המסך המפוצל

הנה זה בא

בשעה טובה האמריקאים סיימו לחגוג את חגיהם המשונים וחוזרים לשגרה הטלוויזיונית; אילו סדרות חדשות מתווספות ללוח? בשביל זה אנחנו כאן

מאת: okok4

פורסם: 08-01-2011
11 תגובות

רשתות הטלוויזיה האמריקאיות מחזירות בימים אלה את רוב סדרותיהן מפגרת החורף ובנוסף מתחילות לטפטף ללוח את סדרות המידסיזן. מבחינת הרייטינג, הרשתות הצליחו לשמור על כמות צופים זהה פחות או יותר לתקופה המקבילה בשנה שעברה, פרט לרשת פוקס, שירדה ב-15% לערך (ובלי 24 וסיימון קאוול, כנראה שמעונת המידסיזן הנוכחית לא תגיע הישועה. מצד שני, הסופרבול השנה אצלם; רישמו ביומנים: 6 בפברואר).

לצד התוכניות שממשיכות מעונת הסתיו, עולות במידסיזן עונות חדשות לסדרות ישנות, ובניהן: מחלקת גנים ונוף, V, גריק, סאות\'לנד, קליפורנקיישן, Hot in Cleveland, Archer, צדק פרטי, ספרטקוס (Gods of the Arena – פריקוול לעונה הקודמת) ועונה אחרונה לאהבה גדולה.

ואלה הסדרות החדשות שיתחרו על הפס הרחב שלכם בתקופה הקרובה:

The Cape
NBC, א\', 9.1
לאחר שהופלל והוכרז כמת, עוטה השוטר וינס פארדי את זהותו של גיבור-העל האהוב על בנו ויוצא לחסל את הרעים. לא מיצינו את סדרות הזבל הללו כבר בניינטיז?







Bob\'s Burgers
Fox, א\', 9.1
פרט למשפחת סימפסון, שמות סדרות האנימציה המאכלסות את ערב ראשון נגזר מהנוכחות הגברית הראשית במשפחה, ו- Bob\'s Burgers אינו חורג מהקו הפטריארכלי. ובעניין אחר, שימוש באנימציה מעניק ליוצרים דרור לממש את רעיונותיהם המופרעים, השנונים ומשונים ביותר, ובכל זאת התוצר החדש שרשת פוקס בוחרת להגיש לצופיה נראה לעוס, משעמם, ממוחזר ובעיקר לא מצחיק:







Episodes
Showtime, א\', 9.1
מאט לה בלאנק היה הראשון מכוכבי חברים שקיבל צ\'אנס להוביל סדרת סולו. התוצאה של ההימור ההוא היא עמוד IMDB עם פירוט קורות חיים שמסתיים ב-2006. חמש שנים לאחר מכן הבין לה בלאנק שהדרך בחזרה למעלה היא לעשות את מה שכולם במילא עושים: צוחקים על מאט לה בלאנק. לפחות עכשיו הוא יקבל שכר. הסדרה עוסקת בצמד כותבים-מפיקים בריטי הנאלצים ללהק את לה בלאנק לרימייק האמריקאי של תוכניתם.  צפניה אהב.







Shameless
Showtime, א\', 9.1
מזג האוויר הסגרירי-תמידית בבריטניה מעניק לסדרות המצולמות באי לוק אפרפר-מחוספס-מוזנח משהו. אז כן, טבעי שהרימייק האמריקאי יבקש לשמור על ויזואליית המקור, אבל לאורך הצפייה בטריילר זעתי באי נוחות: יש משהו כל כך זר ולא אמין באריזת הסדרה שקצת מקשה לקחת אותה ברצינות (ואני כותב על סמך הקדימון בלבד; אולי בפרק ארוך מתרגלים לדיסוננס). בכל אופן, ווליאם H מייסי (כאב חד הורי לחמישה ילדים, כולל תינוק שחור) הוא שחקן מצוין ובניגוד לרימייקים אחרים (ע\"ע סקינס), יש כאן פוטנציאל.







Lights Out
FX, ג\', 11.1
דרמה משפחתית אודות מתאגרף במשקל כבד (לשעבר) הנקלע לקשיים. נראה מצוין: 







Off the Map
ABC, ד\', 12.1
(משרד מנכ\"ל ABC, קליפורניה)
המנכ\"ל: שוווווווונדה, אני צריך להיט חדש!
ריימס: אנחנו יודעים שלאנטומיה יש קהל נאמן, אנחנו יודעים שצופי ABC רגילים לקבל במידסיזן סדרה המתרחשת במעבה הג\'ונגלים... אני פשוט אשכתב את העלילות שזרקנו מדראפט התסריט של האנטומיה לתוך הג\'ונגלים של דרום אמריקה.
המנכ\"ל: מעולה. נצלם בהוואי ונחסוך במיסים. אה, ושונדה...
ריימס: כן המנכ\"ל
המנכ\"ל: לא להגזים עם הדמויות השחורות - ראינו מה קרה עם אנדרקאברס.







Being Human
SyFy, ב\', 17.1
רימייק לסדרה בריטית על שלושה שותפים לדירה: ערפד, איש זאב ורוח רפאים (גם היא משלמת ארנונה?).







Skins
MTV, ב\', 17.1
ועוד רימייק, הפעם לסדרה הנעורים המצליחה. העלילה נשארה פחות או יותר אותו הדבר (מסיבות, זיונים, מסיבות עם זיונים). את מקסי ההומו החליפו בטיאה הלסבית (סקס לסבי כנראה יפחיד את המפרסמים פחות).







Harry\'s Law
NBC, ב\', 17.1
קאת\'י בייטס כסנגורית מפוטרת הפותחת משרד חדש בחנות נעלים. דיוויד אי קלי מנסה להתקמבק. 







Criminal Minds: Suspect Behavior
CBS, ד\', 19.1
ספין אוף למחשבות פליליות עם השחקן קורן הפנים פורסט וויטאקר. משהו על יחידת אנליזה. לא רואה את השיט הזה.







*גם סי.בי.אס כנראה חושבים שהסדרה הזאת לא מעניינת איש אז הם לא שיחררו קדימון; לכן שמתי משהו אחר שהצחיק אותי היום. תודה לעידו.

Perfect Couples
NBC, ה\', 20.1
קומדיה על מערכות יחסים. מקורי.  







Fairly Legal
USA, ה\', 20.1
עורכת דין בשם קייט (שרה שאהי) עוזבת את הפירמה המשפחתית והופכת להיות יועצת/מגשרת. 







Portlandia
IFC, ו\', 21.1
קומדיה חדשה לפרד ארמיסן, חברSNL בדימוס (וגם אליזבת מוס בדימוס. הזוג התגרש בספטמבר). בינתיים הופקו שישה פרקים. נראה נחמד מאוד. אגב, מיד לאחר פורטלנדיה עולה Onion News, מהדורת חדשות פארודית המבוססת על חומרים מהאתר הפופולארי.







The Chicago Code
Fox, ב\', 7.2
Ride along לשעבר. דרמת משטרה פרי מקלדתו של שון ריאן (\"המגן\").







Traffic Light
Fox, ג\', 8.2
רמזור באמריקאית. נשארת בשלישי למרות שאיידול נדדה לרביעי-חמישי.







Mr. Sunshine
ABC, ד\', 9.2
עוד פליט חברים חוזר למסך: מתיו פרי כמנהל מתחם ספורט בסן דיגו החווה את משבר אמצע החיים. גם אליסון ג\'אני מככבת.