המסך המפוצל

שבת, 19/9/09 ראש השנה א\'

החוב, מרס תורכי. ב-HOT: הצילו, בוסטון ליגל, תיקים באפלה: רוצים להאמין, מת לחיות 2. ב-yes: קאת\'י גריפין - תקפצו לי, יד המקרה.

מאת: roswella

פורסם: 18-09-2009
3 תגובות


ספיישל טרנטינו ב- yes 4, לרגל יציאת סרטו החדש \"ממזרים חסרי כבוד\"
22:00 ספרות זולה
00:34 ג\'קי בראון





14:13 השתול, Yes 4

15:05 כוכב הלכת שלנו, ערוץ 1.

15:45 סופרמן 1, ערוץ 10.

15:59 ג\'רי מגוויר, Yes 1

16:00 גביע דייוויס בטניס, ערוץ 2.
שידור ישיר. טניס מגביע דיוויס, שלב חצי הגמר. נבחרת ישראל נגד נבחרת ספרד. משחק הזוגות: אנדי רם ויוני ארליך נגד טומי רוברדו ופליסיאנו לופס.

17:10 שבועיים, HOT Gold
ארבעה אחים בוגרים ומנוכרים חוזרים אל בית אמם הגוססת שבצפון קרוליינה. הם מצפים שהסוף יהיה מהיר ושהפרידה מאמם תהיה קצרה, אולם מוצאים את עצמם נאלצים לבלות שבועיים מורטי עצבים ביחד. לכל אחד מהם גישה שונה להתמודדות עם הבלתי נמנע, מי בהתמודדות ישירה ומי באסקפיזם. במקביל נזכרת האם ברגעים של משפחתה, בעוד החשש לאחדות ילדיה אחרי לכתה מעיב על זכרונותיה. עם סאלי פילד, קליאה דובאל (\"קרניבל\"), בן צ\'פלין, טום קאוונה (\"אד\"). (2006).

17:20 משפחת סימפסון 3, ביפ.

18:10 בעין הסערה, yes 1
ספיישל אמי סרטים. דרמה היסטורית העוקבת אחר וינסטון צ\'רצ\'יל, שמוצא את עצמו נאבק עם צניחה בפופולאריות לאחר סיום מלחמת העולם השנייה. (2008)

18:45 עולמו של ויין 2, Yes 2

18:50 סוף שבוע ארוך, Hot Gold
קומדיה מטורפת על שני אחים השונים זה מזה באופיים - קופר הבכור הוא שחקן הולל שקופץ ממיטה למיטה, ואד הוא בחור מהוגן שחייו נתקעו מאז שתפס את חברתו בוגדת בו. הוא נוטר לה טינה, חיי החברה שלו בשפל והוא מתקשה לתפקד בעבודתו. המצב מגיע לכדי כך שהבוס שלו מאיים עליו בפיטורים אם לא יצליח לשמר תיק חשוב עד יום שני. כלומר, עליו לעבוד בסוף השבוע, שבמקרה חל בדיוק ביום ההולדת שלו. קופר חובב המסיבות מגיע באותה הזדמנות כדי לחגוג עם אחיו ולעזור לו לחדש את חיי המין שלו, מה שהופך את סוף השבוע לנפיץ במיוחד: מרתון של נשים יפות, בהן אשת חלומותיו של אד, לצד לחץ אטומי בגלל הדדליין האימתני. האם אד יוכל לשמור על עבודתו וגם לחזור לחיות? עם קובי סמולדרס (\"איך פגשתי את אמא\"), אוונג\'לין לילי (\"אבודים\"). ברנדן פר (מייקל מ\"רוזוול\", \"CSI מיאמי\"). (2005).


עם מי תרצו לבלות את ראש השנה?


20:22 אוסטין פאוורס 2: המרגל שתקע אותי, Yes 2

20:30 עינת שרוף בקיסריה, ערוץ 2.
הופעתה של עינת שרוף באמפי בקיסריה, שהתקיימה בקיץ האחרון.‎ חלק ב\'.

21:30 יד המקרה, yes 1
ספיישל אמי סרטים. דרמת מסע. סגן אלוף מייקל סטורבל מחליט להתנדב ולהיות המלווה של ארון הקבורה של טר\"ש פלפס, שנהרג בעיראק. סטורבל יוצא עם ארון הקבורה למסע העובר דרך ערים ומדינות שונות ברחבי ארה\"ב, פוגש מגוון רחב של אנשים ומוצא עצמו מתמודד עם טקסי האבל, ההתייחסות למלחמה, לנופלים ולמוות. הסרט מבוסס על סיפור אמיתי. עם קווין בייקון. (2009)

21:45 של מי השורה הזאת, ערוץ 10.
עונה שניה. בהנחיית עידן אלתרמן.

