המסך המפוצל

הממיר 13/4/13

הממשלה, משחקי הכס, המנטליסט, המתים המהלכים, עד עצם היום הזה ועוד

מאת: המערכת

פורסם: 13-04-2013
9 תגובות

9.5 הממשלה, עונה 2, פרק 2

ברבים מהפרקים הקודמים מצאתי קווי השקה רבים בין הפוליטיקה המוצגת בסדרה הדנית הזו לבין הפוליטיקה הישראלית, מה שגרם לי ליהנות מצפייה בדיון פוליטי שהיה בעת ובעונה אחת גם רלוונטי  וגם ומרוחק. לכן בתחילת הפרק כשהתברר שהבעיה שעמדה בפני בירגיטה הייתה בחירת נציג ראוי לדנמרק לנציבות האיחוד האירופי - מינוי שאין לו ממש מקבילה בפוליטיקה הישראלית, כיוון שהוא יכול להיות בעל חשיבות או חסר חשיבות בהתאם למינוי שאותו יקבל הנציג בנציבות. אך בכל מקרה עבור השליח הנבחר יכולה להיות בתפקיד הזה תחושה של הישלחות לגלות- חששתי שהנאתי מהפרק הזה תהיה קטנה מהרגיל. מסתבר כמובן שמה שגורם להנאה הוא לא הקִרבה הגאוגרפית של הדיון הפוליטי, אלא הדמויות שמנהלות אותו. בירגיטה ובנט למשל, מערכת היחסים ביניהם ידעה בסדרה עליות ומורדות, והפרק הודגש בין היתר הקושי שיש בהתנהלות של אנשים שהייתה ביניהם ידידות ברמה המשפחתית אפילו, וכעת שוררת ביניהם מתיחות בגלל ההתנהלות הפוליטית. אהבתי לראות את היחס החם שבנט העניק לבנה של בירגיטה כשזו הביאה אותו למשרדה אך לא היה לה באמת זמן להתייחס אליו. היחס הקר של בירגיטה כלפי בנט בלט אז אף יותר בהשוואה לחמימות שהוא הפגין רגע קודם יותר כלפי בנה, בנט אף אמר לה במהלך הפרק שהוא מבין שהיא הייתה חייבת לפטר אותו אבל האם היא הייתה חייבת גם להפסיק את הידידות ביניהם. לי היה ברור שהיחס הקר הזה נבע מתחושת האשמה שלה כלפיו, ולכן הבחירה שלה בו לתפקיד הנציג לנציבות האיחוד האירופי הייתה טעונה כל כך. מבחינתה, היא סוף סוף גומלת לו בכך שהיא מוצאת לו תפקיד ראוי, אדם במעמדו יקבל בנציבות תפקיד מכובד. וכעת מבחינתה היא לא צריכה להרגיש כלפיו אשמה ויכולה לנהוג בנוכחותו ביתר נוחות. בנט לעומת זאת מרגיש בתחילה שבגלל שלא נוח לה בחברתו כעת, היא שולחת אותו לשליחות מחוץ למדינה כדי להיפטר ממנו בשל רגשות האשם שלה ולכן מסרב למינוי. אירוני היה לגלות שדווקא יעקב קרוז מי שבאמת רצה להיפטר מבנט כדי לזכות במעמדו במפלגה, שכן הוא סומן כיורשו וכבן טיפוחיו, היה זה שהצליח לשכנע את בנט לקבל עליו את המינוי.

 

כשהתבררה גודל הבגידה של יעקב קרוז, אחרי שבנט לקה בשבץ, וקספר אמר לבירגיטה שהיא גם לא יכולה לפטר אותו כיוון שזה לא ישדר יציבות, עכשיו אחרי שמפלגתה בדיוק "איבדה" את בנט, הכעס שחשתי כלפיו היה פחות רק ממידת הסיפוק שחשתי על העונש/פרס ההולם שבירגיטה מצאה עבורו, למנות אותו לנציג של דנמרק באיחוד האירופי, כשעבורו, בשל חוסר ניסיונו היחסי, זו באמת הרבה יותר הישלחות לגלות מאשר מינוי מכובד. ועוד חשבתי, שאולי עבור בירגיטה זו גם הסיבה שהיא יכלה להרשות לעצמה לבטוח בו קודם לכן, ולא לפקפק בעצותיו, למרות שקספר אמר לה כמה פעמים שמה שהוא חנפן, וייתכן שעצותיו באות רק מתוך רצון לקדם את האינטרסים שלו, ולא משום שזו באמת דעתו. היא יודעת שגם אם היא תגלה שמעלו באמונה היא לא חסרת כלים כדי להשיב אש.

