המסך המפוצל

חמשו\'\'ש 25-27/11/10

*אסור לפספס לשבת*: מאסטר שף - הגמר, ברוך הבא קפטן, סופרמן 2, מיומנה, ברוכים הבאים לזומבילנד, המודיע, אשתו של הנוסע בזמן

מאת: roswella & Lemon

פורסם: 25-11-2010
9 תגובות


21:15 כאן גרים בכיף, ערוץ 10

21:30 אשתו של הנוסע בזמן, yes 1
סיפור אהבה חוצה זמנים ותקופות המבוסס על רב המכר \"אשתו של הנוסע בזמן\" שנכתב ע\"י אודרי ניפנגר. הרומן שמתפתח בין הנרי וקלייר קצת שונה מרומנים אחרים: הנרי הוא \"נוסע בזמן\". סיפור האהבה שלהם חוצה עשורים: הנרי היוצא ונכנס במימדי הזמן פוגש את קלייר בתור ילדה ונערה. הזוגיות ארוכת השנים שלהם צריכה להתמודד עם הקפיצות הללו בזמן, כאשר קלייר של ההווה נותרת לבדה בין לבין. עם אריק באנה, רייצ\'ל מק\'אדאמס.


לשם שינוי, סיפור אהבה פדופילי שלא קשור לערפדים

22:00 מַיוּמָנָה, ערוץ 8
בועז ברמן, אילון נופר ורועי עופר, מקימי להקת \"מיומנה\", חלמו שנים על הצלחה בינלאומית שתביא איתה גם רווחה כלכלית. רגע לפני העלאת המופע שלהם בניו יורק והגשמת החלום, הם נתקלים בסוללה ארוכה של קשיים: האלמנטים במופע שמזכירים את להקת סטומפ המצליחה, אשר שימשה השראה לשלושת המקימים, מוכרחים להיעלם בפרק זמן קצר; הבירוקרטיה והגורמים המקצועיים בניו יורק עושים להם חיים קשים; התחרות מול עשרות מופעים אחרים שעולים מדי ערב בבימות העיר הגדולה רק גורמת למשימה להיראות בלתי אפשרית ואם כל זה לא מספיק – מחלת הסרטן מתגלה בגופו של אילון. האם הם יצליחו לכבוש את במות ניו יורק ולהגשים את הפנטזיה? מה יהיה מחיר ההצלחה? מה יהיה מחיר הכישלון? והאם החברות שלהם והאמירה האמנותית ישרדו את המסע?

22:00 הרולד וקומר משתוללים באמריקה, HOT סרטים
שימו לב: סרט טוב בהוט סרטים!

22:00 מגרש השדים, HOT Prime
שוב. הגרסה המקורית, כנראה.

22:00 ברוכים הבאים לזומבילנד, yes 2 וגם HOT Fun
בכורה. העולם כולו נפגע מזיהום אפוקליפטי שהופך אנשים לזומבים. צעיר עם פוביות כמעט מכל דבר אפשרי, נאלץ להתמודד עם איום ממשי יותר מהדברים שפחד מהם עד עתה (ליצנים לדוגמא). כדי שיוכל לשרוד הוא יוצר לעצמו רשימה של חוקי הישרדות. החוק מספר 1 הוא למצוא פרטנר קשוח, שאותו הוא מוצא במחסל זומבים מקצועי עם אובססיה לטווינקיס. יחד עם צמד אחיות שהם פוגשים, הם יוצאים למסע לעבר קליפורניה כשבדרך הם יהיו חייבים ללמוד לסמוך האחד על השני כדי לשרוד. עם וודי הארלסון, ג\'סי אייזנברג (\"הרשת החברתית\" שמוצג כעת בקולנוע), אמה סטון (\"סופרבאד\"), אביגייל ברסלין (\"מיס סאנשיין הקטנה\"). ארה\"ב 2009



22:00 מחר לנצח, HOT אקשן
אליוט קרוור הוא איל תקשורת אכזר, שמצא דרך למכור סקופים - הוא יוצר אותם. על הכוונת שלו עכשיו הזירה הקוריאנית, שם הטכנולוגיה המתקדמת ומליוני הדולרים שלו יוצרים חיכוכים בינלאומיים. בונד יוצא שוב להציל את העולם כשבדרכו הוא נתקל באשתו של קרוור אותה הוא מכיר מרומן קודם ולצידו לוחמת קוריאנית אמיצה המצליחה להשתוות אליו בפטנטים ובכושר ההשרדות שלה. עם פירס ברוסנן, ג\'ונתן פירס (\"שודדי הקאריביים: קללת הפנינה השחורה\"), טרי האטצ\'ר (\"עקרות בית נואשות\"), מישל יו (\"נמר דרקון\"), ג\'ודי דנץ\'. (בריטניה/ארה\"ב 1997)

22:00 המודיע!, HOT Gold
ביוגרפיית מתח המבוססת על סיפור אמיתי. מארק וויטקר עובד בחברה המפתחת חומצה, שהאף.בי.איי מציעים לו לשמש כחפרפרת ולרגל נגד בעלי החברה החשודים בעבירות על החוק. וויטקר מסכים, ועושה זאת בצורה הכי חסרת מודעות שיכולה להיות. עם מאט דיימון, סקוט באקולה (\"זינוק לאתמול\", \"גברים בגיל הזה\"), ג\'ואל מקהייל (\"קומיוניטי\"), מלאני לינסקי (\"שני גברים וחצי\"), תומס פ. וילסון (ביף מ\"בחזרה לעתיד\"). בימוי: סטיבן סודרברג (\"טראפיק\", \"אושן 11\") (ארצות-הברית, 2009).


מאט דיימון. סקסי!

22:00 פרידה, HOT Drama
סיפור חייה המסעיר והצבעוני של האמנית המקסיקנית פרידה קאלו. עם סלמה הייק, אנטוניו בנדרס ואדוארד נורטון.

22:15 סרוגים 2 - פרק 7, ערוץ 10

23:10 סיפורי נתב\"ג, ערוץ 2
מדי יום עוברים בנמל התעופה בן גוריון אלפי נוסעים חוזרים מלווים וממתינים. מאחורי כל אחד עומד סיפור. למי הם מחכים או לאן הם נוסעים? יותר מכל שדה התעופה הוא מיקרוקוסמוס של מציאות ישראלית מורכבת.

23:10 סופרמן 2, ערוץ 10

23:19 הצעה מגונה, Yes 1

23:31 עיר המתים, Yes 2
עוד סרט זומבים, רימייק לסרט הפולחן מ-1985. מגפה קטלנית מתפשטת בקליפורניה והאזור הופך כולו לשטח צבאי סגור. עם מינה סובארי, נעמי קלארק (\"90210\") והראפר ניק קאנון. ארה ב 2008.

23:45 היום שאחרי מחר, HOT GOLD

23:55 אגדה עירונית, HOT אקשן



למעלה