21:55 החוב, ערוץ 2.
רחל, צבי ואהוד הם שלושה סוכני מוסד שנשלחו לחטוף פושע נאצי ולחסלו. הפושע שנלכד מצליח להימלט והשלושה מחליטים על גרסה חדשה ומפוברקת למקרה: הפושע התאבד אחרי ששבו אותו. עם גילה אלמגור. (ישראל 2006(

22:00 שחק אותה סמארט, yes2
המפקדה של סוכנות הריגול האמריקנית \"קונטרול\" נמצאת תחת התקפה וזהויות הסוכנים שלה נחשפות. למפקד לא נשארת ברירה אלא לקדם את בוחן המידע המתלהב שלו מקסוול סמארט, שתמיד חלם לעבוד בשטח לצדו של האליל שלו, הסוכן המיוחד והחסון 23. אך לדאבונו הוא מצוות עם הסוכנת היחידה שזהותה לא נחשפה, הסוכנת 99. ללא שום ניסיון שטח וכשהזמן דוחק בו, סמארט – החמוש רק במספר גאדג\'טים של ריגול ובהתלהבות שלו – חייב להביס יחד עם הסוכנות 99 את \"כאוס\" אם ברצונו להיות הגיבור התורן. סטיב קארל (\"המשרד\"), אן הת\'אווי (\"השטן לובשת פראדה\"), דווין ג\'ונסון- THE ROCK (\"המומיה 2\"), אלן ארקין (\"מיס סאנשיין הקטנה\").

22:00 סוף המשחק, yes 4
במשך שמונה שנים, אלכס תומאס שימש כסוכן חשאי בשירות המדינה, והופקד על היחידה להגנת נשיא ארה\"ב, עד ליום בו היחידה נכשלת לסכל ניסיון התנקשות בנשיא. אלכס לוקח על עצמו את הכישלון של היחידה, פורש מהתפקיד והופך להיות אובססיבי למציאת הפתרון לפשע לבדו. עיתונאית עקשנית במיוחד מחליטה להצטרף אליו, ויחד הם יוצאים למצוא את המתנקש. קובה גודינג ג\'וניור, ג\'יימס וודס (\"שארק\"). (2006)

22:00 תיקים באפלה: רוצים להאמין, Hot Gold
סרט הקולנוע השני שנולד מהסדרה המצליחה. שש שנים אחרי סיום אירועי הסדרה, הסוכנת לשעבר סקאלי היא כעת רופאה בבית חולים קתולי, שרוב זמנה נתון לילד הסובל ממחלה מוחית חשוכת מרפא. באחד הימים מגיע לבית החולים סוכן FBI המבקש את עזרתה באיתור מאלדר, המצוי במחתרת לאחר שנאלץ להימלט מהחוק לפני שש שנים. הבולשת חוקרת את היעלמותן של מספר נשים, ביניהן סוכנת FBI צעירה, ונראה שקצה החוט היחידי טמון בחזיונות של כומר פדופיל, מה שמחייב את הבולשת להסתייע במאלדר, האיש בעל הניסיון הרב ביותר בחקירות פראנורמליות. עם דייוויד דוכובני, ג\'יליאן אנדרסון, אמנדה פיט (\"סטודיו 60\"), מיץ\' פילג\'י (\"ילדי האנרכיה\") קאלום קית\' רני (ליאובן מ\"באטלסטאר גלקטיקה\"). ביים: כריס קרטר (2008).


Do you?


22:00 מת לחיות 2, HOT אקשן

22:00 הנאהבים הקרימינליים, HOT Prime
דרמת מתח בהשראת אגדות האחים גרים ובמיוחד סיפורם של הנזל וגרטל. נערה צעירה משכנעת את בן זוגה המבולבל לרצוח את בן כיתתם, אשר לטענתה אנס אותה. הם יוצאים מבית הספר אל היער האפל על מנת להיפטר מהגופה, שם הם נתקלים באיש היערות המפחיד שנוהג לאכול ילדים טעימים לארוחת הצהריים, המחליט לכלוא אותם בביתו. זוכה פרס השופטים בפסטיבל לקולנוע הומו-לסבי של לוס אנג\'לס. (צרפת 1999). היה נחמד אם היו מציינים בתקציר איך הסרט נוגע לנושא ההומו-לסבי.

22:00 ארמון של סורגים, HOT דרמה

22:00 המסכה, HOT Fun

22:20 מרס תורכי, ערוץ 10.

23:40 אבודה בעולמה של ג\'יין אוסטן, HOT דרמה

23:45 מתנה משמיים, yes stars ישראלי.
מערכות היחסים במשפחה גרוזינית בה כל הגברים עובדים במחלקת המטענים בנתב\"ג ושותפים לתכנון שוד יהלומים גדול. עם רמי הויברגר.

23:45 משימה בלתי אפשרית 3, HOT GOLD

00:05 סמיילי פייס, HOT סרטים

01:40 תהילה, TCM