המסך המפוצל

מנת היום 12/12/13

קומיוניטי 4, האיש בעל אגרופי הברזל ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 11-12-2013
1 תגובות

20:00 בית הספר לבישול של מרתה סטיוארט 2 | Martha Stewart Cooking School 2 , ערוץ האוכל

גורו הבישול והאפייה, מרתה סטיוארט, שבה עם עונה נוספת. הסדרה מספקת מידע שימושי וטיפים לאוהבי הבישול, לצד כלים פשוטים להבנת שלבי הבישול הבסיסיים ביותר. בין היתר תלמד סטיוארט כיצד להכין צלי בשר, מבחר מרקים וביניהם: מרק עוף מזין, מרק מינסטרונה עשיר ומרק תרד; מנות טעימות מירקות שונים כמו פלפלים, ארטישוק, קישוא, חציל; פסטה טרייה תוצרת בית ומגוון רטבים: בולונז, פוטנסקה וקרבונרה עשיר; בישול בטיגון קל של שניצל וינאי, חזה עוף, כבד ועוד. ארה"ב, 2012, 13 פרקים.

 


21:25 קומיוניטי 4 | Community 4, ערוץ HOT קומדי סנטרל

עונה רביעית לקומדיה, עם הומאז' ל"משחקי הרעב", פרק מיוחד בהשראת "חבובות", איחוד של "בוורלי הילס 90210", והופעות אורח של ג'ייסון אלכסנדר, ג'יימס ברולין וכוכבים נוספים. הסדרה נוצרה על-ידי דן הרמון, שפיטוריו המתוקשרים הביאו לכך שאת העונה הרביעית יצרו כותבי "הכול לטובה", דיוויד וורסיו ומוזס פורט. במאי האחרון, עם חידושה של "קומיוניטי" לעונה חמישית, הוכרז על חזרתו המצופה של הרמון, לשמחת המעריצים. הבשורה הזו הגיעה לאחר עזיבתו הרועשת של צ'אבי צ'ייס ("סאטרדיי נייט לייב") את הסדרה, בעקבות שורת עימותים עם ההפקה.

 


22:00 האיש בעל אגרופי הברזל | The Man With The Iron Fists, ערוץ Yes4

בכורה ארצית לסרט אקשן הרפתקאות. בחיפוש אחר אוצר זהב מגיעה כנופיית פושעים מסוכנת לכפר נידח בסין. הנפח המקומי נאלץ לצאת למלחמה ולהגן על עצמו, על אהובתו ועל הכפר. שחקנים: ראסל קרואו ("גלדיאטור"), לוסי לו ("להרוג את ביל"), RZA ("אמריקן גנגסטר"), אליי רות' ("ממזרים חסרי כבוד"), פאם גריר ("ג'קי בראון"). במאי: הראפר חבר להקת וו טאנג קלאן RZA. ארה"ב, 2012. מחווה הונג-קונגית מבולגנת לסרטי ברוס לי, תוך חיבה כנועה למדי לז'אנר זה. ציון: ♥♥♥♥♥



22:30 התערבות 11 | Intervention 11, ערוץ ביוגרפיה

עונה חדשה לסדרה שמנסה להציל מכורים מכל הסוגים שנמצאים בדרך להרס עצמי. בין הסיפורים העונה: קלי, אימא לשלושה, משתמשת בסמים כדי לשכוח את הגבר שעזרה להכניס לכלא. סנדי, אלכוהוליסטית שמתעללת גם בבתה בת ה-45 וגם באימה בת ה-88. ניק, משתמש בהרואין, מנודה מהעסק המשפחתי ובורח למקסיקו בשביל המנה הבאה. דנה, אם שאיבדה את ילדיה בוחרת להתאבל דרך שימוש בסמים. אנדרו, בן ה-18, חיסל את סיכויו להתקבל לצבא בשל שימוש חוזר באלכוהול.

 


***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.