המסך המפוצל

מלך הכוכב - נותרו תשעה

האם זו העונה המופרעת ביותר אי-פעם של \"מלך הכוכב\"? בהחלט יתכן

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 28-07-2009
7 תגובות

\"כוכב נולד\" אולי הסתיימה אמש באופן חצי-רשמי עם הדחתו השערורייתית של מיסטר סטאר (אפילו מרגול היתה עצבנית), אבל תחרות \"מלך הכוכב\" ממשיכה לשבור שיאים חדשים של ריגוש, מהפכים, ואקשן מופרך לחלוטין.


למי שלא יכול לנשום מרוב סקרנות - כך נראית הטבלה המעודכנת.


עכשיו בואו נדבר עליה קצת. המקום הראשון של השבוע שעבר ירד אל המקום השישי השבוע. המקום השני צנח אל המקום השמיני. לאקי, שהיה במקום השלישי, כבש את הפיסגה בסערה, מותיר מאחור את כולם. nuritwe, שבשבוע שעבר קפצה מהמקום ה-25 אל המקום התשיעי, ביצעה השבוע קפיצה נוספת ועשתה תוך שבועיים דבר מדהים - עלייה של 23 מקומות אל המקום השני. מטורף. הפער שלה מהמקום הראשון עומד על קצת יותר מ-27 נק\'. רעות עלתה שלב סולידי אחד אל המקום השלישי. משתתף אלמוני בשם homer קפץ מהמקום ה-12 אל המקום הרביעי, ומירי עלתה שני שלבים אל המקום החמישי. גם Shlamko JR ביצע השבוע עלייה נאה מהמקום העשירי אל השביעי. עלייה נאה אף יותר רשם ORI שעלה אל המקום התשיעי מהמקום ה-15. לולי חותמת את העשירייה הראשונה עם ירידה של חמישה שלבים. אני לא זוכר כל כך הרבה תהפוכות בצמרת בשלב כל כך מתקדם של העונה באף \"מלך כוכב\" עד כה. מצד שני, חובי סטאר הודח.


חשוב לציין, שהפערים ממשיכים להיות לא גדולים במיוחד, וגם זה משהו שכמעט לא היה בעונות הקודמות. יש רק 30 נק\' הפרש בין המקום השני לשביעי, ו-12 נק\' הפרש בלבד בין המקום השמיני למקום השלושה-עשר. יש פחות ממאה נקודות הפרש בין המקום הראשון למקום ה-17. בכל טופס ניתן לצבור הרבה יותר ממאה נקודות. תעשו לבד את החשבון.


Qiwy, שמתלונן כל פעם שאני לא מציין אותו, ראוי השבוע לציון מיוחד על 159 נק\' שלקח מהטופס הזה, מה שהקפיץ אותו מהמקום ה-33 למקום ה-20, אבל למרות ההישג הנאה הוא לא שיאן הטופס. השיא שייך ל-*מור* שלקחה לא פחות מ-177 נק\' ועלתה מהמקום ה-21 למקום ה-11 והיא על סף עשרת הגדולים שלנו.


התשובות לטופס: אושרי ניצח בתוכנית גלגל ההצלה. המילה \"לא\" הופיעה בשירי המודחים 16 פעמים, והמילה \"אני\" הופיעה 8 פעמים. המודחים היו דניאל ב\' וחובי ס\', חמשת המועמדים להדחה היו רוני, פאולה, לירן ושני הדניאלים. מבחינת האירועים שבשאלה 6, קרו האירועים הבאים:


בתוכנית של יום ראשון הדואט שדורג במקום האחרון ע\"י השופטים אכן דורג באחד משני המקומות האחרונים המשוקלל, בתוכנית של יום ראשון אכן היו חמישה מועמדים להדחה, והמודח בתוכנית של יום שני אכן לא דורג במקום האחרון אצל שני שופטים או יותר. למעשה, הוא לא דורג אחרון אצל אף שופט. המילה \"אני\" הופיעה פעמיים בשירים של מועמדים להדחה, מילה מהשורש \"הלך\" הופיעה עשר פעמים בשלושת השירים הראשונים, המילה \"לא\" הופיעה תשע פעמים בשני הדואטים האחרים, המילה \"כן\" לא הופיעה כלל בשירי הסולו בראשון, שם של איבר גוף הופיע לא פחות מ-16 פעמים בחלק הראשון של ספיישל עידן רייכל, ושם של צבע הופיע בחלק השני רק פעם אחת.


כרגיל עדיין לא מאוחר להצטרף. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור לעצמכם כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק. הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק. חשוב להדגיש: מי שלא יצרף לכינוי שלו כתובת אימייל פעילה, לא יוכל להשתתף במשחק.


מדי שבוע יפורסם טופס באתר. בכל טופס יוצגו שאלות, כל תשובה נכונה מזכה בנקודות. אין שום צורך לבחור מועמד מועדף, למעשה אין צורך אפילו לצפות בתוכנית. כל מה שצריך לעשות זה לשלוח את טפסי התחרות. על חלק מהשאלות נקבל תשובות בשלבים מאוחרים יותר של התוכנית, ורק אז יחושבו נקודות אלה.


תזכורת לגבי המילוי האוטומטי: מי ששכח למלא שני טפסים ברציפות או יותר - לא מופיע בטבלה. כל משתתף חדש שימלא לפחות שני טפסים ברציפות יקבל מילוי אוטומטי על הטפסים שהחמיץ.


