המסך המפוצל

מלך הכוכב 7 - נותרו 16

תומר ושגיא הודחו השבוע והטבלה ממשיכה להיות משוגעת. גם הפעם כולל הטופס שאלות שיש לענות עליהן עד יום חמישי

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 07-07-2009
26 תגובות

הטבלה המעודכנת


תומר ישעיהו הודח ביום ראשון, שגיא אוסי הודח ביום שני, וטבלת \"מלך הכוכב\" רועשת, גועשת, שוצפת ומנפצת שיאים של מתח, כשאת המקום הראשון כבש בסערה almog30 (אלמוג זה בחור או בחורה?!), שעלה לשם מהמקום השלישי עם 137 נקודות מהטופס השביעי ובסך הכל 383 נקודות. אלמוג הדיח מהפיסגה את רעות שנאלצה להסתפק במקום השני יחד עם bosco. הם ניצבים ארבע נקודות בלבד מהמקום הראשון. פחות מארבע נקודות לאחר מכן ניצב לאקי, שיאן הטופס שלקח ממנו לא פחות מ-146.85 נקודות, ועלה למקום הרביעי מהמקום ה-12. מירי נותרת על כנה במקום החמישי והיא מרוחקת מהפיסגה 16 נק\' בלבד. אביב יורד מהמקום השלישי אל המקום השישי (יכול להיות שהפעם הוא לא ייקח את התחרות? אנחנו נמצאים בשלב שבו אביב בדרך כלל \"פותח מבערים\". מאוד מסקרן), כשהוא ניצב במרחק של 17 נקודות מהמקום מהמקום החמישי. נקודה וחצי אחר כך נמצא homer (מי זה לעזאזל?) ובמקום השמיני ניצבים שניים: שוהם שעלה לשם מהמקום ה-14 ובאה מהשתיקה שבאה מהמקום החמישי. חותם את העשירייה הראשונה, הסימפסון השישי, שדורך במקום. שימו לב לפער בין המקום השישי למקום השלושה-עשר שעומד על 12 נק\' בלבד. כמובן שהכל עוד פתוח לחלוטין, והתחרות השנה צמודה מאי פעם.


התשובות לשאלות מהטופס הקודם: ב\"הצילו אני כוכב נולד\" ניצלו (בינתיים) עדי כהן ועידו ג\'רפי (והם יתמודדו בהמשך השבוע מול תומר ישעיהו ושגיא אוסי). במהלך התוכנית בערוץ 24 הושמעה המילה \"אני\" 15 פעמים בשירי המתמודדים. השופטים נתנו את שני המקומות הראשונים ללא פחות מעשרה מתוך 18 המתמודדים. הנקודות חולקו לפי המפתח שהופיע בשאלה עצמה. גל היה זה שהצליח לעמוד הכי הרבה פעמים במגבלה (שבע פעמים), אך גם מי שנתן נקודות לצדי, קיבל אותן, כי למרות שצדי עמד במגבלה רק שש פעמים, הרי ששניהם לא הצליחו לעמוד במגבלה בדיוק פעם אחת.


המילה \"לא\" הופיעה בשירי הבנות בדיוק 18 פעמים. המילה \"הלך\" הופיע בשירי הבנים ביום שני בדיוק 15 פעמים (כשאת כל 15 הפעמים הללו שר אור קולנברג עם ה\"והולך, והולך, והולך\" המפתיע שלו). בשירי יום ראשון לא הופיע ולו צבע אחד. וארבעה מבין המתמודדים ניגנו במהלך הסולואים שלהם על כלי נגינה כלשהו (שני פסנתרים, שתי גיטרות). דווקא כשמערכת \"מלך הכוכב\" החליטה לוותר על שאלת ממוצע המספרים בשל חוסר עניין, הופיע שלוש פעמים המספר 1000, היה איזה עשרים סורר אחד, ואפילו אחד עצמו הגיח למספר פעמים סמלי (ואם לא הבנתם את המשפט האחרון, נסו לקרוא אותו שוב).


