המסך המפוצל

מלך הכוכב, נותרו עשרה

הנבחרת הגיעה לשלב עשרת הגדולים שלה. מי יודח בשבוע הבא?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 23-07-2010
20 תגובות

לא רק ששוהם ממשיך להוביל בבטחה את הטבלה, אלא שהשבוע הוא שבר שיא מדהים - שבוע שלישי ברציפות ששוהם הוא שיאן הטופס. באמת כל הכבוד לך. הנה הטבלה המעודכנת.


אבל כאמור, אין מה להתייאש. יש מספיק נקודות בונוס בקנה. הספירה המעודכנת עומדת על לא פחות מ-2977 נקודות (כולל הטופס הנוכחי), כך שבאמת עוד הכל פתוח.


אה, וברכות גם ל-Qiwy שהצליח סוף סוף לצאת מהמקום ה-16. השבוע הוא עלה שלב אחד שלם. כבוד.


בתוכניות של השבוע הודחו תהל שוהם ונועה דויטש. מי יודח בשבוע הבא?


מלך הכוכב 8 (טופס מס\' 12)


1. מי יודח השבוע?

לרשותכם 120 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 120 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם, אבל אין לתת יותר מ-60 נקודות לאף מתמודד. שימו לב: המתמודד (או המתמודדים) שיודח בתוכנית של יום רביעי יעניק לכם 100% מהניקוד שתשימו עבורו. המתמודד (או המתמודדים) שיודח בתוכנית של יום חמישי יעניק לכם 75% מהניקוד שתשימו עבורו.

דיאנה גולבי: אבי בן אבו: רוני גינוסר:
מעין בוקריס: אוהד שרגאי: יובל לב טוב:
יובל מרון: בת נטף:
עידן עמדי: אור גלעדי:

2. מי יהיו המועמדים המועדפים על השופטים בכל אחת מהתוכניות?
לרשותכם 25 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 25 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המתמודד המוביל לדעת השופטים בכל תוכנית יזכה אתכם בניקוד שתשימו עבורו. המתמודדים שיזכו בתואר הביצוע המצטיין השבועי, אם יהיו כאלה, יזכו אתכם ב-125% מהניקוד שתשימו עבורם. עבור המתמודדים האחרים, כל שופט שידרג מתמודד כלשהו במקום הראשון יעניק לכם 20% מהנקודות, וכל שופט שידרג מתמודד במקום השני יעניק לכם 10% מהנקודות. שימו לב! ניקוד יינתן בכל אחת מהתוכניות, כך שתיאורטית ניתן לזכות בלמעלה מ-60 נקודות בשאלה זו.

דיאנה גולבי: אבי בן אבו: רוני גינוסר:
מעין בוקריס: אוהד שרגאי: יובל לב טוב:
יובל מרון: בת נטף:
עידן עמדי: אור גלעדי:

3. בתוכנית של יום רביעי (ספיישל להקות צבאיות), כמה פעמים תופיע המילה \"יש\" בחמשת השירים הראשונים שנשמע? כמה פעמים תופיע מילה מהשורש \"אהב\" בשאר השירים? בתוכנית של יום חמישי (ספיישל שרית חדד) כמה פעמים תופיע המילה \"גם\" בחמשת השירים הראשונים שנשמע? כמה פעמים תופיע המילה \"לילה\" על הטיותיה בשאר השירים? כמה פעמים יגיד מישהו מהשופטים או צביקה הדר את המילה \"גמר\" בשתי התוכניות יחד?

בשתי התוכניות האחרונות היו 13 אזכורים לגמר המתקרב.
המשתתף שינחש את המספר הקרוב ביותר בכל אחת מהשאלות יזכה ב-10 נקודות, הבא אחריו יזכה ב-8, הבא אחריו יזכה ב-7, וכן הלאה.