 

בצד העיתונאי של הפרק, אהבתי את מערכת היחסים הנרקמת בין האנה לקתרינה, קספר הוכיח שוב שגם אם הוא לא יכול להיות החבר המושלם, הוא בהחלט יכול להיות החבר לשעבר המושלם. כמו במערכת היחסים של קתרינה עם דיוויד מאמן הכושר, נראה שגם קספר מצא לו עכשיו בת זוג שיש בה משהו מהשלמות, במקרה שלה נראה שהיא מבינה אותו מדי, וגם כאן נראה שרגשותיו לקתרינה עמוקים מכדי לתת למערכת היחסים הזו הזדמנות אמיתית. אולם שלא כמו במערכת היחסים של קתרינה ודיוויד, כאן לפחות נראה שבת הזוג של קספר שייכת לפחות לאותו מגרש המשחקים של קתרינה.

 

סיום הפרק שבו קתרינה מקבלת מקספר את העידכון הבלעדי על מינוי קרוז לתפקיד, בנה של בירגיטה רוצה להחזיר לבנט את חוברות הקומיקס שהוא נתן לו כשחלה עכשיו כשבנט חולה, ובנט ממיטת חוליו בבית החולים לוחץ את ידה של בירגיטה בתשובה לשאלתה האם הם יוכלו לשוב להיות חברים, היה אחד מסופי הפרקים הכי מחממי לב שיצא לי לראות בזמן האחרון. (אורלי )

 

 

8.5. משחקי הכס, עונה 3 פרק 2

למרות העובדה שמתכונת שברירי העלילות עדיין שולטת ב"משחקי הכס" גם בפרק השני לעונה, זהו השבוע השני ברציפות שאני בכל זאת נהנה. אין לי יכולת להצביע על הסיבה המדויקת לכך – אם זה קורה בגלל שכבר קראתי את זה בספרים, או שמא הם עצמם השתפרו באופן אובייקטיבי. כנראה מדובר בתמהיל של השתיים.

 

אני לא מאוד שש לדבר על ההבדלים בין הספרים לטלוויזיה, אבל במקרה הזה מדובר בהכרח. כאשר קראתי את הספר השני אחרי הצפייה בשתי העונות הראשונות, לא הצלחתי להבין מדוע השמיטו בעיבוד אלמנטים רגשיים בסיסיים שהיו משפרים את היצירה פלאים. בראש ובראשונה: מותם המזויף של בראן וריקון. לא זאת בלבד שבסדרה זה נעשה באופן כל כך רע עד שרובנו ניחשנו באותו הרגע שמדובר בשני ילדים אחרים, אלא שבספר נישא דבר מותם אל בני משפחתם שמחוץ לווינטרפל והשפיע עליהם עמוקות, ואילו על המסך כל העורבים – כנפיים שחורות, מילים שחורות – יורטו על ידי תיאון. קל היה הרבה יותר להזדהות עם מעשיה של קאטלין, המשחררת את ג'יימי כדי להרוויח את בנותיה, כאשר פרט מעין זה מצל עליה. והנה רק עכשיו זה קורה. אין ודאות בדבר מותם כפי שקורה במקור, אבל כעת נודע לרוב ולאמו שווינטרפל עולה באש, כולם נרצחו והילדים אינם. זה מספיק כדי לערער את עולמם.