כרגיל, עדיין לא מאוחר להצטרף. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור לעצמכם כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק. הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק. חשוב להדגיש: מי שלא יצרף לכינוי שלו כתובת אימייל פעילה, לא יוכל להשתתף במשחק.


מדי שבוע יפורסם טופס באתר. בכל טופס יוצגו שאלות, כל תשובה נכונה מזכה בנקודות. אין שום צורך לבחור מועמד מועדף, למעשה אין צורך אפילו לצפות בתוכנית. כל מה שצריך לעשות זה לשלוח את טפסי התחרות. על חלק מהשאלות נקבל תשובות בשלבים מאוחרים יותר של התוכנית, ורק אז יחושבו נקודות אלה.


תזכורת לגבי המילוי האוטומטי: מי ששכח למלא שני טפסים ברציפות או יותר - לא מופיע בטבלה. כל משתתף חדש שימלא לפחות שני טפסים ברציפות יקבל מילוי אוטומטי על הטפסים שהחמיץ.


הטופס הנוכחי מתייחס גם לתוכנית \"הצילו, אני כוכב נולד\" שתשודר ביום חמישי הקרוב בערוץ 24 בשעה 21:30, וגם לשתי תוכניות האולפן הבאות של \"כוכב נולד 7\" שתשודרנה בימים ראשון ושני, 12/7/09 ו-13/7/09. את השאלות הקשורות לתוכנית בערוץ 24 יש לשלוח עד יום חמישי בשעה 21:00 (כמובן שמי שמעוניין יכול לשלוח את הטופס במלואו עד למועד זה). בכל מקרה, יש לשלוח את הטפסים עד יום ראשון בשעה 20:30 (כלומר, חצי שעה לפני פתיחת התוכנית). מערכת \"מלך הכוכב\" מפצירה בממלאים לעמוד במועדים אלו. אפשר אפילו לשלוח ממש עכשיו, אם מתחשק לכם.


מלך הכוכב 7 - טופס מספר 8


הצילו, אני כוכב נולד
1. מבין ארבעת המודחים, מי ינצח בתוכנית בערוץ 24?
לרשותכם 20 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 20 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המודח שינצח יעניק לכם את הנקודות ששמתם עבורו:

עידו ג\'רפי: עדי כהן:
תומר ישעיהו: שגיא אוסי:

2. כמה פעמים נשמע את המילה \"לא\" בשירי המודחים? כמה פעמים נשמע את המילה \"לילה\" בשיריהם? (המנחש הקרוב ביותר בכל שאלה יזכה ב-6 נק\'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-4 נק\', הבא אחריו ב-3, וכן הלאה).
מספר הפעמים בהם נשמע את המילה \"לא\":
מספר הפעמים בהם נשמע את המילה \"לילה\":

התוכניות עצמן
3. מי יודח בשתי התוכניות הבאות? (הערה: ככל הידוע למערכת \"מלך הכוכב\" בשבוע הבא צפויים להיות שלושה מודחים)
לרשותכם 120 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 120 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם, אבל אין לתת יותר מ-60 נקודות לאף מתמודד.

אור קולנברג: לירן דנינו: אמור עמוסי:
דניאל תבורי: אלחי רפואה: עומר אדם:
רוני דלומי: מזל פיקדו: חובי סטאר:
פאולה ולשטיין: מורן מזוז: ראם כהן:
מיי פיינגולד: אושרי אלמוריש:
דניאל ברזילי: ולדי בלייברג:

4. מי יהיו המועמדים המועדפים על השופטים בכל אחת מהתוכניות?
לרשותכם 40 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 40 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המתמודדים שיזכו בתואר הביצוע המצטיין השבועי יזכו אתכם ב-125% מהניקוד שתשימו עבורו, המתמודדים שיזכו \"רק\" בתואר הביצוע המצטיין של הערב יזכו אתכם ב-100% מהניקוד. עבור המתמודדים האחרים, כל שופט שידרג מתמודד כלשהו במקום הראשון יעניק לכם 20% מהנקודות, וכל שופט שידרג מתמודד במקום השני יעניק לכם 10% מהנקודות.

