המסך המפוצל

יס פלוס פלוס

ערוץ הבית של חברת הלווין יס, yes+`, מצליח לצבור תאוצה ואהדה בקרוב מנויי הלווין עם חידושים ושפע של סדרות שונות וייחודיות.

מאת: שגיא קליין

פורסם: 09-07-2002
0 תגובות
ערוץ yes+, המופעל והמשודר בלעדית ע"י חברת הלווין יס, מביא לצופיי הלויין ריגושים חדשים באמצעות סדרות רכש איכותיות, שבחלקן בריטיות.

ערוץ yes+, שמובל בסיסמא "טלוויזיה יוצאת מן הכלל", שידר והפיק את סדרת התעודה, "ירוקות", שידר את הסדרה "רגליים קרות", את גירסת המקור הבריטית של הכי גאים שיש בשם "קוויר בעיר", את תוכניות הבידור "סטרדיי נייט לייב" ו-"קונאן אובראיין", את הסדרה הקומית "וויל וגרייס", את סדרת הדרמה "פרובידנס", את סדרת החלל "מסע בין כוכבים - וויאג`ר", את סדרת הדרמה הבריטית המצליחה "הפרס הגדול" ועוד רבים וטובים.

הערוץ נקט במדיניות של אופי שונה וחריג, לכן, תכניו של הערוץ מתמקדים בדברים קיצוניים ושונים שקימיים בעולם הבידור ובחברה בכלל.




הנהלת הערוץ החליטה לשדר מחדש את 8 פרקי הסדרה "קוויר בעיר" מחדש כל ימי שישי ב-22:15, שהיא בעצם מהדורת המקור לסדרה האמריקאית "הכי גאים שיש" שמשודרת כיום בעונה שניה בערוץ 3.
בנוסף, סדרת ה-BBC , "הפרס הגדול" העוסקת בחיי היומיום של משפחה שזכתה בלוטו ב-38 מיליון ליש"ט משודרת בעונה שניה כבר בערוץ יס פלוס. (שני, 21:30).

סך הכול, ערוץ yes+ הוא מהין הערוצים הבלעדיים הטובים ביותר של יס והוא מציע שפע של סדרות לכל המגזרים מכל העולם, אך יש חושבים שיש בו נימה הומוסקסואלית, וזה נכון, כי על פי חוקי החברה הישראלית והעולמית החברה ההומוסקסואלית היא יוצאת מן הכלל.
ערוץ איכותי ומומלץ לחובבי סדרות תעודה, בידור אמריקאי, סדרות דרמה מרתקות ושוני חברתי-טלוויזיוני...

(מקור: CSMN , חברת יס)