסן ("סאטרדיי נייט לייב", "והרי החדשות"), בלת'זר גטי ("אחים ואחיות", "בעל זבוב"), דניאל שטרן ("שכחו אותי בבית", "דיינר"), אליזה קופ ("סקראבס", "הכל לטובה") ומקהי פייפר ("ER", "8 מייל"). ספוילר - בפתיחת העונה החדשה, ההחלטה של מארטי (צ'ידל) לפתוח משרד משלו מטלטלת את הצוות, והקוורטט עומד על סף פירוק. אך בעוד מארטי עסוק במשיכת לקוחות חדשים, בת חסותו ג'ני (בל) לוקחת פיקוד ועושה בהעדרו צעדים משמעותיים. כעת, כשהקלפים נטרפו מחדש, נדמה שכל אחד מחברי הצוות מסוגל לגעת בפסגה, מקצועית ואישית. כשמעל מרחפת התוודותה של ג'ני על אהבתה למארטי. לצדם של צ'ידל ובל (שנישואיה הטריים זכו השנה לכותרות), מככבים בסדרה בן שוורץ, ג'וש לוסון, דון אוליביירי, גלין טורמן ודוניס לאונרד ג'וניור.

 


***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.