המסך המפוצל

Community, עונה 1, פרק 13

הפרק \"Investigative Journalism\" שודר ביום חמישי, 14/1/10. ספוילרים לפרק.

מאת: איתן גשם

פורסם: 19-01-2010
6 תגובות

כמה התגעגעתי לסדרה הזאת! והיא נעדרה רק חודש...


למרבה ההפתעה, דמותו של ג\'ק בלאק הייתה החלק הפחות אהוב עליי בפרק; משהו בביצוע של בלאק לא לגמרי התאים לרוח הסדרה והרגיש טיפה מאולץ, אבל מצד שני כן היה נחמד לראות בפעם הראשונה דמות חיצונית לחבורה שמנסה להשתלב וגורמת לחבורה לחשוב על עצמה ועל הדינאמיקה שלה.


מאד אהבתי את העלילה של \"ג\'ף כעורך העיתון\", החל מהדרך שבה הדיקן מפתה אותו להגיע לתפקיד, דרך הכניסה ה\"חלקה\" של ג\'ף לתפקיד וכל ההוראות שהוא מחלק לכולם ובעיקר הדינאמיקה שלו עם אנני. אהבתי את הגילוי של אנני על הגזענות הסמויה והדרך הקורעת שבה אנו לומדים מי עומד מאחורי זה. מצאה חן בעיני גם הדרך שבה ג\'ף התמודד עם אנני וההתפרצות שלו כלפיה, שהביאה להתנצלות וההבנה של אנני שעדיף לכולם שהיא תרד מהעניין.


והיו עוד הרבה רגעים משעשעים: אני לא תמיד משתגע על סנור צ\'אנג אבל הקטע שלו עם המתיחה והראפ שהוא עשה אח\"כ היה היסטרי לגמרי; הניסיונות של שירלי \"לדחוף\" את הידיד המעצבן שלה לקבוצת הלימוד והתגובות של החבורה; כל הרפרנסים של עבד על \"מ.א.ש.\" וכל הדינאמיקה המעולה שלו עם ג\'ף (שלגמרי משתף פעולה) בקטע הזה; הופעת האורח הבלתי צפויה אבל משעשעת מאד של אוון ווילסון והגילוי על כך שהחבורה בעצם הייתה רק ה\"גיבוי\" של באדי; קטע הסיום עם עבד וטרוי (ואח\"כ פירס), וכמובן – הקטע עם הכותרות של \"מ.א.ש.\" שחנק אותי לגמרי מצחוק.


איזו סדרה נהדרת!