המסך המפוצל

מלך הכוכב 7 - הגמר המפתיע

שלישיית הגמר נקבעה והתחרות הכי צמודה אי-פעם זוכה לגמר הכי לא-צפוי אי-פעם

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 25-08-2009
18 תגובות

זה היה טופס עם מעט מאוד נקודות.


ההפתעה הגדולה של העונה הפילה הרבה מאוד משועלי הקרבות הותיקים בתחרות \"מלך הכוכב\". חלק משאלות הטופס הלפני-אחרון של העונה הניבו מספר מצומצם מאוד של נקודות עבור כל המשתתפים במשחק, ולמרות זאת, השבוע יש לנו מוביל חדש בצמרת, כזה שלא היה לנו עד כה העונה. וזה מישהו שכולנו מכירים טוב-טוב. גבירותיי ורבותיי, קבלו את המוביל החדש שלנו, האיש שזכה בשלוש מתוך חמש תחרויות של \"מלך הכוכב\" - אביב!


אביב לקח מהטופס המוזר הזה 20 נק\' תמימות, שהספיקו לו כדי לעלות לפסגה, אותה פינה homer שלקח מהטופס רק חמש נקודות עלובות, וירד למקום השני, מרוחק מאביב ב-8 נק\' בלבד. את המקום השלישי תפס bucky, שעלה שלב אחד, והוא מרוחק מהצמרת ב-32 נק\'. פחות מחצי נקודה אחריו ניצב bosco במקום הרביעי. מירי לקחה כמות לא מבוטלת של נקודות מהטופס הזה - 29 - ועלתה מהמקום השמיני למקום החמישי. רעות דורכת במקום השישי, almog30 ירד שני מקומות אל השביעי, שוהם ירד שלב אל השמיני והפער שלו מהצמרת עומד על 48 נק\' בלבד, מה שמעיד על צמרת צמודה וצפופה במיוחד, כפי שהיה במהלכה של כל העונה. מד-דוג דורך במקום התשיעי, ובמקום העשירי אנחנו מוצאים את *מור* שעלתה לשם מהמקום ה-14, שצברה מהטופס 43 נק\'.


לא רבים נתנו נקודות לאפשרות שלירן דנינו יודח, אבל מי שעשה זאת זכה לעליות נאות יחסית לסטטיות של הטופס הזה. שיאנית הטופס היא באה מהשתיקה, שלקחה ממנו 69 נק\' (ושמה את כל ה-60 על לירן) ועלתה מהמקום ה-22 למקום ה-15. עוד מהמרי-לירן הם avigdorkraus (שם 40 נק\' על לירן ועלה מהמקום ה-27 למקום ה-23), שלמקו GRAS, לולי ו-neboris. הנה הטבלה המלאה.


כאמור, מחכות לנו עוד יותר מ-2000 נק\' בונוס, שלא לדבר על טופס הגמר שאתם עומדים למלא ממש עכשיו, ששווה המון נקודות, כך שהכל פתוח לחלוטין. הפערים בצמרת קטנים וכל אחד יכול להיות \"מלך הכוכב\" הבא ולזכות בפרס המסתורי שהנהלת האתר התחייבה אליו.


הניקוד של הטופס חולק בצורה הבאה: מי שנתן נק\' ללירן זכה בהן כמובן, מבחינת השופטים, מי שנתן נקודות ללירן זכה בהן (לא הרבה הצליחו לעשות גם את זה), בעוד מי שנתן לולדי את הנקודות זכה ב-10% מהן. שאלה 3 בוטלה לחלוטין, כי מתוך שלושת האירועים האפשריים, על שניים לא היה לנו מידע כלל ואי אפשר היה לדעת אם הם התרחשו או לא. המילה \"לילה\" לא הופיעה כלל בשלושת הביצועים הראשונים (אחר כך דווקא היו כמה \"לילות\"), המילה \"אני\" הופיעה 11 פעמים ומילה מהשורש \"אהב\" הופיעה פעם אחת.


