המסך המפוצל

המסך המפוצל לאן II

האביב הגיע, השקדיה פורחת, ונחשו מי עוד חוזר?

מאת: אורלי

פורסם: 29-03-2011
56 תגובות

אחרי שנודע לי על כך שעתיד המסך המפוצל מוטל בספק בעקבות פרישתו של בוסקו, תהיתי ביני לביני מה זה אומר לגביי; מצד אחד לא רציתי שהמסך המפוצל ייסגר, מהצד השני...



|ltr|Oh no, don’t look at me, I’m not the volunteer type, I wait to be called and chosen, today was fun but...|/ltr|


(מייסון קפוול, סנטה ברברה פרק 307)



לו היה מדובר רק ביום אחד של כיף, כנראה שבאמת לא הייתי חושבת להתנדב לתפקיד, אבל מכיוון שהמדובר כאן הוא ביחידות זמן של שנים לא מעטות...
זה התחיל בשנת 2004 עת הקלטתי בלי משים על קלטת של "באפי" שחברה השאילה לי, וכשחיפשתי מישהו שיספק לי קלטת עם הקטעים שנמחקו כדי שאוכל לתקן את מה שקילקלתי, מצאתי את פורום באפי של המסך המפוצל, ובעצם את האתר כולו. מאז ועד היום היה לי עונג גדול להיות חלק מהמסך המפוצל, דרכו גיליתי שיש עוד אנשים שאוהבים טלוויזיה כמוני ואפילו יותר ממני, דרכו מצאתי אנשים שהפכו לטובים שבחבריי. דרכו גם גיליתי את חדוות הכתיבה על תוכניות טלוויזיה והניתוח שלהן, ונהניתי להתווכח בו ויכוחים ארוכים עם אנשים שלא הסכימו איתי שאין על ווסלי :)
ומכיוון שהייתי רוצה שהכיף יימשך עוד ימים רבים, ושעוד אנשים רבים וטובים יחשפו לו החלטתי להיכנס לנעליהם הגדולות של קודמיי בתפקיד - ברק ובוסקו - וכעת אני עושה בנעליים אלה את צעדיי הראשונים.


אז זהו כמו שכבר בטח הבנתם, אני המנהלת החדשה של המסך המפוצל, אבל זה לא אומר שעכשיו שיש למסך המפוצל הנהלה כמעט חדשה (צוות העורכים המקסים נשאר על כנו) עתידו מובטח. הרבה מהבעיות עדיין קיימות ובלי עזרתכם כנראה שהמסך המפוצל לא יוכל להמשיך במתכונתו מעבר למספר חודשי הנסיון שהקצבנו לו, עם כל הכוונות הטובות.  



|ltr|Mary: So, you think it's a worthwhile enterprise?
Mason: Enough that I'm even going to make a donation. Where do I make my pledge?|/ltr|


(סנטה ברברה פרק 307)


אז אם אתם רוצים לעזור להשאיר את המסך המפוצל באוויר למערכת שלנו יש כמה בקשות אליכם:
א- תראו נוכחות. תגיבו, תעשו לייקים, תשתפו בתכנים שאתם אוהבים, שידעו הכותבים בהתנדבות שהם לא משעשעים רק את עצמם.
ב- אם יש מבינכם מי שרוצה לכתוב, להיות שותף בכתיבה לממיר, רעיונות לכתבות וכו' - כתבו לנו.


אז היום המסך המפוצל חוזר לתפקוד כשאנחנו מקווים שבימים הקרובים יחזרו גם המדורים הקבועים  (הממיר, הפינגר, אסור לפספס וכו') בשינויים קלים, ובהמשך יתווספו גם כתבות ומדורים חדשים, ונקווה שגם קהל חדש ( אנו מתכננים בין היתר להוסיף גם פורום לדיון בטלנובלות, אופרות סבון, ודרמות אסייתיות).
אני רוצה בהזדמנות זו להודות לשגיא שאפילו בזמן החופשה של האתר המשיך לעבוד על השדרוגים שלו, כשהאחרון שבהם הוא האפשרות להוסיף תמונות בפורומים, ולגולשים שמיהרו לעשות בחידוש האחרון שימוש מבורך והעלו את פרויקט "הופרדו בלידתם".


המשך גלישה מהנה לכולם :)