הטופס הנוכחי מתייחס גם לתוכנית \"הצילו, אני כוכב נולד\" שתשודר ביום חמישי הקרוב בערוץ 24 בשעה 21:00, וגם לשתי תוכניות האולפן הבאות של \"כוכב נולד 7\" שתשודרנה בימים ראשון ושני, 2/8/09 ו-3/8/09. את השאלות הקשורות לתוכנית בערוץ 24 יש לשלוח עד יום חמישי בשעה 20:00 (כמובן שמי שמעוניין יכול לשלוח את הטופס במלואו עד למועד זה). בכל מקרה, יש לשלוח את הטפסים עד יום ראשון בשעה 20:30 (כלומר, חצי שעה לפני פתיחת התוכנית).


מלך הכוכב 7 - טופס מספר 11


הצילו, אני כוכב נולד
1. מבין המודחים שנותרו בתמונה, מי ינצח בתוכנית בערוץ 24?
לרשותכם 20 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 20 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המודח שינצח יעניק לכם את הנקודות ששמתם עבורו:

אושרי אלמוריש: דניאל ברזילאי:
חובי סטאר:

2. כמה פעמים נשמע את המילה \"אני\" בשירי המודחים? כמה פעמים נשמע את המילה \"לילה\" על הטיותיה בשיריהם? (המנחש הקרוב ביותר בכל שאלה יזכה ב-6 נק\'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-4 נק\', הבא אחריו ב-3, וכן הלאה).
המילה \"אני\":
המילה \"לילה\":

התוכניות עצמן
3. מי יודח בשתי התוכניות הבאות?
לרשותכם 120 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 120 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם, אבל אין לתת יותר מ-60 נקודות לאף מתמודד.

לירן דנינו: מיי פיינגולד: רוני דלומי:
דניאל תבורי: עומר אדם: ולדי בלייברג:
פאולה ולשטיין: מורן מזוז: ראם כהן:

4. מי יהיו המועמדים המועדפים על השופטים בתוכניות הסולואים?
לרשותכם 30 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 30 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המתמודד שיזכה בתואר הביצוע המצטיין יזכה אתכם ב-100% מהניקוד. עבור המתמודדים האחרים, כל שופט שידרג מתמודד כלשהו במקום הראשון יעניק לכם 20% מהנקודות, וכל שופט שידרג מתמודד במקום השני יעניק לכם 10% מהנקודות. הערה: ניקוד יינתן גם עבור התוכנית של יום ראשון וגם התוכנית של יום שני, כך שניתן לזכות בשאלה הזו ב-60 נקודות.

לירן דנינו: מיי פיינגולד: רוני דלומי:
דניאל תבורי: עומר אדם: ולדי בלייברג:
פאולה ולשטיין: מורן מזוז: ראם כהן:

5. מה מבין הדברים הבאים יקרה?
לרשותכם 40 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 40 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. האפשרות שתתרחש תזכה אתכם בניקוד ששמתם לידה

המתמודד שידורג אחרון בשקלול השופטים הוא גם זה שיודח ביום ראשון:
המתמודד שידורג אחרון בשקלול השופטים הוא גם זה שיודח ביום שני:
אותו מתמודד יקבל את הסולו המצטיין בשתי התוכניות:
הסולו המצטיין בתוכנית של יום ראשון ידורג ראשון אצל שופט אחד או פחות:
הסולו המצטיין בתוכנית של יום שני ידורג ראשון אצל שלושה שופטים או יותר:
המודח בתוכנית של יום ראשון ידורג באחד משני המקומות הראשונים אצל שופט אחד או יותר:
המודח בתוכנית של יום שני ידורג באחד משני המקומות הראשונים אצל שופט אחד או יותר:
אף אחד מהדברים הללו לא יקרה:

6. כמה פעמים תופיע המילים \"נשמה\" על הטיותיה בארבעת השירים הראשונים בספיישל שלומי שבת? כמה פעמים תופיע מילה מהשורש \"אהב\" ביתר שירי המתמודדים בערב זה? כמה פעמים תופיע מילה מהשורש \"עלה\" בשלושת השירים הראשונים בספיישל שירי האירוויזיון? כמה פעמים תופיע המילה \"חי\" בשלושת השירים שאחר כך? כמה פעמים תופיע המילה \"אני\" בשני השירים האחרונים? כמה שירים יכילו מילים בשפה שאינה עברית בשירי המתמודדים בשני הימים? (המשתתף שידייק בכל שאלה יזכה ב-8 נק\'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-6 נק\', הבא אחריו ב-5, וכן הלאה).

המילה \"נשמה\": השורש \"אהב\": השורש \"עלה\":
המילה \"חי\": המילה \"אני\": לא עברית:

שאלת הבונוס
7. בעוד שבועיים צפוי להתקיים ספיישל גידי גוב. לפניכם רשימת שירים של גידי גוב. נסו לנחש איזה מהשירים הבאים נשמע במהלך התוכנית.
לרשותכם 90 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 90 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם, אבל אין לתת יותר מ-30 נקודות לאף אפשרות

העיקר זה הרומנטיקה:
בלעדייך:
בואי נישאר:
טוב שבאת:
איך שיר נולד:
גן סגור:
שטח ההפקר:
נאחז באוויר:
אין עוד יום:
למה ליבך כמו קרח:
אני שוב מתאהב:
יעלה ויבוא:
כמעט סתיו:


כינוי 
אימייל