המסך המפוצל

מנת היום 15/1/14

בנות 3, פלפלים צהובים 2 ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 15-01-2014
0 תגובות

16:30 מפלצות נגד חייזרים | Monsters Vs. Aliens, ערוץ ניקלודיאון

סדרה המבוססת על סרט הקולנוע מ-2009 בכיכובם של ריס ווית'רספון וסת' רוגן.  איזור חמישים ומשהו, בסיס צבאי סודי המשמש בית לצוות מובחר של מפלצות וחייזרים.  לשני הזנים יש לא מעט במשותף – חזות משונה, כוחות על וחוש הומור מפותח - אבל כאשר הם נאלצים לשתף פעולה על אדמה זרה המתחים הם בלתי נמנעים. דמותה של סוזאן בסדרה מדובּבת על ידי השחקנית, המוזיקאית והקומיקאית ריקי לינדהום, הידועה מתפקידיה בסדרות "בנות גילמור", "האוס" ו"המפץ הגדול". ד"ר קקרוץ' מדובּב על ידי השחקן כריס אודווד, מי שהתפרסם בסדרת הפולחן "בנות" והשתתף בסרטי הקולנוע "מסיבת רווקות", "האבנים הכחולות" ו-"תור – העולם האפל". דמותו של לינק מדובּבת על ידי השחקן והקומיקאי דידריך באדר המוכר מתפקידיו בסרט "נפוליאון דיינמאט" וסדרת הטלוויזיה "המופע של דרו קארי". מדי יום חול.


 

21:30 הזמנים הכי טובים | Times of our Lives, ערוץ Hot3

דרמה אוסטרלית, מהיוצרת של "סודות החיים" - אמנדה היגס, ובכיכובה של השחקנית זוכת הפרסים קלאודיה קרוון ("הדרך לאהוב"). במרכז הסדרה ניצבת משפחה אוסטרלית טיפוסית שמתגוררת במלבורן, ומנסה לתמרן בין מכשולי העולם המודרני. שלושת האחים הבוגרים, בשנות השלושים והארבעים לחייהם, עסוקים בקריירות שבנו, בבתים שהקימו ובמערכות היחסים שיצרו ופירקו, בניסיון מתמיד למצוא אושר. בסדרה מככבים קלאודיה קרוון, וויליאם מקאינס, ג'סטין קלארק, שיין ג'ייקובסון, סטיבן קארי, מישל ורגרה מור, טוני בארי ("אוסטרליה"), סו ג'ונס ("שכנים שכנים"), אניטה הף ("סטרינגרס") ו טינה ברסיל ("הלוואי שהיית כאן").

 

 

22:00 בנות 3 | Girls 3, ערוץ Yes Oh

העונה השלישית לקומדיה זוכת גלובוס הזהב של HBO, פרי עטה של לנה דנהאם, העוקבת אחר קבוצת חברים בשנות העשרים לחייהם, שחיים בניו יורק והעליות והמורדות שהם חווים. ספוילר - העונה השלישית מוצאת את הבנות מעט מבוגרות יותר וחכמות יותר, אבל עדיין מתמודדות עם היותן צעירות ועצמאיות במטרופולין המאיים. החברות בין הבנות מאבדת מיציבותה, מתערערת וחוזרת. כמו תמיד, אהבה, סקס ומוות יכולים להפריע בדרך העקלקלה לבגרות, ועלולים להגיע ולהפתיע ברגעים שהכי פחות מצפים להם.

 

 

22:00 הפרס הגדול | Grand Prix, ערוץ MGM

דרמה. אפוס המרוצים הקלאסי ורחב היריעה של ג'ון פרנקנהיימר מספק הצצה מסחררת לעולם מרוצי המכוניות. הסרט גדוש כוכבים בינלאומיים ומציג צילומים וסגנון פורצי דרך שהופכים את מרוצי הפורמולה 1 לשירה בתנועה. בין הכוכבים: ג'יימס גארדנר, איב מונטאן וטושירו מיפונה. ארה"ב, 1966. אחד משני סרטי מרוצי המכוניות הטובים בעולם (יחד עם הסרט "Rush" שיצא השנה לבתי הקולנוע) – רק שכאן זה נעשה ללא כל אנימציית מחשב או טכנולוגיה משוכללת שטרם הומצאה עם יציאת הסרט. במקביל, גם הסיפור מעניין מספיק כדי שחלק מהצופים ירצו לשנות קריירה ולהפוך לנהגי מרוצים. ציון: ♥♥♥♥♥


