המסך המפוצל

מבצע תשע יוצא לדרך!

המסך המפוצל חוגג יום הולדת ומחלק לכם מתנה - מארז שלם של סדרה.

מאת: bosco

פורסם: 06-06-2010
62 תגובות

בעוד חודש וקצת, באחד עשר ביולי, העולם יעצור את נשמתו לאחד מהאירועים חובקי התבל הגדולים האלה שמתרחשים רק פעם בהרבה זמן. גמר המונדיאל המפוצל. במקרה, וללא שום קשר, באותו היום ממש, יחגוג המסך המפוצל יום הולדת תשע.

תשע הוא מספר מגניב. הוא מספר הנשמות שיש לחתול, הוא המספר שמקבלים אם לוקחים שלוש שלשות, הוא מחזמר נחמד שהופק לסרט פחות נחמד, הוא מספר הדמויות בפיירפליי, הוא מספר הריבועים בסמל האתר, והוא גם השנה העברית הזאת, תש\"ע. יום הולדת תשע בשנת תש\"ע. תודו שזה די מגניב.

תשע שנים, וואו. נדמה כאילו רק אתמול חגגנו שמונה. הרבה דברים עברו עלינו בשנה החולפת, גם בעולם הטלויזיוני (סיומן של סדרות אפיות כמו אבודים ו24, עליית ז\'אנרים חדשים כמו אלה של גלי וקומיוניטי, ועוד) וגם באתר עצמו. האינטרנט מתפתח בקצב מהיר ואנחנו (או יותר נכון, שגיא) משתדלים לעמוד בקצב. התחלנו את השנה החולפת בחייו של האתר בתנופה גדולה, השקנו את מערכת הסדרות החדשה, שבעזרתכם ובזכותכם הלכה והתפתחה והתחזקה. העלנו טורים חדשים, כתבות וסיכומים שבועיים, והרחבנו משמעותית את חווית השימוש באתר.


מארז כל העונות של סיינפלד, עם ספר שולחן הקפה

בתקופה האחרונה הנהלת האתר דנה רבות בעתידו. התוכן במגזין הצטמצם משמעותית, נאלצנו לשנות את מבנה האסור לפספס, ובאופן כללי למרות שכמות הגולשים רק עולה, כמות התורמים לתוכן יורדת. והקושי להחזיק את האתר, גם כלכלית וגם תכנית, לא פשוט. עם כל עבודת הכתיבה והעריכה והתחזוקה בהתנדבות ועם מעט מאוד כותבים, קשה שלא להזדהות עם מה שהוביל לסגירת אתרי האח עין הדג והאייל הקורא, שניהם נסגרו השנה מסיבות דומות, ולחשוב האם בכלל יש עדיין מקום למגזינים התנדבותיים ברשת. אנחנו, לפחות בינתיים, לא הולכים לשום מקום. יש עוד כמה דברים לנסות.

כמו שבטח שמתם לב נעשו מספר ניסויים עם מבנה העמוד הראשי. בקרוב נעבור לתצורה הסופית שלו, עם כמה שינויים מרכזיים. הכיוון המתבקש במצב כזה, ובאינטרנט של היום בכלל, הוא להעביר כמה שיותר את האתר לידי הגולשים. הרי בסופו של דבר זה אתר של אוהבי טלויזיה למען אוהבי טלויזיה, והגולשים הם אלה שמייצרים את התוכן ומעבירים הלאה את האהבה לסדרות. הדרך הכי טובה לעשות זאת, היא לשים את המגזין בשוליים, ולבסס את האתר כמה שיותר על מערכת הביקורות לסדרות ועל הפורומים.

חדשות ועדכונים יחזרו, פתילים שדנים בפרק מסוים בסדרה מסוימת יקבלו יותר דגש, ומערכת הסדרות תשתכלל ותכלול בתוכה גם חלוקה לפרקים של הסדרות השונות. עם זאת, לא ננטוש את הטורים המובילים שלנו, הממיר והאסור לפספס, ונמשיך להעלות ספיישלים או כתבות ממוקדות למגזין, אם יהיו כאלה. בתקווה, ועם מספיק עזרה ושיתוף פעולה של הגולשים, יהיה לנו אתר נהדר ומגניב שאפשר לדבר בו על טלויזיה ולהנות מהכתיבה ומהקריאה בו. בסופו של דבר הכול תלוי בכם. בין אם תכתבו בפורום על הפרק שראיתם אתמול, או ביקורת חדשה על סדרה שאתם אוהבים, וכל דבר אחר שבא לכם.


המארז של איש משפחה, עם ערכת פוקר ופינג פונג

ועכשיו אחרי כל העדכונים, אפשר לחזור לחגיגות. ואיך אפשר לחגוג יום הולדת בלי מתנות?
אז כמו שכבר הובטח, השנה אנחנו חוגגים בגדול. לכבוד יום ההולדת התשיעי בחרנו תשע סדרות. סדרות שמייצגות קשת רחבה של ז\'אנרים טלויזיוניים, של אהבה לטלויזיה בכלל ובאתר הזה בפרט. סדרות שליוו או עדיין מלוות את האתר בפרויקטים, בפורומים ובספיישלים ומייצגות היטב את רוח האתר, כך או אחרת. ויותר מזה, סדרות שיש בהן דמויות שכולנו למדנו לאהוב. דמויות טובות הן מה שעושות סדרה טובה.
הסדרות הן: אבודים, איך פגשתי את אמא, איש משפחה, באפי, דם אמיתי, דקסטר, האוס, המשרד, וסיינפלד.


מארז כל העונות של אבודים, עם מרצ\'נדייז מגניב

מתוך תשע הסדרות האלה וכל המשתתפים, תערך הגרלה, ואחד מהגולשים המאושרים יזכה במארז* מגניב של הסדרה אותה הוא תייג.

איך משתתפים בהגרלה?

1.    הצטרפו לעמוד המסך המפוצל בפייסבוק בלחיצת לייק.
2.    הכנסו לאלבום המבצע.
3.    בחרו לכם את תמונת הסדרה שאתם מעוניינים במארז שלה.
4.    תייגו את עצמכם כדמות האהובה עליכם.
5.    אם אתם רוצים, סתם כי זה כיף, ספרו לנו בתגובה לתמונה מדוע בחרתם דווקא בדמות זו.

זהו. פשוט וקל ואתם בפנים. ההשתתפות מותרת עד רגע ההגרלה, התשיעי ביולי, בשעה 12:00 בצהריים, אז יוגרל הזוכה, עליו נכריז ביום ההולדת, שהוא כאמור האחד עשר ביולי.
שיהיה חודש מונדיאל שמח לכולם, המון טלויזיה טובה באופן כללי, ותקווה לעתיד מוצלח ופורה של כתיבה מהנה על טלויזיה במסך המפוצל.


מארז כל העונות של באפי קוטלת הערפדים



ההשתתפות של חברי הנהלת האתר ובני משפחתם היא לקידום המבצע בלבד. הם לא יכולים לזכות בפרס.