המסך המפוצל

ריאליטי tve - פרק 1

המסך המפוצל גאה להציג: פרוייקט ריאליטי tve. עשר דמויות פופולריות בדירה אחת. מי תישאר אחרונה?

מאת: דניאל מרקוביץ'

פורסם: 07-07-2002
47 תגובות

בעקבות מבול ה- reality tv שנחת עלינו לטובה, החלטנו גם אנחנו במסך המפוצל להכות בברזל בעודו חם ולהיכנס אל תוך נבכי מוחו האפל של יוצר הז'אנר. לפניכם גירסת המסך המפוצל לטלוויזיה בזמן אמיתי, משהו קטן שאנחנו אוהבים לקרוא לו ריאליטי tve.


פרק 1: The Arrival

DAY 1
לשכנע כל אחד ואחת מהאנשים המכובדים האלה להגיע אלינו לאולפן היה סיוט אחד מתמשך. לכל אחד היה תירוץ אחר, החל בדד-ליינים לכתיבת מאמרים וכלה בערפדים שיצאו מכלל שליטה. לזאנדר שלום. אך ברגע שהם שמעו מה הפרס הגדול, מיד הסכימו והסכינו כולם לבוא, ללא שהות משותפת: ספין-אוף עצבני וחוזה ל-3 שנים. צ'נדלר התלהב יותר, באפי פחות. לבסוף הצלחנו להביא את כולם תחת קורת גג אחת, אי שם בדירת פאר בסיטי טאוור, להתחלת חודש שלם של חיים משותפים.

10:45
הראשונה שהגיעה לדירה היתה באפי סאמרס, ציידת הערפדים החביבה על אנשי האתר. באפי התבוננה בחשדנות מה בביתה החדש לחודש ימים והלכה לתפוס לה אחד מתוך חמשת חדרי השינה השונים.

השני להגיע היה צ'נדלר בינג ללא העזר כנגדו, מוניקה גלר-בינג. נראה היה שצ'נדלר מרגיש רגוע מאוד עם העובדה שמוניקה לא איתו ושהבית מלא במצלמות ווידאו שיצלמו כל תנועה שלו למשך חודש ימים. הוא הלך להתבונן בחדרים השונים, ולבסוף לקח את החדר הכי קרוב לבאפי.

שלישי הגיע קלארק קנט. לא נשקר לכם - לא ראינו איך הוא הגיע. משהו בטיפוס הזה נראה מאוד מוזר. הוא וצ'נדלר נפגשו כאשר צ'נדלר היה בדרך למטבח, להעלות עוד כמה קילוגרמים לגופו ה"פעם-אנורקטי". הם התחברו מאוד מהר בעודם מדברים על סופר-גיבורים, משקפיים ובחורות עם שיער שחור, וקבעו שהם יהיו בחדר משותף.

רביעית וחמישי הגיעו קארי בראדשואו ובריאן קיני. השניים הכירו במעלית, כאשר קארי זימזמה לעצמה שיר של ברברה סטרייסנד ובריאן הצטרף בשירה ובמחול. השניים התוודעו אחד לשני מאוד מהר, וקארי בעלת הנסיון החליטה שחבר הומו הוא אכן הדבר שהכי מתאים לה כרגע. השניים השתכנו בחדר האחרון, הרחוק ביותר מכל השאר.

שישי הגיע ספייק היישר מלוס אנג'לס. הוא נראה רגוע מאוד, דבר שהרגיע אותנו מאוד בו בזמן. באפי הייתה בסלון כאשר ספייק נכנס. מבט אחד הספיק כדי להבין שעשינו את הבחירה הנכונה כאשר הבאנו את שני אלה תחת קורת גג אחת. משעמם לא יהיה פה. יכולנו להישבע ששמענו נהמה שקטה וארסית מגיעה מכיוון באפי שלנו. ספייק הסתגר באחד החדרים ולא יצא עד ארוחת הערב.

שביעי הגיע הכוכב הבלונדיני תכול העיניים דוסון לירי. הוא נראה מאוד מדוכדך, אולי בגלל שאיבד את בתוליו ועכשיו הוא תקוע כאן. הוא נכנס בטעות לחדר בו הסתגר ספייק, אך כנראה החליט להישאר שם, מפני שגם הוא לא יצא עד ארוחת הערב.

שמינית ותשיעית הגיעו איליין בניס ואלי מקביל. בהתחלה נורא דאגנו כי ראינו את איליין באה לבד ומדברת אל עצמה. אבל מי ששם לב טוב טוב - היה יכול לראות צל של אדם. הסקנו שזו היתה אלי. שתיהן בחרו חדר ויצאו לראות טלוויזיה יחד עם באפי בסלון.

