המסך המפוצל

שבת, 3/10/09 סוכות

הישרדות: הפיליפינים, זירת הפשע: מיאמי, זרעי קיץ, מלחמת המינים, לא לפני הילדים, הרולד וקומר 2: בורחים ממפרץ גואנטנמו (ב-yes וגם בהוט). ב-HOT: הצילו, בוסטון ליגל, שלוש מלאכיות. ב-yes: וויל פארל - לילה אחרון עם בוש.

מאת: roswella

פורסם: 02-10-2009
2 תגובות


כל סרטי רוקי ב- yes 4
14:42 רוקי
16:43 רוקי 2
18:44 רוקי 3
20:26 רוקי 4
22:00 ג\'ון רמבו





15:00 12 במחיר אחד 2, ערוץ 10.
סרט על משפחה עם 12 ילדים. עם סטיב מרטין, יוג\'ין לוי, טום וולינג (\"סמולוויל\"), פייפר פראבו, כרמן אלקטרה, הילארי דאף, ברנט ושיין קיסמן (התאומים למשפחת סקאבו מ\"עקרות בית נואשות\"), וגם אדם שנקמן (הבמאי של \"היירספריי\" והכוריאוגרף של פרק המחזמר ב\"באפי\") , שגם ביים. (2005)

15:15 כוכב הלכת שלנו, ערוץ 1.
פרק אחרון.

16:30 אחוות הג\'ינס 2, HOT GOLD
סרט ההמשך ללהיט על ארבע חברות טובות, שאירועיו מתרחשים שלוש שנים לאחר קודמו. הבנות, כעת בשנה הראשונה ללימודים בקולג\', ממשיכות לשמור על קשר הדוק וחולקות זו עם זו את ניסיונותיהן בכנות ובהומור. לינה שוקעת בציוריה וברומן קיץ משכר. כרמן נופלת בקסמו של חברה המתוחכם הלומד עמה בקולג\', בחור שעבורו תפקיד במחזה משמעו עולם ומלואו, ומנגד מורשת הג\'ינס לא אומרת לו דבר. ברידג\'ט מצטרפת לחפירה ארכיאולוגית בעיר עתיקה בטורקיה, ומגלה שהעבר הרחוק משיק לחייה שלה. טיבי משאירה מאחור מישהו שהיא אוהבת, ומאמינה כי הוא ימתין היכן שהשאירה אותו. עם אלכסיס בלדל( \"בנות גילמור\"), אמריקה פררה (\"בטי\"), בלייק לייבלי (\"אחת שיודעת\"), אמבר טמבלין (\"ג\'ואן מארקדיה\"). (2008)

17:20 משפחת סימפסון, ביפ.

18:10 רצח מתוק, Hot Fun
קומדיה רומנטית שחורה. זואי היא בחורה בעלת מזל אומלל בכל הנוגע לאהבה. במהלך ניסיון של מחזר קנאי לחטוף אותה, הוא הורג בטעות שוטר ומשאיר את זואי לשאת לבדה בתוצאות - היא מואשמת בפשע ומוצאת את עצמה במעצר בית. דייל, הטכנאי שאחראי לתחזוק צמיד המעקב שלה, הוא איש מגושם חברתית כמוה, וככזה נבנים בינו לבין זואי יחסים מהוססים. ההרפתקה של שניהם מתחילה כאשר הוא מאפשר לה חלון הזדמנויות בן כמה שעות, שבו יכולים השניים לצאת ולמצוא את התוקף האמיתי ולטהר את שמה של זואי. עם רובין טאני (\"נמלטים\"), טים בלייק נלסון (\"הענק הירוק\"), ליז פייר, ג\'ייסון פריסטלי. (2002).

19:00 סודות הקוסמים, ערוץ 10.

19:55 פלזנטוויל, HOT Fun

20:00 שבריר שניה, הולמרק.
דרמת פשע. עו\"ד הפוגע בשוגג עם מכוניתו ברוכב אופניים ונמלט מהמקום, סובל מרגשות אשמה כבדים, המשפיעים על חייו ועל חיי בני משפחתו. עם קלייב אואן. (בריטניה, 1999).


עכשיו שנפטרתי מרגשות האשמה, הכל יהיה הרבה יותר קל


20:15 הרולד וקומר 2: בורחים ממפרץ גואנטנמו, Hot סרטים.
סרט המשך לקומדיה המטורפת \"הרולד וקומר משתוללים באמריקה\". הסרט החדש שומר על אותה רוח פרועה וניהיליסטית, ועלילתו מתחילה מאותה נקודה שבה מסתיים הסרט הראשון: הרולד וקומר מחליטים לטוס לאמסטרדם בעקבות שכנתם, הבחורה שהרולד מאוהב בה. לצד המטען הרגיל אורז עמו קומר גם באנג מוזר למראה. כאשר הוא מרכיב את המתקן בשירותי המטוס, הנוסעים בטוחים שמדובר בטרוריסט המרכיב פצצה. מטבע הדברים פורצת מהומה, השירות החשאי בטוח שהשניים הם טרוריסטים מסוכנים, והם נזרקים לכלא גואנטנמו הידוע לשמצה. הם אמנם מצליחים לברוח משם, אך בדרכם לארצות הברית, בעודם מנסים לחמוק מהשירות החשאי, להוכיח את חפותם וליישר ביניהם את ההדורים, הם נקלעים כמובן לשלל הרפתקאות מופרעות. כמו בסרט הראשון, גם הפעם מתארח ניל פטריק האריס בתפקיד מוקצן של עצמו. סרט שלישי בסדרה מתוכנן לצאת בשלהי 2010 וצפוי להיקרא \"A Very Harold & Kumar Christmas\". עם ג\'ון צ\'ו (\"סטאר טרק\"), קאל פן (\"האוס\"), ניל פטריק האריס (\"איך פגשתי את אמא\"). (2008)
623465\">סרט ישראלי. למון, שנדי ופשוש הם שלישיית דולפינים שנודו חברתית מלהקת הדולפינים בריף באילת. מצבם הבריאותי של הדולפינים מושפע במידה רבה ממצבם הנפשי והחברתי. הסרט מלווה אותם בדרך אל החופש.

22:30 לא לפני הילדים, ערוץ 10.

23:00 זירת הפשע: מיאמי, ערוץ 1.
עונה 6, פרק 4.


Come and get me


23:00 זרעי קיץ, ערוץ 2.
7 שנים לאחר סיום קורס מדריכות חי\"ר, חוזרת הבמאית חן לסקר למקום שבו התאהבה לראשונה באישה - במפקדת שלה. מעקב אחר חניכות קורס קרבי בצה\"ל במגוון מערכות היחסים המתפתחות בין נשים צעירות.

23:05 מלחמת המינים, ערוץ 10.
דוקו ריאליטי. במהלך הסדרה שני גברים ושלוש נשים מחליפים את זהותם המינית. בכל פרק הם מוטמעים בחשאי, ביחד ולחוד, לתוך סיטואציות מרתקות במגדר הנגדי להם, בתחומים כמו: דייטינג, זוגיות, מיניות, עבודה, תרבות, נהיגה ועוד.

23:40 קון אייר, HOT אקשן