 

22:00 הפלגת בכורה | Maidentrip, ערוץ Yes דוקו

פרס חביב הקהל – SXSW  2013. לורה דֶקֶר בת ה-14, יוצאת עם מצלמה - למסע של שנתיים במטרה להגשים את חלומה הגדול: להיות האדם הצעיר ביותר שמפליג לבדו מסביב לעולם. אלא שהמסע הזה התאפשר רק לאחר שנה ארוכה של מאבקים מרים עם הרשויות ההולנדיות, שהציתו שערורייה תקשורתית עולמית. אז מוצאת את עצמה לורה רחוקה ממשפחתה, מהיבשה ומתשומת-לב בלתי-רצויה. היא מפליגה בחיפוש אחר חופש, הרפתקה וחלומות ישנים על התבגרותה בים. סרט הביכורים של ג'יליאן שלזניגר מביא את האומץ והתעוזה של הנערה, כפי שאלה מתגלים במאבק המשפטי המתוקשר, ובעיקר בצילומי הווידאו והאודיו שלה עצמה, כשהיא מפליגה בגפה מסביב לעולם. בימוי: ג'יליאן שלזינגר. 82 דקות, ארה"ב, 2013. מצד אחד סרט מסקרן ומעניין, מצד שני יש לא מעט קטעים מתים ומבודדים, שבהם לא רק הילדה משתעממת אלא גם הצופים. ציון: ♥♥♥♥♥


 

22:00 ג'ורדי שור 4 | Geordie Shore 4 , ערוץ MTV

הגרסה הבריטית ל "ג'רזי שור" שבה בעונה רביעית. הפעם נזכה להכיר זוג דיירים חדש שיחבור לשמינייה הקולנית מן העיר ניוקסל. פרקי הסדרה יתעדו את מעלליה ההורמונאליים של החבורה הלוהטת ויספקו מבט אינטימי אל חייהם האישיים של חבריה. מדי יום חול.



22:30 פלפלים צהובים, ערוץ 2

הדרמה של התסריטאית והבמאית קרן מרגלית חוזרת לעונה שנייה. הסדרה מתארת את סיפורה של משפחה המנהלת משק לייצוא פלפלים צהובים במושב מבודד בערבה ומתמודדת עם ההבנה שבנם אוטיסט. ספוילר - העונה החדשה נפתחת כחמש שנים אחרי, במרכזה איילת (עלמה זק) ויניב (יוסי מרשק) המנסים לממש את חלומותיהם בצל הצרכים המיוחדים שמתלווים לאוטיזם של בנם, עומרי (מיכאל זפוסוצקי), שילובו במסגרת לימודים רגילה וההחלטה הקשה אם לקחת סיכון ולהביא ילד נוסף. אל הדמויות מהעונה הקודמת, יהודה ברקן, מיכל שטמלר, אורי פפר, מאיה מעוז ונועה פרידמן, מצטרפים העונה סנדרה שדה, יובל סגל, ישראל ברייט, ואור בן מלך. פרק שני, למחרת בשעה 22:00.


 

23:00 להתאהב ברוצח | In Love With A Killer, ערוץ 8 (הוט)

מה יכול לגרום לאישה להתאהב ברוצח שנשפט למאסר עולם והסיכוי היחיד שלו לצאת מהכלא הוא בארון קבורה? הסרט מפגיש את הצופים עם נשים מכל העולם שהתאהבו ברוצחים. חלקן מקדישות את חייהן כדי לשחרר את בני זוגן וחלקן אפילו נכנסו להריון בין כותלי הכלא. האם הנשים האלה הן קורבנות? או שאהבת אמת יכולה באמת לפרוח מאחורי חומות הכלא? צרפת, 2013.

 


***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.