אחרונה חביבה הגיעה בלשית האף בי איי אייג'נט דיינה סקאלי. אותה הצלחנו להשיג רק מפני שהיא הייתה בחופשת לידה עם התינוק המכוער שלה שמזיז דברים בכוח המחשבה. מצאנו לה בייבי סיטר והיא נאותה להגיע אלינו. היא נכנסה לחדר של באפי ולקחה את המקום האחרון הפנוי. מייד יצאה, הוציאה ממעילה פנס והחלה לשוטט כסהרורית ברחבי הבית.

כולם הגיעו.

13:34
האנשים החלו לצאת מן החדרים לארוחת צהריים, מלבד ספייק ודוסון, שעדיין הסתגרו בחדריהם. כבר יכולנו לראות את חלוקת הכוחות והחלוקה למחנות. קארי ובריאן לא נטשו זה את זו אף לא לרגע. סקאלי נותרה לבד ולא דיברה עם איש מלבד איליין, וגם זה היה בשביל לבקש את המלח. איליין לעומתה דיברה עם כל מי שסביבה. יכולנו להבחין בוריד בראשה של באפי מפמפם מרוב עצבים. צ'נדלר וקלארק לקחו את הצלחות אל הסלון והלכו לצפות ב"פליסיטי".

18:00
האנשים כבר פרקו את מזוודותיהם והתכוננו לארוחת הערב. בריאן תפס את האמבטיה לשעה וחצי, ולכן אף אחד לא התקלח חוץ ממנו. אבל כשהוא יצא - הוא הריח טוב מאוד ואפילו נראה מצויין.

19:30
ארוחת ערב. החבורה התאספה בסלון. ספייק ודוסון יצאו בסופו של דבר; דוסון היה חיוור כסיד ורועד מפחד. מי יודע אילו סיפורי אימה סיפר לו ספייק בפרטיות חדרם, אולי על מערכת היחסים הנפלאה שלו עם באפי. ספייק ובאפי ישבו בשני קצוות החדר. איליין התיישבה באמצע ועשתה קולות של סוס.

שגיא אישה, העורך הסימפאטי של האתר, הסביר לחברים את הכללים: אין לצאת מהבית, אין להוריד את המצלמות, והכי חשוב - אין להרוג משתתפים אחרים.

באפי וספייק שוב החליפו מבט.

שגיא המשיך והסביר לכולם שהאחרון שנשאר בדירה - הוא המנצח. פעם בכמה ערבים במשך חודש שלם תתכנס וועדת כל שוכני הדירה וביחד יחליטו מי אינו ראוי.

20:30
שגיא סיים להסביר לכולם את החוקים. חלקם נרדמו. הערב החופשי של החבורה החל.
סקאלי פרשה לחדר באומרה שהיא צריכה להתעורר מחר מוקדם. באפי נשארה בסלון וראתה טלוויזיה בעוד צ'נדלר וקלארק מנסים להציץ אל תוך המחשוף שלה. איליין ואלי מקביל ישבו במטבח. אלי נשמה אדים של אוכל ואיליין שתתה שנאפס אפרסקים. קארי ובריאן ישבו בחדר האוכל ושיחקו שש בש.

דוסון הלך לישון בחדר של קלארק וצ'נדלר, מתרץ זאת בכך שהוא לא יכול להיות ליד ספייק יותר. באפי חייכה בהסכמה. ספייק נעלם, ויש הגורסים כי הלך לישון בחדר.

22:30
כיבוי אורות.
קלארק קנט וצ'נדלר זרקו את דוסון מהחדר והוא הלך לישון בסלון. שניהם נרדמו די מהר. באפי נכנסה למיטה והחלה לסנן בין שיניה קללות עסיסיות בגנות "המסך המפוצל" על שהביא אותה ואת ספייק לאותו מקום. סקאלי לא ענתה אך עיניה היו פקוחות.

ספייק היה בחדרו, אך לא ישן. הוא עמד באמצע החדר והסתכל על הקיר.

בריאן וקארי עשו אחד לשני טיפול פנים בחושך. ואז הם חלקו חוויות בקשר לסקס עם גברים.

איליין כיסתה את אלי במיטה ושמה ספר טלפונים על מקביל, שלא תעוף ברוח הקרירה. איליין עצמה נרדמה על הרצפה.

סוף יום 1.