המילה \"יש\" בחמשת השירים הראשונים:
השורש \"אהב\" בשאר השירים:
המילה \"גם\" בחמשת השירים הראשונים:
המילה \"לילה\" בשאר השירים:
המילה \"גמר\" בשתי התוכניות:


שאלות הבונוס
4. אז מי יהיה הכוכב הנולד?
כזכור, בטפסים הקודמים התבקשתם לנחש שם של מתמודד שיהיה הכוכב הנולד. בכל טופס אתם יכולים להחליף את השם הזה בשם אחר או להישאר איתו. כל יום נכון שווה נקודה. כלומר, תקופת הזמן שבה ניחשתם נכון את זהות הכוכב הנולד תתווסף לנקודות שתצברו משאר השאלות.

הכוכב הנולד הוא: נא לבחור אפשרות אחת אשאר עם הבחירה הקודמת שלי דיאנה גולבי אבי בן אבו רוני גינוסר מעין בוקריס אוהד שרגאי יובל לב טוב יובל מרון בת נטף עידן עמדי אור גלעדי

5. נסו לנחש שם של זמר, זמרת או להקה, שאת אחד משיריהם תשיר דיאנה גולבי עד סוף העונה (לא כולל שירי השבוע הבא ולא כולל אומנים שידוע על ספיישל עתידי שלהם)? ומה לגבי אוהד שרגאי? ואבי בן אבו? (שווי כל ניחוש נכון: 50 נקודות)

דיאנה גולבי תשיר שיר של:
אוהד שרגאי ישיר שיר של:
אבי בן אבו ישיר שיר של:

6. מי יהיה הבא שישיר שיר של שלמה ארצי?
לא כולל שירי השבוע הבא. אם תבחרו את הזמר הראשון שיבצע שיר של שלמה ארצי, תזכו ב-40 נקודות. אם תבחרו את הזמר השני שיעשה זאת, תזכו ב-30 נקודות. השלישי יעניק לכם 20 נקודות והרביעי 10. אם אף אחד לא יבצע העונה שירים של שלמה ארצי ובחרתם באפשרות זו, תזכו ב-40 נקודות.

הבא שישיר שיר של שלמה ארצי: נא לבחור אפשרות אחת דיאנה גולבי אבי בן אבו רוני גינוסר מעין בוקריס אוהד שרגאי יובל לב טוב יובל מרון בת נטף עידן עמדי אור גלעדי אף אחד

7. מי יהיה הבא שישיר שיר של ריטה?
לא כולל שירי השבוע הבא. אם תבחרו את הזמר הראשון שיבצע שיר של ריטה, תזכו ב-40 נקודות. אם תבחרו את הזמר השני שיעשה זאת, תזכו ב-30 נקודות. השלישי יעניק לכם 20 נקודות והרביעי 10. אם אף אחד לא יבצע העונה שירים של ריטה ובחרתם באפשרות זו, תזכו ב-40 נקודות.

הבא שישיר שיר של ריטה: נא לבחור אפשרות אחת דיאנה גולבי אבי בן אבו רוני גינוסר מעין בוקריס אוהד שרגאי יובל לב טוב יובל מרון בת נטף עידן עמדי אור גלעדי אף אחד

8. מי יהיה הבא שישיר שיר של החברים של נטאשה או של אחד מיוצאי הלהקה?
לא כולל שירי השבוע הבא. אם תבחרו את הזמר הראשון שיבצע שיר כזה, תזכו ב-40 נקודות. אם תבחרו את הזמר השני שיעשה זאת, תזכו ב-30 נקודות. השלישי יעניק לכם 20 נקודות והרביעי 10. אם אף אחד לא יבצע העונה שירים כאלה ובחרתם באפשרות זו, תזכו ב-40 נקודות.

הבא שישיר שיר של החברים של נטאשה או של אחד מיוצאי הלהקה: נא לבחור אפשרות אחת דיאנה גולבי אבי בן אבו רוני גינוסר מעין בוקריס אוהד שרגאי יובל לב טוב יובל מרון בת נטף עידן עמדי אור גלעדי אף אחד




כינוי 
אימייל
שלח לי העתק של הטופס אל האימייל שהזנתי