המסך המפוצל

הקרב על הרייטינג 18/01/10 - 24/01/10

סיכום נתוני הרייטינג בשבוע השידורים החולף בארה\"ב

מאת: תתש

פורסם: 30-01-2010
5 תגובות

טופ 25 בני 18-49 יום ב\' 18/01 – יום א\' 28/01



משחק האליפות של קונפרנס ה-NFC בפוטבול הביא רייטינג מפלצתי שלא נראה מזה זמן רב למעט סופרבולים (מידע יותר מפורט למטה).
\"אמריקן איידול\" לא מראה שום סימני התעייפות והיא שומרת על אותו רייטינג ממוצע כמו בעונה הקודמת (הישג בהתחשב בזה שבשלוש שנים האחרונות כל עונה נחלשה בכ-10% מזו שלפניה)
\"שני גברים וחצי\" ו-\"המפץ הגדול\" ממשיכות לעבר המקום הראשון העונה בקרב סדרות מתוסרטות ולא נראה שאף סדרה אחרת תוכל לעצור אותן.

למעט \"בונז\" עם שיא עונתי, כל הסדרות המשודרות ביום חמישי; \"מרפאה פרטית\", \"המשרד\", \"המנטליסט\", CSI ו-\"האנטומיה של גריי\" ירדו בצורה ניכרת משבוע שעבר כאשר שלוש האחרונות השיגו את הרייטינג הכי נמוך שלהן אי פעם.
\"משפחה מודרנית\",\"אמא\" ו- Accidentally on Purpose רושמות שיאים עונתיים ובאמת כל הכבוד להן, אבל כששידור חוזר של \"המפץ הגדול\" משיג 4.0 (25.1), זה מראה עד כמה ההצלחה שלהן היא יחסית.

\"יורדים בגדול\" ממשיכה להרשים עם רייטינג מעולה אפילו שהיא מתחרה ישירות ב-\"איידול\", והיא בדרכה להיות תוכנית הריאלטי השנייה הכי נצפת העונה (אלא אם כן \"הישרדות\" תפתיע).
24 ממשיכה לאבד גובה לעומת העונה הקודמת וגם לעומת העונה הנוכחית. Human Target השיגה רייטינג ממש לא מרשים בהתחשב בליד-אין העצום וזה הופך מלא מרשים לרע כאשר משווים לרייטינג של Fringe ו-\"שקר לי\" משנה שעברה.
אחרי פתיחת עונה לא מרשימה, הסדרה בכיכובו של קפטן טייט-פנטס סוגרת את הרשימה עם שיא עונתי (ועוד שיא עונתי שיהיה בטור של השבוע הקרוב)

טופ 25 מספר צופים כללי יום ב\' 18/01 – יום א\' 24/01



כמעט 58 מיליון אנשים צפו בניו אורלינס מנצחת את מיניסוטה בגמר אליפות ה-NFC (ביקום הטלוויזיה הדימיוני, מרשל מנסה להטביע את עצמו). מלבד סופרבולים, זה המשדר הכי נצפה בפריים-טיים מאז פרק הסיום של \"סיינפלד\" בשנת 1998 (76 מיליון צופים). זהו גם גמר ה-NFC הכי נצפה מאז הגמר האגדי של 1982 (67 מיליון צופים). הרייטינג של המשחק בניו-אורילנס עמד על 63.2% עם שר של 82%.

הסיבה שבגללה כל כך הרבה אנשים צפו היא הקווטרבק של מיניסוטה, ברט פארב. נכון להיום ברט פארב הוא הספורטאי הכי מוכר בארה\"ב ומכונת רייטינג בכל מה שקשור לשידורי NFL. משחקי עונה רגילה של מיניסוטה התחילו לקבל רייטינג גבוה מהרגיל וכשהם שיחקו נגד קבוצות עם קהל אוהדים רחב הרייטינג הגיע לרמות של משחקי פלייאוף.
\"שני גברים וחצי\" ו-\"המפץ הגדול\" מצליחות סוף סוף להיות גם הסדרות הכי נצפות בקרב כלל הצופים. גם פה סדרות יום חמישי ספגו מכה, NCIS מראה לכולם מה זאת סדרת ברודקאסט, ו\"אמא\" מצליחה סוף סוף לשבור את העשר מיליון בפעם הראשונה מאז הפרק השני של בריטני ספירס.


הכנסתי את iCarly לטבלה כי לא כל יום פרק רגיל של סדרה המשודרת ברשת כבלים, במיוחד ניקולדיאון, מצליחה להביס סדרות ברודקאסט בעונה הרגילה. iCarly ניצחה את 24 במשבצת של 8:00-8:30 והיה לה רייטינג 18-49 יותר גבוה מזה של \"גיבורים\".
מה שיותר מרשים זה הרייטינג בקרב ילדים; 21.8 בקרב בני 6-11 ו-20.9 בקרב בני 9-14. לפי דעתי זה מוכיח שלטלוויזיה יש עוד הרבה מאוד זמן במתכונתה הנוכחית, כי אם זה באמת הדור שרואה טלוויזיה במחשב, אז מצבנו טוב.



Damn it קלואי, איך ילדה בת 15 מצליחה לנצח אותנו?


 ממוצע שבועי של הרשתות הארציות
שבוע 18, 18-24 בינואר 2010




אליפות ה-NFC + \"איידול\" = נצחון שלא רואים בדר\"כ מחוץ לשבוע סופרבול. FOX פשוט מחצה את התחרות ואפילו אם מחברים את המספרים של שאר הרשתות, זה עדיין מגיע לקצת יותר מחצי.


אם אתם מעוניינים ברייטינג של סדרות שלא הופיעו באחת מהטבלאות או בסדרות שמשודרות בכבלים אתם מוזמנים לבקש זאת בתגובות.