 

Credit: HBO

 

אלמנט מהותי נוסף בספר השני שהושמט מהסדרה היה ילדי הביצות, מירה וג'וג'ן, שאך זה הפציעו בדרכם של בראן (אללי, איך הילד הזה גדל) ופמלייתו. ההשפעה שלהם עליו הייתה עמוקה, ובשנה שעברה חסרון חכמתם הולבש באופן מאוד חלקי על אושה, שהשיאה לבראן עצה או שתיים בנוגע לחלומותיו. זה נראה כאילו היוצרים נמלכו בדעתם והחליטו בכל זאת להכניס אותם. אני מברך על בואם, שלא יובן לא נכון, הם מאוד מעניינים, אבל פשוט לא מצליח להבין מדוע נעדרו מהעונה הקודמת, ששיוועה הן להם והן לרגש שיכול היה לשפוך המון אור על מהלכי הדמויות.

 

אבל הנה הם כאן, ובנוסף להם רגעים נהדרים שאמנם לא קרו כלשונם בספר, אבל בהחלט מהותיים בו – הדמויות שכה רחוקות זו מזו נזכרות אחת בשנייה ומתגעגעות. סצנת החלום של בראן עם שני אחיו הייתה נהדרת. לא ראינו אותם ביחד שנים, פשוטו כמשמעו, מאז הפרק הראשון של הסדרה, וזה באמת היה יפה. גם האיחוד וגם הטקסטים מאותו פרק ראשון, כולל קולו של נד סטארק המנוח.

 

קטעים נוספים שאהבתי מאוד היו הווידוי המרגש של קאטלין על הפעוט ג'ון סנו, והווידוי של סאנסה באוזני מארג'רי וסבתה המצוינת. מפתיע שלמרות הכול נדמה שאין להן בעיה להמשיך בחתונה, אבל אני מקווה שזה אומר שהן מתכוננות להתמודדות עם ג'ופרי באופן הרבה יותר טוב מכפי שעשתה סאנסה. מארג'רי עולה עליה בהרבה בתחבולות, כפי שהמחישה הסצנה שלה עם ג'ופרי והקשת, כך שאני מקווה שהן יעזרו לה לאורך הדרך. (yaddo מבלוג קפה + טלוויזיה)

 

 

8. המנטליסט, עונה 5, פרק 2

ההתייחסות בממיר לפרק השני בעונה של המנטליסט לא הייתה מתוכננת מראש, בעיקר מפני שלא ציפיתי ליציאה נוספת מהתבנית השגרתית כל כך מוקדם בעונה, אבל מכיוון שאהבתי את המחווה שעשו בפרק לאליס בארץ הפלאות, הרגשתי שאני לא באמת יכולה להתעלם ממנה.

 

התעלומה בפרק עסקה ברציחתו של יהלומן יהודי שתמיד נהג לישון עם היהלומים בצמוד לגופו כיוון שכבן לניצולי שואה שאיבדו את כל רכושם הוא לא בטח באיש, והיה בעיתוי שידור הפרק יום אחרי יום הזיכרון לשואה ולגבורה צירוף מקרים מוצלח, אך מכיוון שהם לא באמת התמקדו בעניין הזה בפרק, מה שמצאתי מוצלח באמת הייתה עלילת המסגרת שבה המנטליסט לאחר ששתה תה מעורר הזיות, חווה מפגשים הזויים ביותר עם ביתו המתה, וצוות החוקרים שבמחיצתם הוא עובד. שאלות בדיקת גבולות ההיגיון המציאות ומשמעות הנקמה שהועלו בסצנות אלה היו יציאה מוצלחת משגרת הפרקים של המנטליסט, במיוחד מפני שבשעה שהם חזרו למציאות בפרק הכול היה צפוי לעייפה. (אורלי)

 

 

7.5. עד עצם היום הזה, עונה 2, פרק 17

שתי תהיות עיקריות עוררה הסדרה בי הסדרה הזו מראשיתה, האחת היא כיצד בדיוק איבוד הזיכרון כתוצאה מהקללה אמור לפגוע באנשים שבהם הקללה הייתה אמורה לפגוע, והשנייה היא מה משמעות הטענה של הנרי שהזמן בסטוריברוק לא עובר (חוץ מאשר שזה מאפשר את זה שכל הדמויות נראות כעת בנות אותו גיל שבו הן היו בזמן שהקללה הוטלה כ30 שנה קודם לכן).

