המסך המפוצל

מנת היום 13/1/14

באנשי 2, יומן התרסקות ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 13-01-2014
0 תגובות

 17:50 דוגמניות בע"מ | .Models Inc, ערוץ CBS דרמה

הבת החורגת של "מלרוז פלייס", העוקבת אחר סיפוריהן של דוגמניות שאפתניות בסוכנות דוגמנות בלוס אנג'לס המנוהלת על-ידי הילרי מייקלס (אימא של אמנדה – הת'ר לוקלייר, "מלרוז פלייס") המרשעת. הדוגמניות גרות יחד בבית חוף במאליבו, מרכז ההתרחשויות של הסדרה.

 


18:00 לחזור הביתה בחיים | Got Home Alive, ערוץ הטיולים

הסדרה מגוללת מדי פרק שלוש הרפתקאות מסמרות שיער שתסופרנה על ידי האנשים שחוו אותן על בשרם. בין אם מדובר באסון בלב ים, תקיפה פתאומית של דב גריזלי, טביעה תחת מעטה קרח או חטיפה בג'ונגל. כל סיטואציה תדרוש מקורבנותיה כוחות שלא היו מודעים להם. הסדרה תציג ראיונות עם השורדים והמחלצים, בשילוב שחזורים מפורטים. בריטניה, 2012, 13 פרקים.

 


22:00 באנשי 2 | 2 Banshee, ערוץ Yes Oh

עונה שנייה לסדרת הפעולה של אלן בול (יוצר "עמוק באדמה" ו"דם אמיתי") וסינמקס HBO  ("מכת המחץ"). ספוילר - העונה השנייה ממשיכה ישירות מסיום העונה הראשונה, כשאביה של קארי, מר רביט, (בן קרוס "מסע בין כוכבים", "בן חור"), גנגסטר אוקראיני העשוי ללא חת ונמצא במצוד אחר לוקאס וקארי, שהיו הגנבים המובילים שלו במשך 15 שנים, הושאר לבדו בקרב יריות אכזרי ודרמטי, וכעת יש לו סיבות נוספות לרדוף אותם. קארי, שעברה וזהותה האמיתיים נחשפו בפני בעלה ובנה, המתנכרים לה כעת, נקרעת בין מסירותה למשפחתה לבין הקשר שלה ללוקאס שהסגיר את עצמו לפני שנים, כדי להציל אותה. לוקאס, שהצליח לחמוק מחשיפה, לאחר שנחקר על ידי סוכן ה-FBI, ג'ים רסין, עסוק יותר מתמיד בתפקידו כשריף העיירה בחקירת רציחתה של הנערה משבט קינהו, ובהסלמה המתמשכת במתיחות בין פרוקטור לאלכס לונגשדו, הוא נאלץ גם להתמודד עם ההופעה הבלתי רצויה של אורח מפתיע, בנו של לוקאס הוד האמיתי.

 

 

22:00 יומן התרסקות | The Crash Reel, ערוץ Yes דוקו

ברשימת ה-Shortlist לאוסקר® 2014. בשנת 2009, אלוף הסנואובורדינג (גלישת שלג) האמריקני הצעיר, קווין פירס, נהנַה מהעונה המוצלחת ביותר בקריירה שלו, כשהוא קורא תיגר על שרשרת הניצחונות של חברו-שהפך-לאויב - שון ווייט האגדי. אלא שב-31 בדצמבר, בעודו גולש במדרונות של פארק סיטי, יוטה, באימון הסופי לאולימפיאדת החורף של 2010, הוא נפל, נחבל קשות וסבל מפציעת מוח חמורה שהשאירה אותו בתרדמת - פציעה שדרשה שיקום ארוך. אלא שכאן הסיפור רק מתחיל: לאחר שיקום של חצי שנה, שהיה בבחינת נס רפואי, פירס רצה לחזור לגלוש. המשפחה המדהימה שלו, שזה אך קיבלה את החיים של הבן שלה במתנה – מתנגדת, והקונפליקט הזה קורע לב. הבמאית לוסי ווקר ("האמנות בזבל"), שהייתה מועמדת פעמיים לפרס האוסקר®, מציגה מסע מרתק, קצבי ועוצר-נשימה בעולמו המתועד היטב של פירס, שסיפורו מדגים את הסיכונים הגבוהים שנוטלים עליהם כוכבי ספורט אקסטרים, ואת המחיר הכבד שמשלמים הקרובים להם. 90 דקות, ארה"ב, 2013. סרט חכם, מלא חסד ומרגש. הגאונות של "יומן התרסקות" היא שהוא משתמש בנוסחת סרטי הספורט הרגילים, כדי לחתור תחת ציפיות הצופים ולשאול שאלות מאתגרות על שאפתנות והישגים. ציון: ♥♥♥♥♥

 

l


***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.