המסך המפוצל

הדרך לכוכב - כוכבי העבר ודני סנדרסון

ההפקה סוחטת עוד כמה סמסים בתוכנית גלגל הצלה, ומויאל ומעודה קופצים לביקור

מאת: Ella

פורסם: 09-08-2010
4 תגובות


ברוכים הבאים ל\"לקום אתמול בבוקר\". עבר שבוע, ושוב אנחנו עם עשרת הגדולים, הודות לתוכנית גלגל ההצלה שהוסתרה מעינה הפקוחה של הרשות השנייה בערוץ 24. שם, המודחים הטריים קיבלו טעימה מחייהם הפוסט-כוכביים – מהאולפן הנעים והממוזג הם נחתו בטיילת של נתניה בחום יולי אוגוסט וזכו להופיע בפני ערסים שחזרו מהים. ובאמת חשבתם שגם יגלו לכם מי חוזר לתוכנית? ברור שלא! על הצבעה של 48 שעות שמעתם?


בתחילת התוכנית של יום רביעי, צפינו במהלך התמוה-משהו של הכרזה על השבים לתוכנית. רק הקהל מחליט מי חוזר? אז זהו, שלא. משום מקום הופיעו להם שוב חמשת השופטים, שמסתבר שגם הם משפיעים, רק שלא הודיעו לנו איזה אחוז בדיוק מהווה ההחלטה שלהם. צביקה הדגיש שבנוגע לשני המקומות הראשונים הקהל והשופטים היו תמימי דעים, אבל זה בעיקר כדי שהצופים לא ירגישו פראיירים שסימסו 48 שעות ובסוף השופטים היו אלה שהחליטו. לבסוף מי שזכה בגלגל ההצלה היו אדר גולד ונאור אלבז, וכך בוטלה לה למעשה הדחת 48 שעות הקודמת, שכנראה לא הייתה לרוחה של ההפקה.


באותה תוכנית גייסה כוכב נולד את מיטב יוצאי חלציה לשמש יועצים למתמודדים. המתמודדים מצידם גייסו את כל כישורי המשחק הדלים שלהם כדי לשכנע אותנו שאחרי פגישה אישית עם יהודה פוליקר ושרית חדד, הדבר הכי מרגש שיכול לקרות להם זה בועז מעודה וליבי רן. או לי בירן. או ליבי בירן (שמישהו כבר יגלה לי איך קוראים לו!). שני הביצועים החביבים עליי באותו ערב היו של עידן עמדי ושל אדר גולד.


עידן עמדי זכה להיפגש עם קודמו בתפקיד \"הלוחם הרגיש\" – הראל מויאל. כצפוי, היו שם הרבה מור\"קים, שרירים מסוקסים וחולצות שחורות צמודות. בחירת השיר נראתה לי בהתחלה מסוכנת למדיי, שכן זה מגוחך לשיר \"אהבה בת 20\" כשאתה בעצמך בן 20. אבל עמדי עמד במשימה בגבורה ובסוף גם לראשונה ממש פתח את הגרון ונשמע מצוין, ולקינוח אף ירד אוקטבה. אז נכון שדיאנה עושה את זה מתוך שינה עם היד של המיקרופון קשורה לה מאחורי הגב, אבל כשזה בא מעמדי זה לפחות מפתיע. גל אוחובסקי העיר לו שהוא לא נשמע מספיק \"נואש\". וכמו שבעלי אמר \"צריך להיות נשוי 20 שנה בשביל להישמע נואש באמת\". באשר לחביבתי השנייה, אוחזת גלגל ההצלה אדר גולד - אני מודה שלא ממש התחברתי אליה כשהיא עוד הייתה בתחרות, ועכשיו גיליתי אותה ואני שמחה על שובה. אדר בחרה שיר מצוין, \"מדברים בשקט\" של הפרויקט של עידן רייכל. מספיק מוכר, אך יחד עם זאת כזה שעוד לא יצא מכל החורים מרוב קאברים. הביצוע שלה היה פשוט מדהים, גדול מהחיים ו... (אני הולכת להשתמש במילה הטחונה ביותר בתולדות \"כוכב נולד\") – מרגש! שלום רב שובך מתמודדת נחמדת.



מעיין בוקריס


את אגף הביצועים הגרועים מאכלס, כמדי שבוע, חוזליטו ילד הפלא, הלא הוא אור גלעדי. אז מה היה לנו: שיר חאפלות מאוס (\"תגידו לה\" של דודו אהרון) – יש. מתמודד אחד מעצבן עם קול צפצפני – יש. זיופי-על ברמות קשות? יש גם יש! הדחה? אין! מוכרחים להודות שחוזליטו מתחיל להוות בעיה אמיתית. מדי שבוע הוא מדורג על ידי השופטים במקומות האחרונים, והוא מחייך לעומתם את חיוכו הזחוח, שכן הוא יודע שדעתם לא משנה מאומה והוא עובר לשבוע הבא. אני מציעה להפקה לעשות הדחה שבה משקל החלטתם של השופטים יותר גבוה, כי רק כך הם יצליחו להפטר מחוזליטו לפני שהוא מגיע לגמר. ואם יגיע לשם - הוא עוד עלול לנצח!