הפרק הזה שחזר לזמן הטלת הקללה ניסה סוף סוף לתת מענה לשתי השאלות הללו, כשלשאלה הראשונה הוא מצליח לתת מענה מספק, ולשנייה, מסתבר, קצת פחות.

 

התשובה לשאלה הראשונה היא שאיבוד הזיכרון אכן לא ממש פוגע באנשים שלא יודעים מה הם איבדו, ורג'ינה עשתה מיקח טעות כיוון שהקללה לא באמת מספקת לה את הסוף הטוב שנפשה כה חשקה בו. בסופו של דבר מתברר שהאדם היחידי שהרוויח מהקללה הזו הוא כמובן עוץ לי גוץ לי, שמצא בעזרתה את בנו, בדיוק כמו שהוא האדם היחידי שהרוויח ממניפולציית קסם הנר של הפרק הקודם, אין ספק שבין כשהוא טוב ובין כשהוא רע, הוא מצטייר כדמות בעלת הכי הרבה שכל ישר בסדרה.

 

Credit: ABC

 

התשובה שהם ניסו לתת בפרק לשאלה השנייה רק גרמה לי לנוע בחוסר נוחות מול המסך ולחשוב שאולי עדיף שלא היו מתעסקים בזה, כיוון שאם הבנתי נכון את מה שהם ניסו לומר בחזרתיות של התמונות של צעדת הבוקר של רג'ינה, הרי שכל בוקר תושבי סטורי ברוק מתעוררים לאותה מציאות, מנהלים את אותם ויכוחים שהם ניהלו אתמול בלי לזכור שהם ניהלו אותם יום קודם, ואפילו מבצעים את אותה עבודה (תליית השלט) בלי לדעת שהיא התבצעה יום קודם. ואם זה מה שקורה הרי שכל פעולה שאמורה להימשך מעבר ליום אחד, ואמורה להתבצע במהלך כמה ימים או אפילו כמה שבועות, כמו פעולת תיקון הרכב של עוברי האורח בפרק, כבר דורשת סיספונד (אי אפשר לטעון למשל שהגעתם של אנשים מבחוץ גורמת להתקדמותו של הזמן, כיוון שאז הזמן היה מתחיל להתקדם עם הגעתו של הנרי לסטוריברוק, שלא לדבר על זה, שאם כך נראים ימיה של רג'ינה בסטוריברוק, והיא לא משתנה, אני לא יכולה לדמיין אפילו כיצד נראו ימיו של הנרי בסטוריברוק).

 

המסקנה היא שכרגיל בסדרה הזו צריך להתעלם מזה, ולהניח שכשנוח הדבר לתסריטאים הזמן מתקדם, וכשאין הדבר נוח לתסריטאים הזמן אינו מתקדם.

בנוסף, העובדה שלא היו בפרקים הקודמים רמזים מטרימים לכך שהזר שהגיע כעת לעירם כבר ביקר בה פעם כילד ויצא בעור שיניו, גם היא לא הוסיפה כבוד לפרק אף על פי שהייתה מעניינת והילד ששיחק את הזר בשנת 1983 היה באמת חמוד.

 

העימות הסופי בין רג'ינה למרי מרגרט גרם לי להבין מדוע אני לא ממש אוהבת את העימותים ביניהן. מרי מרגרט- שלגייה, מתוארת על ידי אוהביה כנפש טהורה (אפילו עם הנקודה השחורה העכשווית בלב) אבל איכשהו הטוב שלה חסר כל השפעה ממשית על רג'ינה, ומרי מרגרט תמיד יוצאת מהעימותים ביניהן כשהיא נראית צדקנית מטופשת. כיוון שהתעמתויות של רג'ינה עם הנרי, עם הילד הזר הקטן, ואפילו עם עוץ לי גוץ לי, הופכים באיזשהו מקום להתעמתות פנימית של רג'ינה עם לבה ומצפונה, הם יוצאים הרבה יותר טוב בעיניי.