אור קולנברג: לירן דנינו: אמור עמוסי:
דניאל תבורי: אלחי רפואה: עומר אדם:
רוני דלומי: מזל פיקדו: חובי סטאר:
פאולה ולשטיין: מורן מזוז: ראם כהן:
מיי פיינגולד: אושרי אלמוריש:
דניאל ברזילי: ולדי בלייברג:

5. מגבלת חמש המילים: בארבע תוכניות האולפן הראשונות נאלצו השופטים לעמוד במגבלה 80 פעמים. השופטים הצליחו לעמוד במגבלה 39 פעמים (כמעט בחצי מהמקרים). מלבד זה, 13 פעמים הם אמרו בין שש לשמונה מילים, ועוד 28 .פעמים הם אמרו תשע מילים או יותר
לרשותכם 30 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 30 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. האפשרות שתתרחש תזכה אתכם בניקוד ששמתם לידה

מגבלת חמש המילים תבוטל או תהפוך למשהו אחר:
השופטים יצליחו לעמוד במגבלה בהצלחה של יותר מ-60% בשתי התוכניות הבאות:
השופטים יצליחו לעמוד במגבלה באחוז הצלחה שבין 50-60%:
השופטים יצליחו באחוז הצלחה נמוך מ-50%:
גל וצדי יעמדו במגבלה הכי הרבה פעמים:
גל ודנה יעמדו במגבלה הכי הרבה פעמים:
גל יהיה היחיד שיעמוד במגבלה הכי הרבה פעמים:
שני שופטים אחרים יצליחו לעמוד יחדיו במגבלה הכי הרבה פעמים:
שופט אחר יצליח לעמוד לבד במגבלה הכי הרבה פעמים:

6. בשבוע הבא שמונה דואטים. שני זוגות עוברים אוטומטית לשבוע הבא. שני הזוגות שבמקומות האחרונים יבצעו סולואים על חייהם. אחד מהארבעה יודח. למחרת יהיו 11 סולואים שהם ספיישל אהוד מנור (ארבעת הזוגות שעברו אוטומטית לא ישתתפו בו) מבין הדואטים, כמה פעמים תופיע המילה \"יש\"? מבין ארבעת שירי הסולו של יום ראשון, כמה פעמים תופיע המילה \"אני\"? מבין שירי הסולו ביום שני של מתמודד שלא יודח כמה פעמים תופיע המילה \"יום\"? כמה מהמתמודדים יישבו על כיסא במהלך אחד מהשירים שיבצעו? (המשתתף שידייק בכל שאלה יזכה ב-8 נק\'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-6 נק\', הבא אחריו ב-5, וכן הלאה).
המילה \"יש\":
המילה \"אני\":
המילה \"יום\":
כיסא:

שאלות הבונוס
7. נכון להיום, המודח שינצח ב\"הצילו, אני כוכב נולד\" צפוי לחזור לנבחרת כשיישארו בה שבעה. לאיזה מקום יגיע המודח שיחזור?
לרשותכם 40 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 40 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. האפשרות שתתרחש תזכה אתכם בניקוד ששמתם לידה

מקום שמיני: מקום שביעי:
מקום שישי: מקום חמישי:
מקום רביעי: הוא יגיע לגמר:

הבונוס המופרע
8. נסו לנחש שירים של איזה אמנים (זמר, זמרת או להקה), יבחרו הפיינליסטים לבצע בתוכנית הגמר. עליכם לנחש ארבעה שמות. כל ניחוש נכון שווה 60 נקודות

ניחוש ראשון:
ניחוש שני:
ניחוש שלישי:
ניחוש רביעי:

כינוי 
אימייל