המסך המפוצל

אירוע העשור!

כל הפרטים המלאים על ערב חגיגות העשור של המסך המפוצל

מאת: המערכת

פורסם: 29-08-2011
30 תגובות

הקיץ כבר כמעט נגמר, הילדים חוזרים ללימודים, החגים בפתח, עונת הסתיו עם יבול הסדרות שלה ממש מעבר לפינה, ואין זמן טוב מזה כדי לחגוג. עשר שנים למסך המפוצל! ווהו!

למי ששכח, או היה מנותק קצת בחודשיים האחרונים, זה קורה ביום חמישי הבא. או הקרוב אם אתם קוראים את זה בשבוע הבא. עדיף שתפתחו לוח שנה, זה ב-8.9.

מקווים שכבר שריינתם את הערב, דאגתם לבייביסיטר, שיניתם את המשמרת בעבודה, השארתם אוכל לחתול, וכוונתם להקליט כל מה שצריך להקליט בטלוויזיה, כי אתם באמת לא רוצים לפספס את הערב הזה.

אז הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על הערב הגדול והנוצץ של אירוע העשור.

מתי בדיוק?
יום חמישי, ה-8.9, החל מהשעה 20:30 (יש לו"ז בהמשך).

איפה?
קולנוע כוכב. סוקולוב 95, רמת השרון. הנה מפה באתר הקולנוע עם סימוני חניה למגיעים ברכב.

לנטולי רכב, כתבתינו באיזור השרון, איימס, מוסרת את המידע הבא על קווי אוטובוס המגיעים למקום: 48 של מטרופולין, בלילה הוא הופך ל-247, נוסע מרעננה בכיוון אחד ומת"א בכיוון השני. יש גם את 47, שהוא מהיר יותר, אבל לא עוצר בכל התחנות. הוא עוצר בכל מקרה בתחנה מרחק כחמש דקות הליכה. 525 של אגד נוסע מהרצליה בכיוון אחד ומת"א בכיוון השני, ועובר גם ברכבת מרכז וגם בתחנה מרכזית. עושה סיבוב של איזה 15-20 דקות בתוך רמת השרון (מכיוון ת"א). 531 מת"א, גם עוצר בתחנה מרכזית וברכבת. ו24 של אגד, לא עוצר ממש שם, אבל עוצר מרחק כשש דקות הליכה, בסוקולוב פינת ביאליק. יוצא מת"א, תחנה אחרונה רמה"ש.

בכל מקרה ניתן להשתמש בתגובות כאן או בעמוד האירוע בפייסבוק לארגוני טרמפים.

מי מוזמן?
כולם! גולשי האתר, חברים של גולשי האתר, אנשים שלא שמעו על האתר, קשישים מזדמנים מהרחוב, ילדים שהלכו לאיבוד, דרקונים שמוסווים כבני אדם, וכל מי שרוצה לבוא, להנות, לראות טלוויזיה על מסך ענק ו\או לדבר על טלוויזיה בלובי. אנחנו לא מפלים על רקע דת, גזע, מין או גיל, אבל אין כניסה למעריצי דמדומים, יש גבול לסובלנות.

מה בתכנית?
שימו לב שהלו"ז צפוף, ומותאם לזמני השכרת האולם, כך שהדברים יתחילו בזמן ומומלץ להגיע מוקדם כדי להנות מכל האפשרויות של הערב.

20:30 – התארגנות, קשקושים בלובי, וכיבוד קל.

21:00 – טקס פרסי השייני! תוצאות הצבעת גולשי המסך המפוצל לנבחרי השנה בטלוויזיה, כאלטרנטיבה לטקס פרסי האמי. עם שלל הפתעות, סרטונים, מחוות, אורחים, ובשילוב סיכום עשור למסך המפוצל. עם פרסים לקהל ובהנחיית עידן דקל.








22:30 – הקרנות פרקים על המסך הענק, באדיבות HOT:

סקרבס 6x06 – המחזמר שלי. כל עובדי "הלב הקדוש" פורצים בשיר, במחזמר מקורי מטורף ומשעשע, כמו שרק החבר'ה של סקרבס (ואבניו קיו) יודעים לעשות.


00:00 – "אנג'ל - יום במשרד". הקרנה מיוחדת ונדירה של הפקת המקור הישראלית עטורת השבחים, שנוצרה לפני שנתיים על ידי קבוצת חובבים שמורכבת כולה מגולשי המסך המפוצל. הרבה לפני "המשרד" הישראלי היה "אנג'ל – יום במשרד", סרט מוקומנטרי המשלב את דמויותיה של הסדרה "אנג'ל" באווירה ובדמויות של "המשרד". סרט מצחיק וקאלט מיידי, גם למי שלא מכיר את סדרות המקור.





מה עוד?
לאורך כל הערב, מי שלא מעוניין להשאר באולם ולצפות בתכנים, ומעדיף לקשקש עם אנשים, יוכל להסתובב בלובי (או במדשאה בחוץ, כי הלובי קטן), להנות משתייה קלה וחמה, ומהפופקורן במזנון (בתשלום) של המקום.

מה לגבי ספוילרים?
עשינו כמיטב יכולתינו למנוע ספוילרים בקטעים ובסרטונים שיוקרנו במהלך הערב כך שאתם יכולים להיות רגועים.
לגבי דיבורים, השתדלו להמנע מלספיילר לסובבים אתכם, שימו לב על מה אתם מדברים וליד מי, וכבדו את מרחב הספוילרים האישי של כל אחד. גולשים שהיו במפגשים קודמים ופיקניקים יכולים ודאי להעיד שאין ממה לחשוש.

כמה זה עולה?
35 ש"ח. האתר הוא אתר ללא מטרת רווח, של הגולשים למען הגולשים, וכל הכנסה מהאירוע (אם תהיה) תשמש לטובת האתר וגולשיו. 35 זה באמת לא הרבה לערב של כמה שעות עשיר בתכנים, נכון?









אז זהו, תבואו, יהיה ממש כיף.