המסך המפוצל

מנת היום 10/9/13

פרויקט מסלול נבחרת הכוכבים, להתמודד עם השומן ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 09-10-2013
0 תגובות

19:30 פרויקט מסלול – נבחרת הכוכבים | Project Runaway: All Stars , ערוץ החיים הטובים

סדרת ספין אוף ללהיט זוכה האמי "פרויקט מסלול". 13 מתמודדים מתשע העונות הראשונות ישובו להתחרות זה בזה מול מנחה, מנטור ושופטים חדשים. השחקנית והדוגמנית האמריקנית, קרוליין מרפי, תנחה את הסדרה ולצידה ישפטו המעצב, אייזיק מזרחי, והמעצבת, ג'ורג'ינה צ'אפמן. בין השופטים האורחים ניתן יהיה למצוא את קיילי מינו, קייטי הולמס, סטייסי קילבר, ליב טיילר וגרטשן מול. המנצח של העונה יזכה לעצב פרויקט יוקרתי עבור מותג האופנה Nine West, כמו גם ב-150,000 דולר במזומן, סטודיו לתפירה, טיול בעקבות שבועות האופנה בערים פריס, מילאנו, לונדון וטוקיו, כתבה במגזין האופנה מארי קלייר ומשרה במגזין כעורך למשך שנה. ארה"ב, 2012, 12 פרקים.

 

 

20:55 להתמודד עם השומן | Facing The Fat, ערוץ 8 (הוט)

השמנת יתר הפכה לאחת המחלות הנפוצות ביותר בחברה המודרנית, ובימים אלו מגיעה לרמת מגיפה של ממש. הסרט צולל לתוך נושא רגיש זה, וחושף נתונים סטטיסטיים מזעזעים תוך שהוא בודק האם בגופנו תכונות ריפוי המתגלות בשיטת הדיאטה הקיצונית – שתיית מים בלבד. קני סיילורס, שעבר את רוב חייו כבחור בריא וספורטיבי החל לסבול מעודף משקל, ולאחר שניסה דיאטות שונות ולא הגיע לתוצאות הרצויות החליט ללכת על גישה דרסטית יותר. במהלך ימי הדיאטה הוא מתחיל להבין, שהייתה לו התמכרות פיזית ונפשית לכימיקלים בג'אנק פוד, ואנו צופים בתהליך הגמילה והתיקון שהגוף שלו עובר במשך תקופת הצום הקיצוני. אנו נחשפים גם להשלכות הרחבות של אכילת יתר על האדם, החברה והעולם כולו.

 

 

22:00 וידויו של חשפן | Confessions of a Male Stripper, ערוץ Yes דוקו

בחורות, כסף וגוד טיים – זה מה שמובטח לגברים הצעירים שמצטרפים ל"דרימְבּוֹיז" (נערי החלומות), להקת החשפנים הגדולה ביותר של בריטניה. אך מה זה אומר במציאות לחשוף הכול בפני אלפי נשים כל שנה? בכל סופשבוע ברחבי בריטניה, נשים משלמות כסף טוב כדי לראות גברים חתיכים מתפשטים. דייויד ריצ'רדס, הבוס של דרימבויז וחשפן לשעבר בעצמו, יודע כיצד להטריף נשים. העולם הזה, של "קצינים וג'נטלמנים" שזופים מבטיח סקס, פנטזיה ושפע של הנאות. אין מחסור בבחורים שלהוטים לחשוף, אז דייויד עורך אודישנים יסודיים כדי לגייס את "הבשר הטרי" המשובח ביותר: יפי תואר, קוביות בבטן וישבנים מסוקסים אינם מספיקים: הבנים צריכים שתהיה להם גם כריזמה שופעת וכשרון ריקוד לא מבוטל. הסרט מעלה את המסך על התעשייה האקזוטית הזו ועל חייהם של החשפנים (ושל בני-הזוג שלהם). בימוי: רייצ'ל טרייסי. 47 דקות, אנגליה, 2013.

 

 



 

 

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.