המסך המפוצל

הממיר 26/07/09

\"הצילו\", \"העוקץ\", ערוץ 1, \"מטבחי הגהנום\" ועוד

מאת: המערכת

פורסם: 26-07-2009
37 תגובות


9. \"הצילו\", עונה 4, פרק 3. לאחר פרק פתיחה חלש יחסית ופרק שני יותר מוצלח (אבל עדיין לא ממש זה), הגיע הפרק השלישי לעונה והזכיר לי למה אני כל כך אוהב את הסדרה הזאת. הסדרה חזרה להומור השחור שכל כך מאפיין אותה והנידה אותי בין צחוק מתגלגל, חיוך מבויש ועצב גדול עד לפינאלה המפתיעה למחצה שבה הצ\'יף לא יכול לעבור לחיים המשרדיים, נשבר סופית ומתאבד. האמת, אחרי המחלה של אשתו וההתמודדות עם חתונת בנו עם בחיר ליבו, המעבר לחיים משרדיים היה הקש האחרון, ולכן ההתאבדות לא היתה כל כך מפתיעה. (טיימר)


9. \"העוקץ\", עונה 1, פרק 13. העוקץ שהיתה סדרה חמודה לאורך כל עונתה הראשונה, סיימה אותה בצורה נהדרת בצמד פרקים שמתנהגים כפרק כפול אבל כל אחד מהם גם עומד בפני עצמו וגם מהווה תמונת ראי של השני. פרק השבוע התחיל נפלא כשאנחנו מגלים את הגיבורים שלנו במשימה שגרתית לכאורה ואז מבינים שהחבורה התפרקה וכולם מנסים לפעול בנפרד, דורכים זה על אצבעותיו של זה. ממשיך בהבנה של התפקיד האמיתי של נייט כמי שמסוגל לראות את התמונה השלמה בתוך הצוות ובעוד עבודות הכנה לקראת שוד נועז, ומסתיים שוב בתחבולה מתוחכמת ורבת-ניואנסים. בדרך קיבלנו גם קצת הומור וכמה קטעים דרמטיים הנדירים יחסית בסדרה, עם עוד גילויים על נייט ואשתו, ושוב התפרקות (אולי) של החבורה - שוודאי תחזור שוב לעונה הבאה. ככה אני אוהב את הטלוויזיה שלי, גם כשהיא שטחית וכיפית בלבד. (אסף רזון)


8. במהלך השידור של חוק וסדר בערוץ 1 החלו הפרעות בשידור. אם בימים עברו היו חולפות דקות ארוכות עד שמישהו היה מזיז את התחת ומתקן את התקלה, הפעם השידור הופסק לאחר מספר שניות והתקלה תוקנה מיידית. יחד עם שידורה של שיטת השקשוקה ביום שלישי הקרוב והמשדרים המיוחדים המלווים אותה (אגב, פרומואים חמודים גם לסרט וגם לסרט התגובה של משפחת עופר) קורים כמה דברים טובים בערוץ הזה. (טיימר)


8. \"מטבחי הגיהנום\", עונה 5, פרק 1. כריאליטי, מטבחי הגיהנום פשוטה מאוד: אוסף של שפים בהתהוות נפגשים במטבחו התובעני של השף/כוכב הרוק גורדון רמזי, שם הם ננזפים ונכשלים שבוע אחר שבוע בנסיונותיהם להגיש ארוחה מלאה לסועדים רעבים. העונה אינה שונה: 16 שפים, מכל הצבעים והרקעים, שמחולקים לשתי קבוצות על בסיס מין, הגיעו ללוס אנג\'לס להשתתף בתוכנית. העונה בחירת השפים היתה טובה יותר, והם מרשימים את גורדון רמזי כבר ממשימת הבישול הראשונה. אבל הלא לא לשם כך התכנסנו, והצעקות לא נחסכות מאיש גם העונה (בין אם הם מצליחים ובין אם הם נכשלים). למרות הנסיונות להציג כל מהלך כ\"לראשונה במטבחי הגיהנום\", אין באמת טוויסטים חדשים או אירועים מלהיבים. למי שמעריץ את השף רמזי (המלך) ואוהב לראות אנשים מושפלים (כמוני), מדובר בחגיגה ערוכה היטב ומבדרת מאוד, בין אם מדובר בעונתה הראשונה או החמישית. למי שלא אוהב, אין מה לחפש פה גם הפעם. ולמי שלא מכיר, דגימה של פרק נסיון יספר לכם כל מה שצריך לדעת עליה. (איימס)


מה השורה שלי על פי האחים רזון


7. \"מלון בבילון\", עונה 3, פרק 1. עונה שלישית של מלון בבילון התחילה השבוע וכבר ניתן לראות מספר שינויים: צ\'רלי הפך למנהל המלון, אשת יחסי ציבור, שכבר השניאה עצמה על העובדים, הצטרפה לקאסט, ואם בעבר הסדרה התמקדה בשרות כל גחמותיהם של לקוחותיה, נראה כי בעונה החדשה היא תצטרף לטרנד החברתי ואנו נראה עלילות העוסקות בטובת הכלל והחברה. הפרק הראשון היה חביב כרגיל ועסק בשינוי המדובר. ניתן רק לקוות כי שינוי זה לא יפגע באיכותה. (טיימר)

1. כבר חודש שבאזורים מסוימים של הוט (לי ידוע על ממירי תומסון של ערוצי זהב בשרון) אין EPG מסודר. בהתחלה נאמר בשרות הלקוחות כי מדובר בתקלה טכנית שתתוקן תוך יום. אחרי שבוע עלה EPG זמני, המראה את לוח השידורים לשעות הקרובות בלבד ומציין כי המערכת עוברת שדרוג ובקרוב יעלה לוח חדש. עבר חודש והזמני עדיין קבוע. נורא נחמד שהוט הולכת להפוך את ממיריה לקונסולת משחקים, אבל EPG הוא שרות בסיסי בעולם הדיגיטלי ואין סיבה ששדרוג פשוט ייקח כל כך הרבה זמן. (טיימר)



בשולי הממיר


ב- CSI הופיעה כריזמה קרפנטר, וכרגיל נראתה מעולה בלבוש המורכב משני חלקים קטנים. (טיימר)


בצירוף מקרים מוזר קיבלנו השבוע את אותו זוג שחקנים בשתי סדרות שונות. \"העוקץ\" ו\"סוכן מחוק\". מארק שפרד (רומו מ\"גלקטיקה\", באדג\'ר מ\"פיירפליי\") הופיע שוב ב\"העוקץ\" בתור ראש האבטחה שמנסה למנוע מגיבורינו לשדוד את יצירות האמנות, ואלכס קרטר (הבלש ורטאן מ-CSI) הופיע כסגן שלו. ואילו בתכנית שאחריה, \"סוכן מחוק\", הופיע קרטר בתור סוכן האף-בי-איי בליי ואילו שפרד הפעם דווקא בתור שודד בנק שהגיבורים מנסים לסכל את השוד שלו. (אסף רזון)


ב\"מחשבות פליליות\" הופיע חביב המדור סם אנדרסון (ד\"ר ג\'ייק קייסון מ-ER, הולנד מאנרס מ\"אנג\'ל\", ברנארד מ\"אבודים\"). לצידו הופיעה שאנן לוציו (לינדסי גרנר מ-OC, מרים הולץ מ\"נמלטים\"). (אסף רזון)