הטופס הנוכחי הוא הטופס האחרון לעונה. בטופס זה אין מילוי אוטומטי. תוכנית הגמר תשודר ביום ראשון, 30/8/09. את הטפסים יש לשלוח עד יום ראשון בשעה 20:00 (כלומר, שעה לפני פתיחת התוכנית).


מלך הכוכב 7 - טופס מספר 15 - הגמר


1. מי יהיה הכוכב הנולד?
לרשותכם 60 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 60 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם.

מיי פיינגולד: רוני דלומי: ולדי בלייברג:

2. מי יסיים במקום השני?
לרשותכם 30 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 30 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם.

מיי פיינגולד: רוני דלומי: ולדי בלייברג:

3. מי יהיו המועמדים המועדפים על השופטים?
לרשותכם 30 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 30 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. חלוקת הנקודות המדויקת תיקבע לאחר תוכנית הגמר

מיי פיינגולד: רוני דלומי: ולדי בלייברג:

4. בהצבעה הראשונה, כמה אחוזים מהקולות יקבל המקום השלישי? בהצבעה השניה, כמה אחוזים מהקולות יקבל המקום הראשון?
השנה יתקיים הגמר בפורמט מעט שונה. אחרי שלושת שירי הסולו יפתחו הקווים. המתמודד שיקבל הכי פחות קולות ייצא מהתחרות, שני הנותרים ישירו שירי סולו נוספים, שלאחריהם יפתחו הקווים מחדש. המשתתף שידייק בכל שאלה יקבל 30 נק\'. המשתתף הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-24 נק\', הבא אחריו יזכה ב-20 נק\', הבא ב-19 וכן הלאה.

אחוזים למקום השלישי בהצבעה הראשונה: %
אחוזים למקום הראשון בהצבעה השניה: %

5. מבין כל השירים שנשמע במהלך הערב, כמה פעמים תופיע המילה \"אני\"? כמה פעמים יופיע איבר-גוף כלשהו? כמה פעמים נשמע צבע כלשהו? (המשתתף שידייק בכל שאלה יזכה ב-10 נק\'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-8 נק\', הבא אחריו ב-7, וכן הלאה).

המילה \"אני\": איבר-גוף כלשהו: צבע כלשהו:

6. נסו לנחש באיזו שעה נשמע את ביצוע הסולו הראשון של מיי? באיזו שעה יוכרז המקום השלישי? באיזו שעה נשמע את ביצוע ה\"ראש בראש\" של מי שיזכה (כלומר, ביצוע הסולו שאחרי ההכרזה על המקום השלישי)? (יש לרשום את השעה בפורמט רגיל. למשל: 17:29. השאלה מתייחסת לשעת פתיחת השיר. עבור כל שאלה, אם יהיה משתתף שידייק הוא יזכה ב-20 נק\'. בכל מקרה, יזכה המנחש הקרוב ביותר ב-15 נק\', הבא אחריו ב-14, וכן הלאה).

שעת הביצוע הראשון של מיי:
שעת הכרזת המקום השלישי:
שעת הסולו האחרון של הזוכה:

7. מה מבין הדברים הבאים יקרה?
לרשותכם 40 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 40 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם, אך אין לתת יותר מ-10 נק\' לאף אפשרות. האפשרות שתתרחש תזכה אתכם בניקוד ששמתם לידה

א. לירן דנינו יבצע על הבמה שיר ביציאה לפרסומות שאחרי הסולו הראשון של הערב:
ב. דניאל תבורי יבצע על הבמה שיר באחת היציאות לפרסומות:
ג. הדירוג של גל יהיה שונה מהדירוג של מרגול:
ד. הדירוגים של צביקה פיק ושל דנה יהיו זהים לאורך כל הערב:
ה. מורן מזוז תתנצל בפני השופטים:
ו. המשקל של השופטים יהיה 25% בכל אחת מההצבעות:
ז. השיר שיפתח את הערב יהיה השיר מהפרומו לגמר:
ח. מישהו ממתמודדי העונה ינגן על כלי נגינה כלשהו במהלך הערב:
ט. המנצח יוכרז לפני השעה 23:20:
י. אף אחד מהדברים הללו לא יקרה:



כינוי 
אימייל