המסך המפוצל

מנת היום 8/12/13

אהבת בשר ודם, מי אתה חושב שאתה? עונה 3 ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 08-12-2013
3 תגובות

07:40 ספר הג'ונגל | The Jungle Book, ערוץ הילדים

עונה חדשה לסדרת המבוססת על הקלאסיקה "ספר הג'ונגל". בסדרה עובר מוגלי, בן האדם, הרפתקאות ושלל חוויות בג'ונגל הפראי. במסגרת הרפתקאותיו לומד מוגלי דברים חשובים על החיים ומגלה יכולות מופלאות שעוזרות לו להתמודד בשעות קשות ובמשברים. מוגלי מלווה בחבריו הטובים, בלו ובגירה. מוגלי נאלץ להתמודד בג'ונגל עם שירקן, הפנתר האכזרי שמבקש לטרוף אותו.

 

 

20:00 שבוע ביום 2 | Rachel Ray's Week in a Day , ערוץ האוכל

רייצ'ל ריי, אחת השפיות המובילות בארה"ב, וזו שגילתה לאמריקנים איך לבשל ארוחה מוצלחת ב-30 דקות בלבד, שבה בעונה חדשה. גם הפעם תדגים מדי פרק כיצד לבשל חמש ארוחות, שיחזיקו מעמד כל השבוע ושאפשר יהיה ליהנות מהן גם בימים לחוצים במיוחד, כשאין זמן או פשוט לא מתחשק לבשל. בין המנות שתופענה בתכנית: צלעות אסאדו נוסח דרום איטליה, פפריקל עגל עם פולנטה ארבע גבינות וסלט מלפפונים, רוטב ארביאטה, עוף עם פלפלי צ'ילי, ספגטי ברוטב בייקון ובקר; עוף ברוטב שומר ושמנת על פסטה פנה; סנדוויצ'ים עם בשר עוף ברוטב ברביקיו ובורבון, פרגיות עם גזרים ואפונה; נזיד אדום עם תירס וצדפות; מרק עגבניות צהוב וצונן, לצד סלט טונה; פסטת תרד וסולת, פנה אה לה וודקה ועוד. ארה"ב, 2012, 6 פרקים.

 

 

21:05 הילד והליצן | The Kid and the Clown, ערוץ 8 (הוט)

הסרט מתעד שנה וחצי בחייו של טוביאס בן השש, החולה בסרטן, דרך מערכת היחסים המיוחדת שנרקמת בינו לבין אגנוס, הליצן הרפואי בביה"ח בו הוא מאושפז. החוויות שלהם מספקות הצצה אל שגרת היומיום במחלקה יוצאת הדופן בבית החולים, שבה נקודות השיא והשפל מתחלפות ביניהן במהירות. בעוד טוביאס מתמודד עם מחלת הסרטן , אנגוס נלחם נגד הפחד והייאוש שמכה את הילדים והוריהם במהלך הטיפולים האינטנסיביים. אנגוס משוכנע כי הומור מגביר את סיכויי ההצלחה של הטיפולים, אבל  גם מכיר בכך שהחולים הצעירים האלה בסופו של דבר צריכים להתגבר על המחלה לבדם. במקרה של טוביאס, נראה שהנוכחות של אנגוס מאוד משמעותית ומערכת היחסים ביניהם מייצרת אינספור רגעים מרגשים ונוגעים ללב. דנמרק, 2011.

 


21:15 מי אתה חושב שאתה? 3 | Who Do You Think You Are? 3, ערוץ Yes דוקו

הסידרה הדוקו-גנאולוגית ממשיכה בעונה שלישית לחשוף סיפורים מפתיעים, מעוררי מחשבה ולפעמים אף טרגיים באילנות המשפחתיים של הכוכבים: הם לומדים על עברם, על ההיסטוריה המשפחתית, ועל איך בעצם המאבקים של אבותיהם עיצבו הלכה למעשה את עולמם היום. על המשתתפים בעונה זו נמנים מרטין שין ("הבית הלבן", "אפוקליפסה עכשיו"), מריסה טומיי ("בן דודי ויני"), הלן האנט ("הכי טוב שיש", "משתגעים מאהבה"), אידי פאלקו ("הסופרנוס") ועוד.

 

 

22:00 אהבת בשר ודם | Live Flesh, ערוץ Yes3

במסגרת הבלתי נשכחים – סרטים שחייבים לראות, חודש בין הסדינים. שיתוף הפעולה הראשון בין פדרו אלמודבר לאחת משחקניותיו הקבועות - פנלופה קרוז, והסרט השני שבו משחקים ביחד חאווייר בארדם ופנלופה קרוז, אם כי אין להם סצנות משותפות. הסרט זכה בפרס הגויה לשחקן המשנה הטוב ביותר, היה מועמד לאוסקר האירופאי ונחשב לאחד מסרטיו הטובים ביותר של אלמודובר. שחקנים: חאווייר ברדם ("ארץ קשוחה"), פנלופה קרוז ("לחזור"), פרנצ'סקה נרי, ליברטו ראבאל. במאי: פדרו אלמודובר ("הכל אודות אמא"), ספרד, 1997. זו הפעם הראשונה שאלמודובר לא כתב תסריט מקורי, אלא ביסס אותו על ספר (של רות רנדל). הסרט מרתק ומושך, ואף יותר טוב מהספר. ציון: ♥♥♥♥♥



22:15 החיים הסודיים של הסלבס | Secret Societies of Hollywood, ערוץ E!

מאחורי השטיחים האדומים והמצלמות נמצאת הוליווד האסורה, שרק העשירים והמפורסמים יודעים עליה... עד עכשיו. "החיים הסודיים של הסלבס" הוא סרט דוקומנטרי באורך שעה וחצי, שבו יחשפו הכתות, התככים והמועדונים המחתרתיים שקיימים בתעשיית הבידור של ימינו. המסיבות הסגורות למוזמנים בלבד והאפטר פארטיז האקסקלוסיביים: ממועדוני סקס פרועים, סמים והימורים, דרך סודות הרזייה ויופי וניתוחים פלסטיים, ועד הסתרת סקנדלים וקשרים פוליטיים סודיים. מה מסתתר בחדרי חדרים ואיך באמת מתנהלים חייהם של הכוכבים הגדולים?

 


22:30 פוטו רצח | Model Killers, ערוץ ביוגרפיה

בעולם שסוגד ליופי, דוגמנות מצטיירת לא פעם כמקצוע מושלם, עתיר בכסף, תהילה ומעריצים. "פוטו רצח" היא מיני סדרה חדשה במרכזה דוגמניות יפיפיות וסיפורים עקובים מדם, בהם ההערצה והתשוקה הפכו לקנאה חסרת שליטה. פרק 1: משגעות - דוגמנית מתחילה פוגשת גבר מושלם ומפיק שמציע לעזור לה בקריירה אך במהרה הנדיבות הופכת לאלימות. ריי, דוגמן מצליח ומושך מתחבר עם דוגמן נוסף שמעוניין ביותר מחברותו. כשחברתו נפרדת ממנו הוא הולך להתנחם אצל חברו והערב הופך לסיוט נוטף קנאה.

 


***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.