המסך המפוצל

מנת היום 8/1/14

השדים, למה גברים בוגדים? ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 08-01-2014
0 תגובות

21:15 למה גברים בוגדים? | ? Why Men Cheat, ערוץ 8 (הוט)

מארנולד שוורצנגר עד לביל קלינטון ולטייגר וודס, הרפתקאות מיניות של גברים בעמדות מפתח הרסו נישואים, קריירות ואפילו החלישו ממשלות. העולם מוצף בסיפורים שערורייתיים של גברים חזקים המסכנים את הכול במרדף אחר סיפוק מיני. בעוד שהנסיבות יכולות להיות שונות ממקרה למקרה, השאלה תמיד נשארת זהה - מה הם חשבו לעצמם? הסרט מנסה לעקוב אחר הסיבה לשמה גברים מצליחים ובעמדות כוח מוכנים לסכן הכול בשביל פרשיות מין ורומנים סודיים. הסרט מציע סיבות אבולוציוניות וביולוגיות לשאלה מדוע המונוגמיה היא מתכון לפירוק נישואין מלכתחילה, ובודק רמות טסטוסטרון כגורם להצלחה בחיים, אבל גם כגורם לנטילת סיכונים ומרדף אחר סקס. תפקידי מין ומגדר משתנים, וכך גם ערכיה של החברה - והסלחנות כלפי מעשים של גברים חזקים. קנדה, 2013.

 

 

22:00 השדים | The Devils, ערוץ MGM

דרמה. כמרים תאבי כוח, נזירות שטופות זימה, טירוף, אלימות וכשפים אפלים עומדים במרכז סרטו הנועז של קן ראסל. בצרפת של המאה ה-17 מנהל כומר מאבק כנגד קרדינל מושחת. שחקנים: ונסה רדגרייב ואוליבר ריד. בריטניה, 1971. גאונות ויזואלית מחרידה ומלאת אנרגיה. לחובבי הביזאר והגרוטסקה. ציון: ♥♥♥♥♥


 

22:10  עשר דברים שלא ידעת על 2 |  Things You Don't Know About 2 

Ten, ערוץ ההיסטוריה

הנרי רולינס, מוזיקאי פאנק, משורר, אינטלקטואל ואמן, מנחה את העונה השנייה של הסדרה (שעברה מתיחת פנים וכוללת כעת פרקים בני שעה), במסגרתה נחשפות תגליות חדשות ועובדות שרק מתי-מעט היו מודעים לקיומן, אודות הדמויות, האתרים התקופות והאתרים הבולטים בהיסטוריה האמריקנית: חשיפת סודות אודות האבות המייסדים של האומה, גילוי האמת מאחורי מדיניות הממשל הפדראלי בתקופת חוק היובש, סקירת ההיסטוריה הפחות-מוכרת של התנקשויות נשיאותיות ועד לחשיפת סודות על מבנה הבית הלבן.

 

 

 

***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.