המסך המפוצל

משחק הסדרות הגדול

משחק הניחושים הגדול של עונת הסתיו החדשה בארה"ב. כולכם מוזמנים לנחש ולזכות בפרס

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 04-09-2011
18 תגובות

ברוכים הבאים למשחק הסדרות הגדול של המסמ"צ!


כפי שכולכם בוודאי יודעים, ממש אוטוטו מתחילה עונת שידורים חדשה ונוצצת ברשתות השידור בארה"ב. מכיוון שרובנו כאן מאוד מתרגש מעונות חדשות של הסדרות שהתגעגענו אליהם ואולי אפילו מאיזו סדרה חדשה אחת או שתיים (שרה מישל גלר חוזרת לטלוויזיה!) החלטנו כאן במסמ"צ שנהפוך את זה למשחק.


המנצח במשחק יזכה באחד מספרי דאגלאס אדמס לפי בחירתו מתנת הוצאת כתר והבלוג מועדון קריאה


איך זה עובד?
קבענו מסגרת מצומצמת של זמן - החל מיום שלישי, 13/9/11 ועד ליום ראשון 25/9/11. כלומר המשחק יתפרס על פני 13 ימים בלבד. אם הוא יצליח בצורה בלתי רגילה, יתכן שנצא לסבב נוסף, ארוך יותר. במסגרת זמן זו, יפורסמו בסך הכל ארבעה טפסים. בכל טופס יופיעו בין ארבעה לשישה פרקים חדשים בסדרות (חלקן ותיקות, חלקן חדשות). עבור כל סדרה, תתבקשו לנחש את הרייטינג שהיא תשיג בקרב גילאי 18-49 שהוא טווח הגילאים הנחשב אצל כל מי שקובע משהו בתעשייה הזאת. ככל שהניחוש שלכם יהיה קרוב יותר לתוצאה האמיתית, כך תזכו לניקוד גבוה יותר. מי שיצבור את הניקוד הגבוה ביותר בסיום ארבעת הטפסים יהיה המנצח של המשחק ויזכה לכבוד ולהערכת כל שאר הגולשים.


אז מה, סתם זורקים מספרים וזהו?
בגדול, כן. כמובן שאנחנו נשתדל לעזור לכם עם כמה פרטים ונתונים רלוונטיים. כמובן שממש לא חובה להסתמך על הנתונים שיפורסמו.


איך ייקבע הניקוד?
לכל פרק ייקבע סך נקודות כלשהו. ניחוש מדויק יעניק למנחש סך נקודות זה. רמת הדיוק של הניחוש היא עד ספרה אחת אחרי הנקודה. כל סטייה מהנתון האמיתי שהושג מורידה נקודה. כלומר. אם ניחשתם שפרק מסוים יקבל רייטינג של 3.6 ובפועל הוא קיבל רק 2.8, וסך הנקודות של אותו פרק עמד על 15 נקודות, תזכו ב-7 נק' בלבד.


עד מתי אפשר לנחש? האם אפשר לעדכן ניחושים?
על כל פרק ניתן לנחש עד יום שידור אותו הפרק בשעה 23:00 שעון ישראל. ניתן לשלוח כמה עדכונים שרק תרצו. בכל מקרה, העדכון האחרון ששלחתם (אם הוא הגיע לפני השעה 23:00 ביום השידור) הוא הקובע.


אז אתם מוכנים לטופס הראשון? הוא כולל רק ארבע סדרות:


1. Ringer, עונה 1, פרק 1. שווי: 15 נק'.
שרה מישל באפי גלר חוזרת לטלוויזיה. היא עושה את זה ביום שלישי, 13/9/11 ברשת CW, רשת שזכתה בשנה החולפת לרייטינג ממוצע של 0.9 בקרב גילאי 18-49 (ומכיוון שכל המשחק הזה יעסוק אך ורק בפלח גילאים זה, זהו האזכור האחרון לכך בטופס הזה). מדובר בסדרת מתח על צעירה שנמלטת מהמאפיה ומאמצת את זהותה של אחותה התאומה. איך יקבל הקהל את הסדרה הזאת? האם באדישות מטורפת? או אולי העובדה שהסדרה הזאת עולה בשלב כל כך מוקדם, וללא תחרות אמיתית אצל הרשתות האחרות, תעזור לה לקבל רייטינג מצוין (בסטנדרטים של CW)?
שווי הפרק: 15 נק'.


2. Up All Night, עונה 1 פרק 1. שווי: 20 נק'.
וויל ארנט וכריסטינה אפלגייט משתפים פעולה בקומדיה של NBC על זוג שמתקשה לאזן בין חיי המשפחה לקריירה. הרייטינג הממוצע של NBC עמד בשנה האחרונה על 2.4. הקומדיה הכושלת הקודמת של וויל ארנט שודרה בעונה שעברה ב-FOX וזכתה לרייטינג ממוצע של 1.8. פרק הפתיחה ישודר ביום רביעי, 14/9/11.


3. יומני הערפד, עונה 3, פרק 1. שווי: 15 נק'.
מדובר בסדרה המתוסרטת המצליחה ביותר ב-CW. פירוש המילה "מצליחה" הוא רייטינג ממוצע של 1.4. כדאי לקחת בחשבון (וזו הערה רלוונטית לכל המשחק הזה) שפרקי פתיחה של סדרות ותיקות זוכים בדרך כלל לרייטינג גבוה יותר (לפעמים אפילו משמעותית) מהרייטינג הממוצע של העונה כולה (בפרט שב-CW מתחילים את העונה מוקדם יותר מאשר בשאר הרשתות, כאמור, וכמעט ללא תחרות של ממש). פרק פתיחת העונה ישודר ביום חמישי, 15/9/11.


4. The Secret Circle, עונה 1, פרק 1. שווי: 15 נק'.
עוד סדרה חדשה עולה ב-CW בשבוע הזה, והיא מוצמדת לפרק פתיחת העונה של "יומני הערפד" (חמישי, 15/9/11), בתקווה שהאחים סלווטורה יעניקו לה מקפצת רייטינג הולמת. מדובר בסדרה חדשה בהפקת קווין וויליאמסון על נערה שמגלה שהיא שייכת למשפחת מכשפות. קאסט צעיר ואטרקטיבי, עולם שיש בו מכשפות - מה צריך יותר מזה?


(רק כדי לסבר את האוזן, בטופס הבא נפגוש עונות חדשות של איך פגשתי את אמא, משפחה מודרנית, Glee ועוד)


ועכשיו, הגיע הזמן לניחושים שלכם. כל הניחושים צריכים להיות עד לרמת דיוק של ספרה אחת בלבד אחרי הנקודה העשרונית. בהצלחה לכולם!



Ringer:
Up All Night:
יומני הערפד:
The Secret Circle:

כינוי 
אימייל
שלח לי העתק של הטופס אל האימייל שהזנתי