בסך הכול היה בפרק ניסיון מעניין לענות על שאלות קודמות, ואווירה שעובדת, אבל התוצאה לא הייתה כל כך משביעת רצון לטעמי, ואולי זה רק בגלל שקשה לי באמת להתלהב מפרקים שבהם הדמות שאני הכי מסכימה עם ההיגיון שלה היא הנרי. (אורלי

 

 

6.5 המתים המהלכים, עונה 3 פרק 16 (אחרון לעונה)

להתחיל מהחדשות הטובות או הרעות? אוקיי, החדשות הרעות הן שמאחר והמושל נותר בחיים, סיכוייו לחזור גדולים מאוד.[1] מצד אחד, זה מותיר אותי וקוראי קומיקס אחרים ללא ידע מוקדם על עתידה של הדמות (על כך, וספוילרים נוספים בנוגע לקומיקס, אכתוב בנפרד בתגובות), כך שהדלת פתוחה לכל אפשרות מבחינת דמותו של פיליפ. מצד שני, התסריטאים התאמצו יותר מדי להפוך את המושל לנבל האולטימטיבי, עד כדי שכישלונם לעשות זאת נפל למלכודות שטמנו לעצמם. האמצעים המלאכותיים להציג אותו כפסיכופט עבדו, אולם המושל נותר נבל רדוד שווה ערך לרוצח רנדומלי בסרט אימה דרג ז'. לפחות בקומיקס האישיות שלו הייתה ברורה מלכתחילה, בפני ריק ושותפיו ובעיני אנשי וודברי, שלא היה אכפת להם כל עוד זכו למחסה מוגן ואספקה שוטפת. מצד נוסף, נשאלת השאלה האם התסריטאים לא מקליםמגבילים את עצמם. מצאנו נבל אנושי "מושלם", אז למה להיפטר ממנו ולהתאמץ ליצור איומים חדשים? סדרת הקומיקס עברה כברת דרך ארוכה ביותר מ-100 גיליונות ועשר שנים עד כה, ובעוד המושל הוא אחת הדמויות המשמעותיות ביותר שנראו על דפיה, הוא היה רק פרק אחד מני רבים והדמויות הראשיות התמודדו מאז עם איומים אחרים, חלקם גרועים ממנו.

 

החדשות הטובות: זהו הפרק האחרון של גלן מזארה, הן כמפיק ראשי והן כתסריטאי (ספציפית, הפרק הנ"ל). בהתחלה דווקא היו לי ציפיות ממנו, אבל היכן שפרנק דראבונט נכשל עם האקשן וההתמקדות בסיפורים ופיתוח דמויות (באופן גרוע), מזארה הצליח לרוב עם האקשן אך לא עם ההיבטים האחרים. למחליפו, סקוט גימפל, התחלתי לשים לב רק לאחר ההכרזה על קידומו, מאז שודרו שני פרקים נפלאים עליהם הוא חתום. הציפיות שלי עתה מאוד גבוהות ממנו, ויש רק לקוות שהמוצר המקולקל שקיבל הינו בר תיקון.

 

Credit: AMC

 

דווקא הדמות הגדולה ביותר שמתה במהלך הפרק (25 חללי וודברי חסרי האישיות – ומילטון הסתום – לא נחשבים) לא הייתה משהו שצפיתי. חבל שמזארה הבין שאנדריאה צריכה למות באופן מטופש בדיוק כמו התנהלותה לאורך כל הסדרה, אחרי הטיפול הגרוע שניתן לדמותה, בייחוד בעונה הזו. הכול היה יכול להיות הרבה יותר טוב, כפי שהבינה ברגעיה האחרונים, לו הייתה חושבת על טובת הכלל ולא על הניסיון למנוע מוות, לא בעולם הדפוק של הסדרה.

 

אני לא בטוח לגמרי מה ההתרשמות שלי מהתרגיל של ריק ואנשיו, תרמית על הצופים בדיוק כמו על המושל וקומנדו וודברי. זו לא הייתה בדיוק הצלחה של שורדי הכלא יותר משזה היה כישלון של תושבי וודברי. הנסיגה שלהם אל מול שני יורים (מוגנים היטב, אבל עדיין שניים) הייתה שלב אחרון בטימטומם, והביאה למותם. הנקודה החיובית? אלן האידיוט מת גם הוא. לא ברור למה מרטינז וגבר שחור חסר שם הצטרפו למושל, כשבתחילה נראה היה שגם הם מבוהלים מהטבח שביצע. לא ששני הטמבלים עשו משהו כדי להציל חיי אדם, בעודם עומדים מאחורי המשיגנע עם רובים מוכנים לירי.

