המסך המפוצל

מנת היום 12/11/13

"קאשה - החיים היפים שלי", "באהבה, מרילין" ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 11-11-2013
0 תגובות

18:00 תחרות האפייה הגדולה של בריטניה | Great British Bake Off Cook , ערוץ האוכל

סדרת ריאליטי בישול מצליחה מאוד בבריטניה שהניבה ארבע עונות ואחראית לקריירה המשגשגת של כמה אופים מצטיינים. בתחרות צוות שופטים קבוע, המונה את עיתונאית האוכל מרי ברי והאופים המקצועיים פול הוליווד, מל גיידרוק וסו פרקינס. במסגרת התכנית מתחרים זה בזה עשרה חובבנים מגילאים ורקעים שונים הזוכים לשלושה אתגרים: אתגר המתכון האישי – אתגר אפייה בו עומד למבחן מתכון שהאופה התנסה בו והציג פעמים רבות בפני בני משפחה וחברים. האתגר הטכני – אתגר אפייה ובו מרכיבי המתכון ניתנים על ידי השופטים לצד הוראות הכנה חסרות שעל המתמודדים להשלים. והאתגר הספקטקולארי – אתגר אפייה הנועד להרשים את השופטים. בריטניה, 2010, 7 פרקים. העיתון הבריטי "הגרדיאן": "עבודתה של מרי ברי, לצד האופה פול הוליווד - נחשבת כשיתוף הפעולה הטוב ביותר אי פעם בסדרת ריאליטי".


 

19:45 קאשה – החיים היפים שלי | KE$HA – My Crazy Beautiful Life , ערוץ MTV

סדרה דוקומנטרית אינטימית הלוקחת את הצופים אל עולמה של האמנית, קאשה, שעה שהיא ניצבת נוכח האתגרים המקצועיים והאישיים הגדולים בחייה. הסדרה, שצולמה במהלך שנתיים על ידי אחיה הקולנוען, לגאן סברט, מספקת הצצה חסרת תקדים אל חייה של קאשה ואל צמיחתה כאמנית וכאישה צעירה. הקהל יעקוב אחר המסע המופלא בזמן אמת, הודות לברית האמון השוררת בין האחות לאח. אין פילטרים ואין קירות, הכול אמיתי ובלתי מצונזר. הסדרה סוקרת את חייה המשפחתיים, חייה הרומנטיים, יחסיה עם חברים ותשוקתה כאמנית המבטאת את עצמה דרך מוסיקה. על פי ארבעת הפרקים הראשונים, הזמרת אולי יוצאת דופן אך הסדרה בינונית ורגיל.



22:50 באהבה, מרילין | Love, Marilyn, ערוץ 8 (הוט)

הסרט מציג מבט אינטימי נדיר ומרתק על חייה של כוכבת העל הנצחית מרילין מונרו, דרך יומניה האישיים הנחשפים לראשונה. בסרט קטעי ארכיון רבים, בהם קטעים מתוך סרטיה של מונרו, וראיונות ארכיון עם דמויות בולטות מחייה האישיים והמקצועיים, המחזאי ארתור מילר, הבמאים בילי ויילדר, ג'ון יוסטון, לורנס אוליבייה, בעלה הראשון ג'ו דמאג'יו, מורה המשחק הנערץ לי שטרסבורג ובתו - חברתה סוזן שטרסבורג, השחקן ג'ק למון ועוד. את יומני מרלין מקריאות: אומה תורמן, לינדסי לוהן, גלן קלוז, ויולה דייויס, מריסה טומיי, אוון רייצ'ל ווד, הופ דייויס, לילי טיילור, ג'ניפר אייל ואליזבת בנקס. טקסטים של חברים קרובים של האייקון ההוליוודי מקריאים: ג'רמי פיבן, פול ג'יאמטי, אדריאן ברודי, אוליבר פלאט, בן פוסטר, דיוויד סטרטהיירן. ארה"ב, 2013. הסרט מציג את דמותה הטראגית של הכוכבת ללא איפור ומסכות. התוצאה מורכבת ושנויה במחלוקת – כמו אישיותה של מונרו. ציון: ♥♥♥♥♥

 

 

22:30 ציידי המציאות 5 | Storage Wars 5 , ערוץ ביוגרפיה

סדרת הדגל של הערוץ העוקבת אחר הרפתקאותיהם של סוחרי יד-שנייה ממולחים וצבעוניים מהחוף המערבי שמתחרים זה בזה על מציאת "המכולה שתסדר אותם בחיים". הרב ומייק, הם גיסים שלא ממש מסתדרים אחד עם השני וסומכים על שיטת המספרים כערובה להצלחה. האחים  התאומים האריס, כמיטב המסורת, מתלבשים אותו הדבר וקשה להבדיל בניהם. הם בעלי חנות תיקים שמיועדת לסלבריטאים. אייבי, בעל חנות עתיקות שנראה יותר כמתאגרף מאשר כבעל עסק. נבילה, התפרסמה כשקנתה מכולות של מלכות הריאליטי פריס הילטון וטילה טקילה. רנה וקייסי הם זוג נשוי ובעלי חנות עתיקות שאומנם נראים כמו תיירים תמימים אבל הולכים לספק תחרות מעניינת לברנדי וג'ארד. האם בארי יצליח לעשות מכה גדולה לפני שהוא עוזב? איך דארל מתמודד עם הקונים החדשים?

 

 

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.