המסך המפוצל

הממיר: 26/4/11

איך פגשתי את אמא מטלטלת, משחקי הכס מבלבלת, פרינג' לא מתקדמת והמפץ הגדול מתחתלת

מאת: המערכת

פורסם: 25-04-2011
32 תגובות


10. איך פגשתי את אמא, עונה 6, פרק 12
העונה הזו מצטיינת בינתיים בחוסר היציבות שלה. לצד פרקים ממש טובים קיבלנו גם כמה פרקים ממש חלשים. הפרק הזה היה שייך, לטעמי, לקבוצה הראשונה. מאד אהבתי את הרעיון שהתוצאה השגויה משפיעה על ההתנהגות של הדמויות וגורמת להם לשנות את דעתם כמו מטוטלת, כשהם משתמשים בזה בעצם כתירוץ לברוח מההחלטות שהם יודעים שהם רוצים לקבל. מאד אהבתי גם את התפקיד של טד בפרק הזה – אם תחילה נראה היה שהוא מיותר לגמרי ואין לו שום דבר לעשות בזמן שהדמויות האחרות מתחבטות, מתלבטות ועושות שטויות הוא התגלה כמרכז האמיתי של הסיפור וכמי שמכוון את יתר הדמויות למקום הנכון עבורן. אני חייב לומר שאני לא ממש אוהב את הדמות של טד שיוצאת הרבה פעמים מעצבנת ובלתי נסבלת, אבל בפרק הזה שמו דגש על התכונות החיוביות שלו (בחור עם לב טוב ורגישות לזולת) ולשם שינוי הוא יצא ממנו טוב, לא רק עם החבורה הרגילה אלא גם עם "פאנצ'י" החבר האחר שלו ועניין החתונה שלו. יהיה מעניין לראות אם החתונה הזו היא החתונה שראינו בתחילת העונה שבה טד אמור לפגוש את האמא... חוץ מזה, היו לא מעט רגעים מצחיקים בפרק הזה, במיוחד ההשתגעות של לילי ומרשל לגבי התינוק, וגם אלכס טרבק (והקטע שלו עם רובין) ובארני והחיקוי של אופרה. (איתן גשם)

ב"סמולוויל" לוסי ליין, אחותה הצעירה של לויס, חזרה לאחר 6 עונות להופעת אורח. שיחקה אותה פייטון ליסט, שהיתה גם ניקול קרבי ב"פלאש פורוורד" וג'יין סיגל/סטרלינג ב"מד מן".







מסביב למסך המפוצל

למרות הסקס, האלכוהול, הילדים בלתי חוקיים וכמובן מעשי הרצח, הסדרה נראת יותר כמו "שושלת טיודור", ופחות כמו ה"סופרנוס", כולל הדמויות השטחיות והדיאלוגים שמזכירים במעט אופרות סבון. (מנדי קוגוסובסקי, עכבר העיר אונליין, על "הבורג'ס")
ועוד כתבה על הבורג'ס.

בפרק סיום העונה רד בנד והדג נחש הופיעו מול קהל, פיליפ התגלה בתור הכוכב האמיתי, הדוקטור הוכיח שהוא ראוי לספין אוף משלו, ורד סוף סוף העניש את עצמו בגדול. (ניר גורלי, עכבר העיר אונליין, על סופונה ב"רד בנד")

חגית גינזבורג, עכבר העיר אונליין, כותבת על "כוכב נולד" 9. וגם על התוכנית הקודמת.

רב-ערוצית: אחד מי יודע - פוסט טלוויזיוני מיוחד לפסח.

דידי חנוך צופה וכותב על "אמריקן איידול".

אפי טריגר על פרק 17 בעונה 2 של Glee.

אבנר קשתן כותב על "דוקטור הו" וההבדלים בין הדוקטור של עונה 4 לזה של עונה 5.

© BBC 2010

מצא את ההבדלים

היא נשענת אמנם על מבנה תרבותי וחברתי שאין שני לו, אבל המדיה הישראלית עדיין נמצאת בשלב העבדות. האם היא תצא לחירות? (לי-אור אברבך על 10 המכות של המדיה הישראלית)

כשהדמות של לורה ליני מגלה שיש לה סרטן, היא פורקת כל עול, הגיבור החולה של "שובר שורות" בונה מעבדה של קריסטל מת', וגם על נייט מ"עמוק באדמה". (עידו ישעיהו, עכבר העיר אונליין, על סרטן בטלוויזיה)
more-2635" target="_blank">העונה החדשה של דוקטור הו.

אלישה קות'ברט מ"24" צוחקת על עצמה בסדרה החדשה שלה












רוצים לכתוב לממיר הבא? כתבו לנו
(editor@tve.co.il)

המסך המפוצל בטוויטר ובפייסבוק