 

מבין הדמויות הראשיות, ההתפתחות הבעייתית ביותר מגיעה מכיוונו של קארל. מתחילת העונה ראינו את השינוי הדרסטי שעבר, שהחמיר עם מותה של לורי. בסוף העונה הוא לקח כמה צעדים קדימה, עם הריגתו של הנער הכנוע לכאורה (הוא עשה זאת באיטיות מחשידה, אבל לא מאיימת כל עוד לא הרים את הרובה במטרה לירות, מה גם שהיה במיעוט מספרי). היחס של קארל להחלטותיו של ריק הפך מקיצוני מרגע לרגע, עד חוסר שביעות רצונו מהצטרפותם של דיירים חדשים. דווקא דבריו לאביו לפני שיצא למצוא את המושל היו מדויקים, על הוויתורים הקודמים שעשה ריק ובסופו של דבר הובילו למותם של אנשים. גם הביקורת של ריק על בנו לאחר הריגת הנער הייתה מאוד צבועה, מאחר וריק עשה דברים דומים בעבר, ראו מקרה הריגת שני הגברים בבר בעונה השנייה רק מפני שחשד בכוונותיהם הלא כשרות. על כל פנים, השינוי שקארל עובר עשוי להיות תחילתו של תהליך דומה שהילד עבר בקומיקס, מבלי לספיילר יותר מדי. הרי בכל מצב נתון חייב להיות לפחות בן משפחת גריימס לא שפוי, וריק בדיוק איפשר לשרה וויין קאליס לסיים את פועלה בסדרה אחת ולתמיד.

(תומר סויקר מבלוג קפה + טלוויזיה)

 

 

מה יהיה לנו השבוע?

12-19 באפריל

 

ביום שבת: מד מן  6 (HOT3), ספרטקוס 3 מסתיימת (yes Oh), הג'נטלמן האחרון מסתיימת (HOT3)

ביום שני: הסופ"ש האחרון (yes Oh)

ביום רביעי: Veep עונה 2 (yes Oh), הרווק 16 מסתיימת (yes דרמה)

ביום חמישי: באנשי (yes Oh)

 

 

הסופ"ש האחרון (The Last Weekend)

מיני סדרה בת שלושה חלקים. שני חברים שהכירו אחד את השני באוניברסיטה ובמשך שנים התרחקו אחד מהשני מחדשים את הקשר ויוצאים לבלות יחד עם נשותיהם בסופ"ש בזמן חופשת הקיץ, שמובילה לתחרות קשה שתוצאותיה משפיעות על כל הנוכחים.

  

באנשי (Banshee)

סדרת מתח. אסיר משוחרר בורח מעברו ומגנגסטר אכזרי בשם המעוניין במותו, ולוקח לעצמו את זהותו של השריף החדש של בנשי, פנסילבניה. תחת זהות זאת הוא ממשיך בפעילותיו הלא חוקיות, בזמן שהוא מנסה לחדש את קשריו עם האשה שלמענה הלך לכלא. מבית היוצר של אלן בול (יוצר "עמוק באדמה" ו"דם אמיתי") וגרג יאיטיינס ("האוס", "אבודים").

 

Credit: Cinemax

 

 

מסביב למסך המפוצל

קמפיין ורוניקה מארס ב"קיקסטארטר" הסתיים בסוף השבוע האחרון, כשהשורה התחתונה היא שגויס סכום מדהים של 5,702,153$.  מעבר לסכום, חשוב לציין שהקמפיין שבר פחות או יותר כל שיא אפשרי בתולדות אתר גיוס התרומות, כולל כמות התורמים שהגיע ל- 91,585 איש (!). מדהים.

               

הסדרה החדשה של ג'וס ווידון המבוססת על הארגון שהוצג ב"הנוקמים" משנה את שמה מ- "S.H.I.E.L.D" ל- ""Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D". ולקאסט מצטרף גם פרצוף מוכר מסדרה קודמת של ווידון – ג'יי אוגוסט ריצ'ארדס, הלא הוא גאן מ"אנג'ל".