ביום חמישי התארח בתוכנית דני סנדרסון. התוצאה, כצפוי, הייתה כיפית, וכל המתמודדים נשמעו טוב עד מצוין. אפילו חוזליטו, ששר \"היא כל כך יפה\", היה כמעט נסבל. דיאנה גולבי באה לעשות שמח עם \"יו יה\". היה מגניב, רק חבל שזה בא בתזמון אומלל עם הפרסומת של הדיוטי פרי, כי במהלך השיר כל הזמן התנגן לי בראש \"בדיוטי , זה זול יותר\". על השיר \"בשדה ירוק\" התנהלה מלחמה בין יובי מרון לבין אבי בן אבו. וכמו תמיד, כששנים רבים השלישי לוקח, והשיר הלך לאדר גולד שנתנה ביצוע מדליק וסקסי. אוהד שרגאי עשה עבודה מצוינת עם \"הלא נודע\". תמיד חשבתי שזה שיר מדכא-משהו, ואוהד הכניס בו משהו אופטימי, שגרם לי להאמין שאולי דווקא יש יותר טוב מרע בלא נודע. רק הייתי מוותרת על הגימיק עם הפנס שהזכיר לי בעיקר סיפורי צ\'יזבטים מסביב למדורה. הדבר היחיד שמצער אותי זה שאוהד לא בחר לשיר את אחד הלהיטים של \"כוורת\", כי לדעתי הוא היחיד בנבחרת שיש לו מספיק תיאטרליות וחוש הומור על מנת לעמוד במשימה בגבורה. רק תחשבו – אוהד שר את \"גולית\". יאמי.



יובל מרון


גם מעיין בוקריס היתה מצוינת בעיניי וניצלה את ההזדמנות לתקן את הרושם העגום של ליל אמש, בו היא שרה את \"בלדה לאישה\" עתיק היומין שהראל סקעת חפר עבורה ממעמקי ה\"שירונט\". מעיין (לבושה בחולצה שכמות הפאייטים עליה הייתה מספיקה לחמש שמלות כלה), הצליחה סוף סוף להשתחרר, עשתה עיניים למצלמה והייתה רעננה ומתוקה להפליא. אז השופטים כרגיל ברברו משהו על גילה הצעיר, אבל בינינו \"מילים יפות ללא כיסוי\" יוצא לשמוע גם בגיל שבע עשרה וחצי! לא כל השירים בשפה העברית נכתבו עבור גרושות ממורמרות בנות 40. באגף ה\"טובים פחות\", למעט דייר הקבע חוזליטו, ניתן למצוא את נאור אלבז. נאור, באמת הצטערתי על לכתך. בשביל זה חזרת? בשביל לשיר את שיר הקריוקי המאוס ביותר של כל הזמנים? ואיך הצלחת להתבלבל במילים של שיר שכל אחד יודע לצטט מתוך שינה? ממתי \"הו דון קישוט\" זה \"אדון קישוט\"? בשנייה שנאור סיים, הוא מלמל, שלא למיקרופון, \"על הפנים\". אני מסכימה.


באשר למודחים הטריים – צמד היובלים. הליכתו של יובל לב טוב מצערת אותי. לדעתי בקרב המתמודדים הים תיכוניים הוא היה הטוב ביותר. וכמובן שקשה להתעלם מסיפורו האישי מעורר ההשראה. כיף לראות שאפשר להגשים חלום גם בגיל 36, כשכבר יש לך משפחה וילדים. הביצוע שלו ל\"ארים ראשי\" היה קצת מפוזר ועמוס מדי בסלסולים. אז צדי אמר לו בביטחון שהוא עובר לשבוע הבא, אבל כולנו יודעים למי ניתנה הנבואה. אני מאוד מקווה שהוא ינצל את החשיפה ש\"כוכב נולד\" העניקה לו ויפצח בקריירה בתחום המוזיקה, ולא יחזור לפיצוציה. ותמיד יהיה לנו את \"מת אב ומת אלול\". באשר ליובל השני: נכון שהוא יפה. יש לו תלתלי זהב, עיניים כחולות, וחיוך של מיליון סמסים. אין לי שום בעיה שהוא יחליף את נועם טור בקמפיין הבא של \"פוקס\" לצד בר רפאלי. אבל זמר הוא לא. אמנם הוא בהחלט השתפר מתחילת התוכנית, אבל מ\"דרך המלך\" הדרך היחידה הייתה למעלה. עצם העובדה שהוא סחב עד 9 הגדולים היא הישג מאוד מרשים עבורו. אחסן מינו רחו.


יובל לב טוב


ולפני פיזור כמה הערות לצוות ההנהלה והעובדים:
לדנה אינטרנשיונל : מה הקטע עם המניפה? הגעת לגיל המעבר ויש לך גלי חום?