המסך המפוצל

הקרב על הרייטינג 04/01/10- 10/01/10

סיכום נתוני הרייטינג בשבוע השידורים החולף בארה\"ב

מאת: תתש

פורסם: 16-01-2010
0 תגובות

טופ 25 בני 18-49 יום ב\' 4/1 – יום א\' 10/1


שני משחקי פלייאוף ושלושה משחקי מכללות תפסו שבעה מקומות בטבלה והפכו את ענף הפוטבול למנצח הגדול של השבוע.
\"משפחת סימפסון\" המחוזקת בפוטבול חגגה 20 שנים באוויר עם רייטינג עצום, הטוב ביותר שלה מאז השידור אחרי הסופרבול ב-2005. \"עקרות בית נואשות\" הביאה רייטינג מכובד בהתחשב בתחרות העזה שהייתה לה. פרק פתיחת העונה של \"יורדים בגדול\" הביא את הרייטינג הכי טוב של הסדרה לפרק פתיחה. NCIS הביאה רייטינג ממוצע. \"משפחה מודרנית\" עם הרייטינג הכי טוב שלה מאז הפרימיירה. \"קליבלנד\" עולה לעומת פרקים קודמים (לא מרשים בהתחשב בזה שהיא שודרה אחרי הסימפסונים), NCIS: LA גם עם מספרים ממוצעים, גם \"אחים ואחיות\" ללא שינוי, \"הרווק\" לא מרשימה במיוחד, Cougar Town ממשיכה לאבד אחוז נכבד מצופי \"משפחה\", \"מדור מיוחד\" מצליחה לטפס מעל ה-3 בפעם הראשונה העונה,  The Good Wife עם עלייה משבוע שעבר, ואחרון חביב פרק פתיחת העונה של \"צ\'אק\" הנועל את הטבלה.


טופ 25 מספר צופים כללי יום ב\' 4/1 – יום א\' 10/1




משחק הפלייאוף של ה-NFL היתה התוכנית הכי ניצפת שבוע שעבר עם למעלה מ-32 מיליון צופים. המיקום של שאר תוכניות הפוטבול הוא כמעט זהה למיקום בטבלה למעלה.
NCIS הייתה הסדרה הכי ניצפת עם 21 מיליון צופים. גם עם רוב הסדרות בשידורים חוזרים, CBS מספקת את הנציגות הרגילה שלה. הסימפסונים הסתדרו קצת פחות טוב בקרב כלל הצופים, אבל עדיין הביאו מספרים שלא נראו מאז 2005. \"משפחה מודרנית\" מצליחה בפעם הראשונה להיכנס לטבלה. רעידת אדמה, מגיפה עולמית, שיטפון, שואה גרעינית, שום דבר לא ימנע מ-\"60 דקות\" להיות מתחת ל-10 מיליון צופים.


ממוצע שבועי של הרשתות הארציות
שבוע 16, 4-10 בינואר 2010




FOX ו-NBC (עם עזרה מפוטבול) היו צמודות השבוע כאשר FOX מצליחה לנצח את NBC בקטגוריות הגיל החשובות. NBC הייתה הרשת הכי ניצפת שבוע שעבר.
ABC לא הייתה הרחק מאחור. CBS שידרה בעיקר שידורים חוזרים השבוע אבל עדיין הצליחה לנצח את ABC בקרב כלל הצופים.