 

פטרישיה ארקט מצטרפת לקאסט של "אימפריית הפשע".

 

"חדר החדשות" תחזור לעונה שנייה ב- HBO החל מה- 14 ביולי.

 

קריסטין צ'נוות' ("החיים עפ"י נד") תככב לצד מת'יו ברודריק בקומדיה חדשה ברשת CBS. הסדרה – עדיין נטולת שם – תעסוק בגרוש טרי שמגדל את בנו בן ה- 12 וחזר לעולם הדייטים. ברודריק יככב בתפקיד הראשי וצ'נוות' תגלם את אחותו. את הסדרה יצר כותב "סקראבס" לשעבר, טד קוויל.

 

הסדרה "קאלט" בכיכובה של אלונה טל הישראלית בוטלה ע"י רשת CW עקב נתוני צפייה נמוכים.

 

רשת NBC מעוניינת לתת לאלק בולדווין תכנית לייט נייט משלו. כרגע, מתנהלים מגעים בין הצדדים בנוגע לאפשרות זו. בכל מקרה, מסתמן שאם תהיה תכנית כזו היא לא תבוא על חשבון הלייט נייט שיבוא במקום התכנית של ג'ימי פאלון וגם לא על חשבון התכנית של קרסון דיילי שהאריך השבוע את החוזה שלו עם הרשת.

 

דומה שאנשי רשת "פוקס"  מחפשים כל הזמן דרכים חדשות לעצבן את מעריצי "פיירפליי" המיתולוגית. כזכור, הרשת ביטלה את הסדרה אחרי שהתעללה בה בכל דרך אפשרית (שיבוצים תמוהים, התערבויות בתכנים, שינוי סדר הפרקים ועוד) ומאוחר יותר נקטה בגישה תוקפנית מאד בכל הנוגע לזכויות היוצרים על הסדרה. ועכשיו, הגיע שלב חדש – הרשת שלחה מכתבי התראה לגולשים באתר "ETSY" (שבו נמכרות יצירות יד של יוצרים/ות מוכשרים/ות למעריצים/ות) בנוגע לכובעים סרוגים המבוססים על כובע שלבשה דמותו של ג'יין בסדרה שנמכרו דרך האתר. דיבורים בסינית, מישהו?

 

הידעתם/ן? מייק מאיירס ודיינה קארווי, ששיתפו פעולה פעמים כה רבות כוויין וגארת' ב"עולמו של וויין" לא דיברו ביניהם כשכבו המצלמות מזה כ- 20 שנה (!). כעת, הושגה בין השניים (יחד עם במאית הסרט הראשון, פנלופי ספיריס שלא דיברה עם מאיירס מאז שהסתיימו צילומי סרט הקולנוע) ל"סולחה" והסכימו להשתתף בפאנל מיוחד שיוקדש ל"עולמו של וויין" ב- 23 באפריל בהנחייתו של לורן מייקלס, המפיק האגדי של SNL, שהפיק גם את סרטי הקולנוע.

 

רוצים לראות א חברי הקאסט של "משחקי הכס" עושים דברים נורמאליים לחלוטין? בבקשה!

 

 

אתר EW בחר את 21 הדמויות המעצבנות ביותר בכל הזמנים בטלוויזיה האמריקאית.

 

 

ולסיום, ספיישל לינקים על "מד מן", לכבוד עליית העונה השישית לשידור השבוע:

 

כוכבי הסדרה בוחרים את הפרקים שסיפקו את הרגעים היפים ביותר עבור הדמויות שלהם.

 

מסתבר שאפילו לבחירת האיי-ליינרים של הדמויות הנשיות יש משמעות בנוגע לאופיין.

 

איך הייתה נראית הסדרה כסטטוסים בפייסבוק? כך נראים שני הפרקים הראשונים של העונה השישית (זהירות! ספויילרים לפרקים ששודרו השבוע).

 

 

 





רוצים לכתוב לממיר הבא? צרו קשר: editor@tve.co.il